וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע הדרך: הרויאלס עלו ל-0:2 ב-ALCS, גם המטס ביתרון

18.10.2015 / 8:33

סגנית האלופה התקרבה לחזרה לוורלד סירייס בזכות מהפך גדול באינינג השביעי, שסידר לה 3:6 מול טורונטו. ניו יורק, עם מאט הארווי ועוד הומראן של דניאל מרפי, גברה 2:4 על הקאבס במשחק הראשון ב-NLCS

סלבדור פרז וייד דייויס קנזס סיטי רויאלס. Jae C. Hong, AP
הוורלד סירייס מתקרב. סלבדור פרז ו-וייד דייויס/AP, Jae C. Hong

קנזס סיטי - טורונטו 3:6 (0:2 לרויאלס בסדרה)

הרויאלס מוכיחים כבר שנה שנייה ברציפות שיש להם אופי אדיר ורחוקים שני ניצחונות מחזרה לוורלד סירייס. הבלו ג'ייז, שנקלעו בפעם השנייה ברציפות לפיגור 2:0, יחזרו כעת לקנדה בתקווה להישאר בחיים אחרי שפישלו בגדול. דייויד פרייס דווקא פתח מצוין ורשם שישה ושני שליש עם שמונה הכשות, אבל לאחר שטורונטו הובילה 0:3 מבטיח, פרייס והמחליפים שלו איבדו שליטה באינינג השביעי, בו הרויאלס שמו חמש ריצות בדרך למהפך ולניצחון. המשחק הבא: בין שני לשלישי (3:07).

ניו יורק מטס - שיקגו קאבס 2:4 (0:1 למטס בסדרה)

החבורה התוססת מניו יורק, למרות הפציעות והצרות, ממשיכה לנצח כאשר דניאל מרפי שוב היה הגיבור עם הומראן, רביעי שלו בפוסטסיזן הזה. עוד כוכב במשחק הזה עבור ניו יורק, שתארח הלילה (3:07) את המשחק השני, היה מאט הארווי עם שבעה ושני שליש ותשעה סטרייקאאוטים, שהשאירו מאחור את ג'ון לסטר, בעוד ג'וריס פמיליה ממשיך גם הוא את הפלייאוף האדיר שלו וסוגר את המשחק בשקט. מרפי חבט להומראן כבר באינינג הראשון, הקאבס עוד השוו בחמישי, אבל המטס שמו ריצה באינינג החמישי, השישי והשביעי וברחו לניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully