וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט ג'נינג חתם בהפועל ירושלים, ברייסי רייט הושעה ובדרך החוצה

15.10.2015 / 19:45

הגארד ששיחק בעונה שעברה באנאדולו אפס יצטרף לאלופה, ככל הנראה במקום מצטיין הגמר מול אילת ששב לארץ אך צפוי לעזוב: "שחקן שלא יהיה מחויב באופן מלא, לא יהיה במועדון". המקרה עשוי להגיע לבוררות בפיב"א

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ביצועיו של מאט ג'נינג ביורוליג בעונה שעברה

הפועל ירושלים החתימה את הקומבו גארד האמריקאי מאט ג'נינג (27, 1.96 מ'). ג'נינג, ששיחק בעונה שעברה באנאדולו אפס, חתם עד לתום העונה. הוא צפוי להחליף את ברייסי רייט, ששב לארץ והושעה מיד מפעילות.

מערכת היחסים עם רייט ממשיכה להידרדר, אחרי שמפתיחת העונה הביעו במועדון חוסר שביעות רצון מהתנהלותו של הגארד שהיה המצטיין בגמר הליגה בעונה שעברה, והוא לא נרשם לליגת העל. עם חזרתו לישראל נערך לו בירור עם המנכ"ל גיא הראל, כשראשי המועדון חושדים שהוא במגעים עם קבוצה אחרת.

לוואלה ספורט נודע כי בעקבות הפגישה שנערכה היום בין רייט להראל, ייתכן והצדדים יגיעו לבוררות בפיב"א, על רקע רצונה של ירושלים להשתחרר מחוזהו, התקף לעוד שנתיים. "כרגע ברור לשני הצדדים כי ירושלים רוצה לשחרר את השחקן", אמר גורם המעורה בנושא.

מירושלים נמסר: "ההחלטה בעניינו של רייט תתקבל בימים הקרובים. שחקן שלא יהיה מחויב באופן מלא למועדון לא יהיה בהפועל ירושלים". כפי שפורסם בוואלה! ספורט בתחילת השבוע, גורמים במועדון דוחפים לשחררו.

ג'נינג, שצפוי להגיע לארץ בסוף השבוע ולא ישחק מול הפועל חולון, ניסה בקיץ להשיג חוזה בדנבר ללא הצלחה. הוא שיחק בעבר גם בסיינה ובציבונה זאגרב, ואשתקד העמיד ממוצעים של 6.9 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים למשחק במדי קבוצת הפאר הטורקית שהופתעה בסדרת הגמר המקומית על ידי קרשיאקה.

מאמן ירושלים דני פרנקו מסר: "אני שמח שמאט בחר לבוא ולשחק בהפועל ירושלים. הוא שחקן שמתקדם מעונה לעונה, משחק עם אנרגיות טובות בשני צדי המגרש עם יכולת קליעה טובה, בוזכות גובהו יוכל לשחק במספר עמדות". עוד קודם להחתמתו, הבטיח הבעלים אורי אלון בפייסבוק שלו: "מגיע לקהל הזה קבוצה שמנצחת, גם בארץ וגם באירופה. צפו להחתמה חדשה בקרוב".

ירושלים פתחה אתמול (רביעי) את העונה האירופית שלה ברגל שמאל, כשהובסה 92:71 מול ניז'ני נובגורוד הרוסית במסגרת מחזור הפתיחה של היורוקאפ.

בירושלים מציינים כי אחת הבעיות היא ששחקנים כמו ג'וש דאנקן לא מראים יכולת טובה, אם בגלל פציעה או סיבות אחרות, זו הסיבה שפרנקו ממעט לתת דקות לדאנקן עד כה ובקבוצה מאוכזבים מיכולתו, כשגם יותם הלפרין מגלה חוסר יציבות. "זה מאוד לא נעים להפסיד ככה. כולם היו מאוכזבים בסיום. גם דני פרנקו בחדר ההלבשה אמר לנו שאסור לנו לתת לקלוע עלינו בקלות", סיפר אחד השחקנים בשיחה עם וואלה! ספורט.

ליאור אליהו אמר בסיום: "התחלנו את המשחק טוב, היינו צריכים לסיים את המחצית הראשונה בהפרש גבוה יותר, אני לא חושב שתוצאת המשחק משקפת את מה שהיה, ברבע האחרון איבדנו את עצמנו ושיחקנו מאוד לא טוב, ובמקביל הם קלעו היטב, זה עלה לנו ביוקר, כי מול קבוצות כאלו אסור לנו לתת להם לעשות כאלו דברים. נמשיך ונסתכל הלאה".

איי ג'יי רולנד הזר החדש של הקבוצה סיכם: "במחצית השנייה הם ברחו ופתחו יתרון, הם שיחקו באופן מאורגן ומסודר
הם קלעו טוב, צלפו מהשלוש. הם שינו דברים מהמחצית הראשונה עשו את ההתאמות והיה ניתן לראות גם את ההבדל בשתי המחציות בינינו".

עדכון ראשון: 8:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully