וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הובסה 100:69 על ידי צסק"א מוסקבה

הצהובים המשיכו במסורת ההפסדים במוסקבה והציגו יכולת רעה במשחק הראשון העונה ביורוליג, כשפרט לפארמר (17 נקודות) ורוצ'סטי (14), שאר השחקנים של גודס לא הופיעו. דה קולו הוליך את הרוסים עם 17 נקודות. בשבוע הבא: מלאגה בארץ

אימג'בנק GettyImages

זה לא היה הערב של מכבי תל אביב, ובטוח שהציפיות מהמשחק הראשון העונה ביורוליג היו גבוהות הרבה יותר ממה שקיבלנו. הצהובים הובסו הערב (חמישי) במוסקבה 100:69 על ידי היריבה המרה צסק"א, שלפרקים נראתה פשוט כמי שמתעללת בקבוצה של גיא גודס. אחרי קדם העונה המצוין שעבר עליה ודווקא כשנדמה היה שבקיץ הצהובים בנו סגל נוצץ, לפחות על פי המשחק הראשון נראה שלגודס יש עוד הרבה מאוד עבודה כדי לחבר את הסגל שלו, שבשני צידי המגרש סיפק משחק חלש.

ההגנה הרעה של מכבי תל אביב הערב באה לידי ביטוי בכך שהצהובים ספגו 29 נקודות ברבע הראשון, 29 נקודות נוספות ברבע השני ו-27 ברבע האחרון. וההתקפה? ברבע השני הצהובים לא קלעו למעלה משש דקות, נתון רע במיוחד. זה היה ברור שג'ורדן פארמר אמור להיות הברומטר של מכבי תל אביב העונה, ולפחות על פי המספרים והיכולת על הפרקט נראה שהוא היחיד שהגיע למשחק עם 17 נקודות, כשגם מטיילור רוצ'סטי קיבלנו איתות (14 נקודות), אבל פרט אליו הצהובים פשוט לא קיבלו תפוקה משמעותית מטרבור אמבקווה, ארינזה אונואקו, ויטור פבראני ובעיקר דווין סמית'. בריאן רנדל נעדר מהסגל בגלל קלקול קיבה, וחסרונו הורגש.

בצד השני, חייבים לציין שצסק"א לא ממש הרשימה, אבל גם בערב כזה היא יכולה להיות מרוצה מניצחון משכנע שהגיע בעיקר בזכותו של ננדו דה קולו שקלע 17 נקודות, ויחד עם מילוש תיאודוסיץ' (15 נקודות) מאזן האימה של צסק"א בבית מול מכבי תל אביב נשמר, כש-11 שנים ברציפות הצהובים לא מצליחים לנצח במוסקבה. בשבוע הבא מלאגה תגיע ליד אליהו, אז גודס יקווה לראות מהקבוצה שלו שיפור משמעותי.

ביום מותו של נייט האפמן, שהלך לעולמו בעקבות מחלת הסרטן, שיחקה מכבי תל אביב עם סרטים שחורים.

שחקן צסק"א מוסקבה ארון ג'קסון מול שחקני מכבי תל אביב ג'ורדן פארמר, טרבור אמבקווה. GettyImages
אמבקווה ופארמר מנסים לעצור את ג'קסון, הערב/GettyImages

רבע 1

צסק"א עלתה בחמישייה עם ננדו דה קולו, ארון ג'קסון, אנדריי וורונטסביץ', ניקיטה קורבנוב וקייל היינץ. מכבי תל אביב עם ג'ורדן פארמר, דווין סמית', יוגב אוחיון, ויטור פבראני וטרבור אמבקווה.

המשחק ברוסיה נפתח עם שלשה של ננדו דה קולו, אבל ג'ורדן פארמר צלף מאותו מרחק בצד השני. גם יוגב אוחיון נכנס לרשימת הקלעים, ויחד עם אוחיון מכבי תל אביב נטלה את ההובלה. ההמשך הראה ששתי הקבוצות לא ממש מקפידות על השמירה והנקודות הגיעו כמעט בכל התקפה. ג'קסון ודה קולו קלעו בקלות, אבל אוחיון צלף שלשה. אלא שמכאן קיבלנו ריצת 0:7 של הרוסים שננעלה עם שלשה של דמטריס ניקולס שגרמה לגיא גודס להזעיק פסק זמן. פארמר ניסה לעצור את הסחף, אבל צסק"א המשיכה לרוץ ומילוש תיאודוסיץ' חתם את הרבע עם 20:29.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי תל אביב ויטור פבראני מול שחקן צסק"א מוסקבה קייל היינס. GettyImages
פבראני עולה מעל הראש של היינץ/GettyImages

רבע 2

לראשונה במשחק קיבלנו פער דו ספרתי כשניקולס קלע נקודה מהעונשין, אבל מכאן קיבלנו בעיקר החטאות של שתי הקבוצות שהתקשו לקלוע. ניקולס החטיא פעמיים, וגם הצהובים לא הצליחו עם זריקות פנויות משלוש, גם של גיא פניני וגם של פארמר. שלוש דקות בתוך הרבע ג'קסון שבר את הבצורת, אבל מכבי לא הצליחה לייצר סל במשך יותר משש דקות, מראה מביך מאוד. למרבה המזל של הצהובים, גם צסק"א החטיאה לא מעט. מי שחילץ את מכבי היה טיילור רוצ'סטי. אלא שבצד השני וורונטסביץ' דייק מחוץ לקשת ולאחר מכן עשה זאת שוב בדרך ל-29:44 לצסק"א.

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' מול צסק"א מוסקבה. GettyImages
לא במיטבו הערב. דווין סמית'/GettyImages

רבע 3

הרבע השלישי נפתח עם שתי נקודות של היינס, אבל פארמר דייק בפעם השנייה הערב מהשלוש ועלה לדאבל פיגרס. גם רוצ'סטי דייק ואותת שמכבי תל אביב נחושה לחזור. אלא שצסק"א הצליחה להשיג את יתרון השיא שלה אחרי עוד שתיים של היינס. איבודים של סמית' ופארמר מנעו ממכבי לרדת מ-20 הפרש, ובצד השני היה זה ג'קסון שהמשיך לדייק. פארמר היה היחיד באותן דקות שסיפק נקודות, וצסק"א הענישה על חוסר התכליתיות בהתקפות של מכבי, ו-ויטלי פרידזון הפגיז מרחוק כדי להגדיל את הפער ל-29:46 בסוף הרבע.

שחקן מכבי תל אביב ארינזה אונואקו מול צסק"א מוסקבה. GettyImages
אונואקו מנסה לשמור על הכדור מול השומרים שלו/GettyImages

רבע 4

גם פתיחת הרבע האחרון לא בישרה טובות. אמנם אוחיון קלע שתיים מהקו, אבל ניקולס קלע שלוש רצופות. פניני ופארמר נזכרו מאוחר עם השלשות שלהם, ובזמן הזה נדמה היה שהצהובים מחכים רק לשריקת הסיום. איתי שגב קיבל דקות, רוצ'סטי ואוחיון דאגו לנקודות בצד הצהוב ומכבי בעיקר נלחמה על הכבוד בדקות האלה. בסופו של דבר צסק"א הצליחה להגיע ל-100 אחרי שפרידזון קלע את הנקודות האחרונות במשחק שעליהן הוא זכה לתשואות מהקהל המקומי, 69:100 בסיום.

שחקן מכבי תל אביב דרגאן בנדר. GettyImages
גם הוא קיבל הזדמנות הערב. בנדר/GettyImages

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'ורדן פארמר 17 (3 מ-6 ל-2, 3 מ-5 ל-3), טיילור רוצ'סטי 14 (4 מ-11 ל-2, 2 מ-2 ל-3), יוגב אוחיון 13 (4 מ-5 ל-2), דראגן בנדר 7, דווין סמית' 6 (2 מ-7 מהשדה) ו-6 ריבאונדים גיא פניני 3, ויטור פאברני 3, סילבן לנדסברג 2, ארינזה אונואקו 2 ו-7 ריבאונדים, טרבור אמבקווה 2. איתי שגב שותף (3 דקות) ולא קלע.

קלעו לצסק"א מוסקבה: נאנדו דה קולו 17 (6 מ-8 ל-2), מילוש תיאודוסיץ' 15 (4 מ-4 ל-2, 1 מ-6 ל-3) ו-5 אסיסטים, ארון ג'קסון 12 ו-7 אסיסטים, ויטלי פריזדון 11, דמיטריס ניקולס 10, אלכסיי וורונצביץ' 9 ו-7 ריבאונדים, קורי היגינס 7, ויאצ'יסלאב קרבצוב 7, קייל היינס 6, פאבל קורובקוב 4, דמיטרי קולגין 2. ניקיטה קורבנוב שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully