וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנזס סיטי וניו יורק מטס במרחק ניצחון אחד מהוורלד סירייס

21.10.2015 / 7:45

הרויאלס התעללו בטורונטו במשחק ארבע עם 2:14 מוחץ, כאשר אלסדיס אסקובר מכניס ארבע ריצות. דניאל מרפי חבט לעוד הומראן, ג'ייקוב דה גרום כיכב על הגבעה והמטס ניצחו 2:5 את הקאבס

שחקן ניו יורק מטס דניאל מרפי. Lenny Ignelzi, AP
לא להאמין מה שהבחור עושה באוקטובר. מרפי/AP, Lenny Ignelzi

הוורלד סירייס של 2015 כמעט שנקבע סופית הלילה, כאשר קנזס סיטי וניו יורק מטס הציבו את עצמן מרחק ניצחון אחד מסדרת הגמר של הליגה.

טורונטו - קנזס סיטי 14:2 (1:3 לרויאלס בסדרה)

אחרי הניצחון הביתי במשחק שלוש, בו ההתקפה סופסוף נראתה כמו שהיא מסוגלת, הבלו ג'ייז קיוו להשוות את הסדרה. אבל תכניות לחוד ומציאות לחוד ואר איי דיקי שרד רק אינינג ושני שליש, כאשר גם הבולפן מתפרק בהמשך וסגנית האלופה דורסת. אלסדיס אסקובר כיכב עם ארבעה RBI וקנזס סיטי שמה ארבע ריצות כבר באינינג הראשון, הוסיפה עוד ארבע בשביעי ותוכל לסגור את הסדרה הערב (23:07).

שיקגו קאבס - ניו יורק מטס 5:2 (0:3 למטס בסדרה)

גם הקבוצה מניו יורק תוכל להעפיל הלילה לוורלד סירייס (3:07), לאחר שקיבלה משני הגיבורים שלה עוד תצוגת תכלית, כאשר ג'ייקוב דה גרום רשם שבעה ושבעה והרשה רק ארבע חבטות ואילו דניאל מרפי, ה-MVP של הפלייאוף, סיפק את ההומראן השישי שלו בפוסטסיזן הזה. מרפי, שנמצא בכושר חולני, קבע 1:2 למטס באינינג השלישי ולמרות ששיקגו הצליחה להשוות, ריצה בודדת בשישי ועוד שתיים בשביעי הספיקו לניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully