וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "במשך ארבע שנים, הנבחרת ייצגה את עצמה בכבוד"

נבחרת ישראל שבה ארצה אחרי ההפסד בבלגיה שגמר סופית את הקמפיין. המאמן היוצא הוסיף: "אני לוקח תקופת רענון, לא יודע לגבי הפועל תל אביב. מאחל למי שיבוא הצלחה גדולה יותר מזו שלי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל נחתה היום (רביעי) בארץ לאחר ההפסד 3:1 בבריסל מול נבחרת בלגיה, שסגר עבורה סופית את קמפיין מוקדמות היורו עם המקום הרביעי המאכזב.

המאמן אלי גוטמן, שהודיע רשמית כי הוא עוזב את תפקידו, הודה עם הנחיתה לצוות שעבד עמו בנבחרת והוסיף: "לפעמים התוצאה היא לא בדיוק כמו שאנחנו רוצים. עם יד הלב, אני אחראי על הדרך. זו הייתה דרך של כבוד ומקצועיות ובמשך ארבע שנים לא שמעתם על תקרית בנבחרת. היא ייצגה את עצמה בכבוד. כמו שנהוג בקבוצות שלי. אחרי ארבע שנים, אני עם מטענים וידע שאני רוצה להעביר. אקח פסק זמן, אני רעב לחזור לאמן, אך לוקח את התקופה הקרובה לרענון וחשיבה על מנת למצוא את הקבוצה המתאימה ביותר, שאוכל לתרום לה את הידע שהיה לי עוד לפני, אבל יש לי הרבה יותר אחרי ארבע שנים כמאמן הנבחרת".

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
נאום פרידה. גוטמן/קובי אליהו

עוד אמר גוטמן: "אני רוצה להודות לשחקנים שלי, שאני קורא להם דור האישיות. היו שחקנים יותר גדולים מהם בכדורגל הישראלי, אבל נהניתי לעבוד איתם בכל רגע, גם אם כעסתי, גם אם הם הפסידו. בסופו של דבר, אלה בחורים שגרמו לי ליהנות מכל רגע במחיצתם. הקהל תמך בנו לכל אורך הדרך. האצטדיונים היו מלאים ו-25 אלף צופים מול אנדורה זה לא עניין של מה בכך. אני רוצה להודות לקהל הזה, הייתי גאה לשרת אתכם. נבחרת ישראל זה אהבה ללא תנאים, ככה אני מרגיש וככה אני עוזב. מאחל לכל מי שיבוא אחרי הצלחה גדולה יותר מבחינת התוצאה ממה שאני הבאתי".

לסיכום אמר המאמן היוצא: "הצבתי לעצמי מטרה להיות במקום השלישי, לא הצלחתי ואני זז הצידה. ציפיתי מעצמי לעשות את קפיצת המדרגה, לא עשיתי את זה. אם אצטרך לתת עצות לאנשי ההתאחדות וישאלו אותי, אתן. יש מאמנים מספיק טובים שיכולים לאמן את נבחרת ישראל. אני צריך תקופת רענון, לא יכול לומר כמה זמן. לא יודע לגבי הפועל תל אביב, ממש אי אפשר לדעת. אם שואלים אותי, צריך מאמן ישראלי, כי מאוד לא פשוט להעביר מסרים מנטליים לשחקנים ישראלים דרך גורם שלישי".

אוראל דגני הוסיף: "מאוכזבים, אבל אין מה לעשות, ממשיכים הלאה. קיבלנו הגרלה קשה מאוד במוקדמות המונדיאל ואני מקווה שילמדו לקחים ויפנימו וימצאו דרך לשפר את כל השחקנים בארץ, כדי שנגיע לרמות הגבוהות יותר ונהיה במפעלים כאלה. רואים את איסלנד ועוד נבחרות שמצליחות להגיע למפעלים המכובדים האלה. צריך לעשות תכנית ארוכה כדי שנצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully