וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: רק 1:1 לליברפול מול קאזאן, הפסד מביך לפיורנטינה

הבכורה הביתית של קלופ הסתיימה עם תיקו מאכזב. קבוצתו של פאולו סוזה הפסידה 2:1 ללך פוזנן, 1:2 לבלאנשש על באזל ולאנדרלכט על טוטנהאם. שלושער לאובמיאנג ב-1:3 של דורטמונד על גבאלה, 1:3 למולדה על סלטיק וניר ביטון. נאפולי דרסה את מידטיילנד

כריסטיאן בנטקה חלוץ ליברפול. GettyImages
משחק מאכזב. בנטקה/GettyImages

הסיבוב הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית ננעל הערב (חמישי) עם כמה הפתעות גדולות. בבית א', סלטיק הפסידה 3:1 למולדה במשחק מביך מאוד, בו שיחק ניר ביטון 90 דקות. ליברפול לא הצליחה להשיג ניצחון ראשון העונה במפעל בבכורה של יורגן קלופ באנפילד עם 1:1 מול קאזאן בבית ב'.

נאפולי נשארה מושלמת בבית ד' עם 1:4 על מידטיילנד. פיורנטינה ספגה גם היא הפסד מביך בבית ט' עם 2:1 ללך פוזנן. בראגה הפורטוגלית גברה 2:4 את מארסיי במשחק מצוין בבית ו'. באזל ספגה הפסד מביך של 2:1 על בלנאנשש בבית ט' וטוטנהאם הפסידה באותה תוצאה לאנדרלכט בבית י'. במשחק הראשון שנערך הערב הצליחה בורוסיה דורטמונד לנצח 1:3 בחוץ את גבאלה האזרית.

seperator

בית א'

מולדה - סלטיק 3:1

הנורבגים הדהימו את הסקוטים וברחו לבית עם 7 נקודות משלושה משחקים. אולה קמארה (11) ו-וגארד פורן (18) העלו את מולדה ליתרון כפול מהיר, אך כריס קומונס צימק ונתן תקווה בדקה ה-55. מוחמד אליונוסי הימם עם שער דקה מאוחר יותר ונתן לקבוצתו את הניצחון. ניר ביטון, ששיחק 90 דקות, בעט למשקוף בדקות האחרונות, אך לא ירצה לזכור את המשחק הזה.

פנרבחצ'ה - אייאקס 0:1

הטורקים עלו מהמקום הרביעי למקום השני בזכות ההפסד של סלטיק ועשו זאת בזכות שער דרמטי של פרננדאו בדקה ה-89. ההולנדים ינסו להחזיר לטורקים כשיארחו אותם במחזור הבא באמסטרדם ארנה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בית ב'

ליברפול - רובין קאזאן 1:1

הבכורה הביתית של יורגן קלופ לא עברה בצורה חלקה. המרסיסייד נקלעו לפיגור כבר בדקה ה-15 מרגליו של מארקו דביץ', אך ראו את אולג קוזמין מקאזאן מורחק בדקה ה-36, מה שעזר לאמרה ג'אן להשוות בדקה ה-37. למרות לחץ מתון מצד חניכיו של קלופ, הם לא הצליחו להשיג את שער הניצחון ונותרו במקום השני בבית ב'. קאזאן נותרה אחרונה עם נקודה אחת בלבד משלושה משחקים.

בורדו - סיון 1:0

השוויצרים קטעו רצף של חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בדיוק בזמן בזכות שער של לאו לאקרואה בדקה ה-21. בורדו איבדה את המקום השני לליברפול ורואה את סיון בורחת לבית עם 4 נקודות הפרש על פני ליברפול.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
עדיין ללא ניצחון בבית. קלופ/GettyImages

בית ג'

גבאלה - בורוסיה דורטמונד 3:1

אחרי שחזרו לנצח בליגה עם 0:2 במיינץ, הצליחו השוורצגלבן לרשום ניצחון גם באירופה. בורוסיה דורטמונד ניצחה 1:3 את גבאלה האזרית בחוץ, בזכות שלושער גדול של פייר אמריק אובמיאנג ולמרות היעדרותו של הנריך מחיטריאן, שנאלץ להישאר בגרמניה בשל המצב המתוח בין ארמניה לאזרבייג'אן.

אוהדי דורטמונד, שעשו את הדרך הארוכה ממערב גרמניה לאזרבייג'אן, נאלצו לחכות 31 דקות עד שראו את השער הראשון, אבל זה היה שווה את זה. מרקו רויס העביר מסירת רוחב לאובמיאנג, שבעט מ-18 מטר לחיבורים שער גדול וקבע 0:1. שבע דקות חלפו וזה 0:2. הפעם אובמיאנג קיבל מסירת עומק משינג'י קגאווה, הסתדר עם השומר שלו ובעט עם השפיץ לחיבורים את ה-0:2. השער השלישי הגיע בדקה ה-72 אחרי שבעיטה של סוון בנדר נהדפה על ידי השוער דמיטרו בזוטוסני, ואובמיאנג עט על הריבאונד כדי לקבוע 0:3 חלק וקל לקבוצה של תומאס טוכל, אבל דודו צימק עמוק בתוספת הזמן וזה 1:3

פאוק סלוניקי - קרסונדאר 0:0

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
שלושער גדול. אובמיאנג חוגג עם רויס/רויטרס

בית ד'

מידטיילנד - נאפולי 4:1

שתי הקבוצות הבלתי מנוצחות נפגשו והאיטלקים הבהירו לדנים כבר מהפתיחה שהחגיגות מול ורשה וברוז' לא יחזרו פה. חוסה קאייחון (19) ומאנולו גאבידיאני עם צמד (31 ו-40) הבהירו לאן המשחק הולך, אך ראו את מרטין פוסיץ' מצמק בדקה ה-43. גונסאלו היגוואין חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-94 ונאפולי תוכל לעלות שלב כבר אחרי המשחק הבא מול הדנים בבית.

לגיה ורשה - קלאב ברוז' 1:1

לקלאב ברוז': דייבי דה פאו (39)

ללגיה ורשה: מיכל קוצ'ארצ'יק (51)

שחקני נאפולי חוגגים. AP
שחקני נאפולי חוגגים/AP

בית ה'

ויאריאל - דינמו מינסק 0:4

ויאריאל הוציאה את כל העצבים על הבלארוסים האומללים, שנותרו, בדיוק כמו מכבי תל אביב בליגת האלופות, עם 0 נקודות ו-0 שערים. סדריק בקאמבו (17 ו-32), רוברטו סולדאדו (61) ואריק ביילי (70) כבשו לצוללת הצהובה.

ראפיד וינה - ויקטוריה פלזן 2:3

כבשו לראפיד וינה: סטפן הופמן (34), לואי שאוב (52) וטאנוס פסטוס (67).

כבשו לוויקטוריה פלזן: מיכל דוריש (12) ופטריק חרושקובסקי (76)

בית ו'

בראגה - מארסיי 2:3

הפורטוגלים שמרו על מאזן מושלם עם ניצחון גדול על הצרפתים. אחרי מחצית ראשונה מגומגמת, הגיע הבלגן של המחצית השנייה. קוקה (61) העלה את בראגה ליתרון, ווילסון אדוארדו הכפיל (77), אך אז מארסיי חזרה לתמונה עם שערים של רומן אלסנדריני (84) ומיטשי באטשוואי (87). למרות הלחץ של הצרפתים, אלאן כבש את שער הניצחון של הפורטוגלים בדקה ה-88 ועשה צעד גדול מאוד אל עבר השלב הבא.

סלובן ליברץ - כרונינגן 1:1

כבש לסלובן ליברץ: קווין לוקאסן (87)

כבש לכרונינגן: דני הוסן (96)

בית ז'

לאציו - רוזנבורג 1:3

פתיחת המשחק הייתה סוערת, כשווסלי הודט וסטפאנו מאורי פגעו במסגרת פעמיים בהתקפה אחת בדקה השלישית. שלוש דקות חלפו והיא נותרה בעשרה שחקנים, כשמאוריסיו ביצע עבירה טיפשית והיה האחרון בדרך לשער. החסרון המספרי לא פגע באיטלקים, כשאלסנדרו מאטרי הכניס פנימה בדקה ה-28 כדור שקיבל מאנטוניו קנדרבה. פליפה אנדרסון הכפיל את היתרון בדקה ה-54, באדיבות מאטרי שבישל. סדרלונד צימק עבור רוזנבורג (69), קנדרבה החטיא פנדל אך כבש את הריבאונד (79), ובתוספת הזמן פספס סדרלונד הזדמנות לכפות דרמה כשפספס בעצמו מהנקודה הלבנה.

דניפרו - סנט אטיין 1:0

לסנט אטיין: רומיין המומה (44)

שחקני לאציו חוגגים שער. AP
שחקני לאציו חוגגים/AP

בית ח'

לוקומוטיב מוסקבה - בשיקטאש 1:1

ללוקומוטיב: מייקון (54)
לבשיקטאש: מריו גומז (64)

ספורטינג ליסבון - סקנדרבג 1:5

לספורטינג: אלברטו אקווילני (38, פנדל), פרדי מונטרו (41, פנדל), מתיאוס פריירה (64, 77), טוביאס פיגרדו (69)
לסקנדרבג: באיירם יאשאניצה (89)

בית ט'

פיורנטינה - לך פוזנאן 2:1

הפתעה גדולה בארטמיו פרנקי, כשמוליכת הליגה האיטלקית רשמה את הפסדה השני בשלב הבתים ומדורגת אחרונה בתום הסיבוב הראשון. הקבוצה של פאולו סוזה לא הצליחה לכבוש מול הפולנים, ונענשה בדקה ה-65 על ידי המחליף דויד קונאקי, שדחק מקרוב, ויצא החוצה בעקבות פציעה לאחר 15 דקות בלבד על המגרש. בדקה ה-82 הכפיל מאצ'יי גאיוס את התוצאה. ג'וזפה רוסי צימק בדקה ה-90, אך אנטה רביץ' עצר את המומנטום כשהורחק כעבור שתי דקות.

באזל - בלננשש 2:1

גם אלופת שוייץ הופתעה בביתה, על ידי הפורטוגלים שהפכו יתרון מוקדם של לאנג (15) באמצעות שערים של לואיס לאל (27) וקוצ'ה (45+1).

דויד קוונאקי שחקן לך פוזנן. AP
15 דקות הספיקו לו. קוונאקי/AP

בית י'

אנדרלכט - טוטנהאם 1:2

בשחזור גמר המפעל מ-1984, השיגו הבלגים מיני נקמה בטוטנהאם, שניצחה בזמנו בפנדלים והניפה את הגביע. אריקסן כבש כבר בדקה ה-4 אחרי סדרת טעויות בהגנת אנדרלכט, אבל כעבור תשע דקות השווה ג'ילה ואוקאקה השלים בגלישה את המהפך בדקה ה-75. טוטנהאם הפכה לקבוצה האנגלית הראשונה שמפסידה לאנדרלכט מאז 2000

מונאקו - קראבח 0:1

למונאקו: לאסינה טראורה (70)

שחקני אנדרלכט חוגגים שער. AP
שחקני אנדרלכט חוגגים את המהפך/AP

בית י"א

שאלקה - ספרטה פראג 2:2

הקבוצה מגלזנקירשן לא הצליחה לשמור על מאזן מושלם, ושמטה נקודות ראשונות במפעל דווקא בבית. הקבוצה של אנדרה ברייטנרייטר עלתה ליתרון ראשון מראשו של פרנקו די סנטו בדקה ה-6, אך במחצית השניה הפכו את התוצאה קהינדה פטאי (50) ודויד לפאטה (63). הגרמנים צמצמו את ממדי המבוכה בדקה ה-73, כשמתפרצת שהחלה בשוער ראלף פהרמן הסתיימה בשער מרגלי לירוי סאנה.

אפואל ניקוסיה - אסטרס 1:2

לאפואל: פרננדו קבאנגי (45), קרלאו (59)
לאסטרס: בריאן ז'וי (8)

שחקני שאלקה חוגגים שער. AP
די סנטו והחברים חוגגים את היתרון/AP

בית י"ב

אלקמאר - אוגסבורג 1:0

לאוגסבורג: פיוטר טרכובסקי (43)

פרטיזן בלגרד - בילבאו 2:0

לבילבאו: ראול גרסיה (33), בנאט אצ'ברייה (85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully