וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תובעת מברייסי רייט יותר משני מיליון שקל

המאבק בין אדומים לגארד שניהל מו"מ עם קבוצה אחרת בעודו שחקן הקבוצה עובר לפסים משפטיים: ירושלים תדרוש 1.9 מיליון שקל כפיצוי על התרת חוזה, וכ-350 אלף שקל נוספים החזר הוצאות

one

בווידאו: משחקו האחרון של ברייסי רייט בהפועל ירושלים

פרשיית ברייסי רייט עוברת לפסים משפטיים: הפועל ירושלים, הגישה היום (שני) נגד השחקן תביעה על יותר משני וחצי מיליון שקלים: כ-1.9 פיצוי על הפרת חוזה, ובנוסף 350 אלף שקל החזר הוצאות. זאת בעקבות העובדה שניהל מו"מ עם קבוצה אחרת בעודו שחקן הקבוצה.

ירושלים הודיעה היום חמישי בהודעה רשמית כי כי "רייט נתפס כשהוא משקר לראשי הקבוצה כשביקש באופן חריג לצאת לשבוע לטפל בעניינים אישיים בארה"ב, ונענה בחיוב מתוך רצון להתחשב בו. לאחר יציאתו מהארץ ולאחר שהציג כרטיס טיסה לארה"ב (שהתברר כפיקטיבי), גילו בקבוצה כי השחקן שיקר באשר לנסיבות ויעד נסיעתו, והמריא מנתב"ג ישירות לסין על מנת לנהל מו"מ עם קבוצת גוואנדונג וזאת בניגוד גמור לאמור בחוזהו בקבוצה ולתקנון האיגוד".

לאחר שהבין כי ראשי הקבוצה יודעים את כל הפרטים באשר לנסיעתו, הודה בסעיפים של הפרת חוזה.

ביום חמישי בערב הודיעה הקבוצה כי השחקן מושעה, ואמש (שישי) הוציאה לסוכנו מכתב רשמי על שחרורו. "יש לציין כי ההחלטה לאפשר לשחקן להשתחרר לשבוע לטפל בענייניו הפרטיים ערב פתיחת העונה הינו צעד חריג, תוך שחרורו משני משחקים בעלי חשיבות גבוהה לקבוצה, במיוחד בהתחשב בכך שהדבר נעשה לאחר השלמת סגל הקבוצה ולאחר שנעשו התאמות בבניית הקבוצה על מנת לגרום לשחקן להרגיש טוב יותר במסגרת המקצועית. צעדיו של השחקן מהווים מעילה חמורה באמון ומראים חוסר מחוייבות של השחקן לקבוצה, לחבריו לקבוצה, ולאוהדיה הרבים. הנהלת הקבוצה מביעה צער עמוק שלכך התגלגלו הדברים".

ברייסי רייט שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
הולך ומסתבך. ברייסי רייט/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully