וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה משנת 2000: ניו יורק מטס עלתה לוורלד סירייס

22.10.2015 / 8:11

הקבוצה מניו יורק השלימה סוויפ ענק על הקאבס ב-NLCS עם 3:8 במשחק 4, כשדניאל מרפי חובט לעוד הומראן. שיקגו תמתין לפחות עוד שנה לשבירת הקללה. ב-ALCS: טורונטו צימקה ל-3:2 מול קנזס סיטי עם ניצחון 1:7

שחקני ניו יורק מטס חוגגים עלייה לוורלד סירייס. David J. Phillip, AP
המסע נמשך. המטס חוגגים/AP, David J. Phillip

15 שנים חיכו המטס לרגע הזה, עד שהלילה (בין רביעי לחמישי) הוא הגיע. הקבוצה הקטנה יותר של התפוח הגדול השלימה סוויפ ענק עם 3:8 במשחק ארבע בחוץ מול שיקגו קאבס והעפילה לוורלד סירייס, שם תנסה לזכות באליפות שלישית בתולדותיה, ראשונה מאז 1986.

המטס שלטו בסדרה הזו ללא עוררין, מהרגע הראשון ועד לאחרון, בעוד הקאביז, שנהנו מעונה נהדרת, יצטרכו להמתין לפחות עוד שנה בניסיונם הנואש לשבור את הקללה. לוקאס דודה פתח את המשחק הלילה עם הומראן בן שלוש ריצות על הראש של ג'ייסון האמל כבר באינינג הראשון, טראוויס ד'ארנוד הוסיף עוד הומראן, דודה הכניס שתי ריצות נוספות באינינג השני עם דאבל ולקינוח, מלך הפלייאוף הזה, דניאל מרפי, סיפק הומראן בן שתי ריצות בשמיני. כעת המטס ימתינו לראות מי תתייצב מולם בסדרת הגמר, שתצא לדרך בעוד חמישה ימים.

טורונטו, שמאוד רוצה להיות שם, שרדה לפחות עוד משחק אחד ושלחה את ה-ALCS בחזרה לקנזס סיטי כאשר צימקה ל-3:2 עם ניצחון ביתי קליל 1:7. הבלו ג'ייז השתלטו על המשחק באינינג השישי, בעיקר בעזרת דאבל מנקה בסיסים של טרוי טולוויצקי. המשחק הבא: בלילה בין שישי לשבת (3:07).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully