וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "מבחן הדרך היה חשוב, מעבר לתוצאות"

הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל בצירוף פיני גרשון כינסו את מאמני הנבחרות השונות וקיבלו דוחות סיכום. המסקנה העיקרית: להתחיל את האימונים מוקדם יותר. מאמן הנבחרת הבוגרת: "השתדלנו לשחק בסגנון ייחודי"

מאמן נבחרת ישראל, ארז אדלשטיין. אדריאן הרבשטיין
יש מסקנות. אדלשטיין/אדריאן הרבשטיין

הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל בצירוף המנהל המקצועי פיני גרשון שמעו היום (רביעי) דוחות סיכום של אליפויות אירופה מארבעה מאמני הנבחרות: רמי הדר מנבחרת הקדטים, שרון אברהמי מנבחרת הנוער, דן שמיר מנבחרת העתודה וארז אדלשטיין מאמן הנבחרת הלאומית, כשכל הצוותים של הנבחרות הגיעו גם הם לאיגוד הכדורסל.

כל מאמני הנבחרות הצעירות אמרו שלדעתם הנבחרות צריכות להתחיל להתאמן מוקדם יותר ולקיים הרבה יותר אימונים ומשחקים לפני פתיחת הקמפיין בקיץ. יו"ר הוועדה המקצועית מוישלה ויינקרנץ אמר שכבר בישיבה הבאה של הוועדה הוא יציג את המלצות הצוות המקצועי של האיגוד לגבי איוש תפקידי האימון בשלוש הנבחרות הצעירות כשהכוונה שהנבחרות יחלו באימונים שבועיים כבר במהלך חודש נובמבר.

ארז אדלשטיין סיכם בקצרה את קמפיין הנבחרת הלאומית ואמר: "אני גאה לאמן את נבחרת ישראל ומבחינתי מעבר לתוצאות, מבחן הדרך היה חשוב. השתדלנו לשחק בסגנון ייחודי שמבליט את היתרונות שלנו עם משחק קבוצתי והגנה חזקה. היה תענוג לראות את השחקנים שלנו מצד אחד מזנקים על כל כדור אבוד על הרצפה ומצד שני מתחבקים ומתנשקים אחד עם השני אחרי הניצחונות ומחזקים אחד את השני אחרי ההפסדים".
.
פיני גרשון אמר שבכוונתו להגיש לוועדה תוכנית רב שנתית וביקש מכל המאמנים, אנשי הצוותים וחברי הוועדה להגיש לו הצעות לפני שיגבש יחד עם הצוות שלו את התוכנית לשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully