וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורח הכבוד של נשיא צ'כיה בפגישה עם ריבלין: ננו גינזבורג

21.10.2015 / 13:21

המאמן הישראלי, שהוביל את נבחרת צ'כיה בכדורסל לטורניר הקדם אולימפי, יטול חלק במפגש המיוחד: "לאורך כל ההיסטוריה היחסים בין המדינות היו טובים, ואני שמח להיות שותף"

מאמן נימבורק ננו גינזבורג. Sebastian Borowski, GettyImages
פתח את העונה מצוין. גינזבורג/GettyImages, Sebastian Borowski

נשיא המדינה רובי ריבלין, שנמצא בביקור ממלכתי בצ'כיה, ייפגש היום (רביעי) בארמון הנשיאות עם נשיא צ'כיה מילוש זמאן. בערב יסעדו השניים בארוחה משותפת, ומי שזומן לפגישה כאורחו המיוחד של הנשיא הצ'כי, הוא מאמנה של נבחרת צ'כיה בכדורסל ונימבורק, ננו גינזבורג. המאמן הישראלי, שהוביל את צ'כיה למקום השביעי באליפות אירופה האחרונה בצרפת ולטורניר הקדם אולימפי, נחשב לאישיות בכירה בספורט הצ'כי, ובזכות ההישג הנפלא שלו בקיץ האחרון קיבל את הכבוד הגדול.

"זה כבוד גדול מבחינתי להיות מוזמן מטעם נשיא צ'כיה לאירוע הזה", אמר גינזבורג הנרגש לוואלה! ספורט, "ההזמנה הזו מראה שהם יודעים להעריך את העבודה שלי והתרומה שלי לכדורסל הצ'כי והנבחרת. אני חושב שלאורך כל ההיסטוריה היחסים בין המדינות היו טובים ואני שמח להיות שותף להם".

נימבורק פתחה את העונה בצורה מצוינת. היא מדורגת במקום השלישי בליגת ה-VTB שנחשבת לאחת החזקות באירופה, עם מאזן של שלושה ניצחונות והפסד אחד. בליגה הצ'כית שיחקה הקבוצה של גינזבורג רק משחק אחד ובו ניצחה. הקבוצה תתמודד החל מהשבוע גם במפעל היורופקאפ של פיב"א, בו היא תפגוש את באקן הדנית, היברניה האירית וטייפון הסלובנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully