וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואליד באדיר: "היו דברים טובים במשחק, השחקנים השקיעו 200 אחוז"

17.10.2015 / 19:51

תבוסה ביתית של 4:0 לסכנין? למאמן הפועל תל אביב היו לא מעט דברים טובים להגיד על קבוצתו: "כולם פה ילדים וצריך להיות ביחד. לומדים מהמשחק הזה. אחרי הגול השני לא היינו במשחק"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב רשמה הערב (שבת) את משחקה החלש ביותר העונה, כשהובסה בביתה 4:0 בידי בני סכנין, במה שהיה הפסד הבית הגדול ביותר שלה מאז נובמבר 1993 (אז הובסה 4:0 בידי בית"ר ירושלים). רם שטראוס הורחק כבר בדקה השביעית והשוער הרביעי דודו אלון החליפו, ויאם עמאשה (10), שלומי אזולאי (25), עלי עוסמאן (72) וצחי אליחן (77) ניצלו זאת כדי להממם את בלומפילד, ואם זה לא מספיק, הרי שבמחצית התווכח וואליד באדיר עם השופט ארז פפיר, והורחק.

"כשאתה מתכנן כל השבוע ומרחיקים לך שחקן, המשחק משתבש", סיכם וואליד באדיר. "אחרי הגול השני כבר לא היינו במשחק. אבל בסדר, לומדים מהמשחק הזה הרבה דברים ומסתכלים לשבוע הבא. היו דברים טובים במשחק היום, השחקנים השקיעו 200 אחוז וכל הכבוד להם. נדבר איתם השבוע ונעשה הכנות לשבוע הבא. אלה הילדים שלי, המשפחה שלי ואני צריך להרים את הראש שלהם. כולם ילדים פה ואנחנו צריכים להיות ביחד. כשאתה מאמן, אתה לא כמו שחקן. לומדים מטעויות".

וואליד באדיר מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
לוקח את הדברים הטובים. באדיר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully