וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון הורחק ממשחק אחד בפועל ונקנס ב-8,000 שקלים

מאמן מכבי פתח תקוה, שתקף מילולית את השופט גרינפלד לאחר ההפסד למכבי תל אביב, ירצה את עונשו בשבת נגד רעננה. באדיר נקנס ב-5,000 שקלים, גם כפר סבא. שחם זעם: "אפעל להעביר את בתי הדין למנהלת"

one

בווידאו: תקציר ה-0:4 של בני סכנין על הפועל תל אביב

רן בן שמעון הורשע הערב (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בגין העלבת שופט, הורחק ממשחק אחד ונקנס ב-8,000 שקלים. כזכור, מאמן מכבי פתח תקוה הואשם בהעלבת השופט אוראל גרינפלד לאחר ההפסד למכבי תל אביב בשבת, ועל פי החלטת בית הדין לא יוכל לעמוד על הקווים במשחק הקרוב נגד הפועל רעננה. בנוסף להרחקה ולקנס, נגד בן שמעון יעמוד עונש על תנאי של הרחקה משלושה משחקים, במקרה של עבירה נוספת בשנה הקרובה.

בן שמעון טען בבית הדין כי גרינפלד שיקר בד"וח השיפוט ואמר: "אני כופר בכל. כל מה שכתוב בדו"ח הזה שקרי לחלוטין, הדו"ח נכתב כדי להכפיש את שמי".

אגב, הוועדה המקצועית של איגוד השופטים קבעה היום כי גרינפלד טעה כאשר לא העניק פנדל למכבי פתח תקוה בעקבות נגיעת היד של איתן טיבי במשחק בשבת. "הושטת היד של המגן אל הכדור היתה מכוונת וחייבה שריקה לעונשין", נכתב בהודעה מטעם איגוד השופטים. בנוגע לפנדל שקיבלה מכבי תל אביב, הוועדה הבהירה כי במקרה זה גרינפלד צדק.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
טען כי הדו"ח שקרי. רן בן שמעון/ברני ארדוב

וואליד באדיר, מאמן הפועל תל אביב, ספג קנס בסך 5,000 שקלים והרחקה ממשחק אחד על תנאי למשך שנה, זאת בעקבות הרחקתו במחצית משחק ההפסד 4:0 לבני סכנין ביום שבת. באדיר נכנס אז בסערה למגרש ומחא בצורה קולנית ובתנועת ידיים מאיימת, כך על פי דו"ח השופט. בהחלטת בית הדין הוסבר: "הנאשם הינו מאמן חדש יחסית וזו העמדתו הראשונה לדין... לאור חומרתה הקלה יחסית של העבירה והן לאור עברו הנקי של הנאשם, אני גוזר עליו קנס בסך 5,000 שקלים ועונש הרחקה על תנאי ממשחק אחד".

מכבי נתניה נקנסה ב-10,000 שקלים בפועל וכן הוטל עליה עונש של משחק רדיוס אחד על תנאי למשך שנה, בעקבות הקריאות הגזעניות של אוהדי לעבר מאוויס צ'יבוטה, שחקנה הקונגולזי של הפועל כפר סבא. מאמן השוערים עופר בסון נקנס ב-1,500 שקלים וכן הוטל עליו עונש הרחקה של שני משחקים על תנאי.

הפועל כפר סבא נקנסה ב-5,000 שקלים, בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה במשחק מול נתניה בשבת (השלכת שקית גרעינים). הפועל כפר סבא נקנסה ב-5,000 שקלים, בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה במשחק מול נתניה בשבת (השלכת שקית גרעינים). הבעלים סתיו שחם הגיב: "ספגנו קנס של 5,000 שקלים!!! בגין אוהד שזרק שקית גרעינים במשחק נגד מכבי נתניה. בשלוש השנים שלי במועדון, מעולם לא עמדנו לדין על סעיף של התנהגות אוהדים. יש לנו את האוהדים הכי טובים ורגועים בליגה. זאת חוצפה של ההתאחדות שאין כדוגמתה. בעלי הקבוצות לא אמורים לכסות את הגרעונות ההיסטוריים של ההתאחדות. אפעל מעתה בכל כוחי להוציא את בתי הדין מרשות ההתאחדות ולהעבירם למנהלת".

וואליד באדיר מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
וואליד באדיר בשבת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully