וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים זועמת על רייט: "הוא הציג כרטיס טיסה פיקטיבי"

16.10.2015 / 9:38

האדומים מעוניינים לשחרר את הגארד אחרי שהתברר כי נסע על מנת לנהל מו"מ עם קבוצה אחרת, אך בסביבת השחקן נחושים לקבל את מלוא שכרו ומאיימים בבוררות בפיב"א: "כולם יודעים לאן זה יילך"

one

המתיחות בין ברייסי רייט והפועל ירושלים גוברת מיום ליום. כבר בתחילת השבוע בקבוצה השתכנעו בקבוצה כי יש לשחרר את רייט, לאחר שהיתה לא מעט חשדנות כלפיו. אתמול, עם הגעתו לישראל, זומן ברייסי רייט לשיחה עם גיא הראל, כפי שפורסם אתמול.

בקבוצה חשדו שרייט ניהל מגעים עם קבוצה אחרת ולא נסע "לסדר עניינים פרטים", כפי שטען. במהלך הפגישה בירושלים רתחו על כך שרייט שיקר והציג להם כרטיס טיסה פיקטיבי לדנבר, בעוד שבפועל טס לסין. רייט בתגובה המשיך להכחיש כי נפגש עם קבוצה מסין, והתעקש כי טס לארה"ב.
בירושלים זועמים וטוענים כי רייט ניצל לטענתם את מצבו האישי ושיקר , לטענתם, בשיחה אישית שערך עם אורי אלון על מטרת ויעד הנסיעה במטרה כדי לקבל שחרור מהמשחקים החשובים. עוד מספרים הגורמים כי כבר במהלך הקיץ ניסו בהפועל ירושלים לאתר לרייט קבוצה אחרת אליה יעבור, אולם במקביל מימשו את חוזהו רק בשל הפיצויים שהיו צריכים לשלם לו אם היו מודיעים על שחרורו. רייט לא נותר חייב, וביקש העלאה במשכורת, אך ירושלים סירבה לבקשתו.

כל חשיפות וואלה! ספורט בפרשת ברייסי רייט

ברייסי רייט שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
המתיחות גואה. רייט/יוסי ציפקיס

גם בהפועל ירושלים לא מרוצים מכך שרייט לא מראה מוטיבציה, לטענתם, וטוענים כי רייט "לא פעם מתלונן על פציעה ולא נראה מחובר לקבוצה", מה שמזיק למרקם הקבוצתי ולתפקוד הקבוצה על ומחוץ לפרקט.

"כולם יודעים לאן זה יילך, ברור שרייט לא יישאר בהפועל ירושלים. הסיבה היחידה שירושלים לא שחררה את ברייסי רשמית היא בגלל שהם יודעים שיש חוזה והם צריכים לשלם לו את החוזה במלואו. אם צריך הכל יגיע לבוררות של פיב"א", מציינים גורמים בסביבתו של רייט. אותם גורמים מציינים כי רייט נפגע גם בגלל שהגיעו אליו שמועות נוספות כי מנסים לאתר לו קבוצה.

אגב, באותה שיחה אמר רייט כי מבחינתו הוא ממשיך בירושלים, מה שהתפרש כהצהרה שתיתן תוקף לחוזהו ולבלת פיצויים בהמשך. ירושלים כבר החלה בהליך שחרורו של השחקן, אולם כאמור חוזית העניין סבוך.

בירושלים עברו לפסים מעשיים: בימים האחרונים התנהל מו"מ בין הפועל ירושלים ומאט ג'נינג (27, 1.96 מ'), ששיחק בעונה שעברה באנאדולו אפס. ג'נינג סומן על ידי ירושלים בשנים האחרונות ואתמול אורי אלון הודה בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא חתם.

מת'יו ג'נינג אנדולו אפס מול קוצ'ה לבוראל. Aykut Akici, GettyImages
בדרך לבירה. ג'נינג/GettyImages, Aykut Akici

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully