וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים בקללה: הקאבס עלו לגמר ה-NL, שוויון בין הדודג'רס למטס

14.10.2015 / 7:43

שיקגו ניצחה 4:6 את סנט לואיס בעזרת הומראן בן שלוש ריצות של חאבייר באאז והשלימה 1:3 בסדרה על הקבוצה שסיימה עם המאזן הטוב בליגה. קלייטון קרשאו נתן הצגה ב-1:3 של לוס אנג'לס בחוץ ושלח את הסדרה למשחק חמישי ומכריע

שחקני שיקגו קאבס חוגגים. Nam Y. Huh, AP
הקאביז חוגגים/AP, Nam Y. Huh

שיקגו קאבס - סנט לואיס 4:6 (הקאבס מנצחים 1:3 בסדרה ועולים ל-NLCS)

עונה שלמה עבדו הקרדינלס כדי להשיג 100 ניצחונות ואת המאזן הטוב בליגה, אלא שברגע האמת, הם הגיעו לפלייאוף פצועים ולא בכושר ושילמו על כך ביוקר. הקאביז המשיכו את מסע הקסם שלהם ונכנסו לטופ 4 של הליגה בזכות ניצחון רביעי בפלייאוף הזה. סנט לואיס עוד עלתה ל-0:2 מהיר מהומראן באינינג הראשון של סטיבן פיסקוטי, אבל ג'ון לאקי נרדם וחאבייר באאז ירה להומראן בן שלוש ריצות באינינג השני כדי להשלים מהפך ולקבוע 2:4. באינינג השישי, הקארדס חזרו לחיים עם שתי ריצות שקבעו שוויון, אך כבר בתחתית האינינג, הומראן של אנתוני ריזו הפריד שוב בין הקבוצות ובאינינג הבא גם קייל שוורבר שלח כדור מעבר לגדר וזה נגמר.

ניו יורק מטס - לוס אנג'לס דודג'רס 3:1 (2:2 בסדרה)

היריבה של הקאבס תגיע מהסדרה הזו, שתלך למשחק מכריע בעיר המלאכים. קלייטון קרשאו התעלה בזמן ועם שבעה ושמונה, כשהוא מרשה רק שלוש חבטות, ריצה והולכה, סידר לדודג'רס ניצחון שהשאיר אותם בפלייאוף הזה. לוס אנג'לס השיגה את כל הריצות שלה באינינג השלישי, לפני שדייויד מרפי רק צימק עם הומראן ברביעי. מחר בלילה, זאק גריינקי וג'ייקוב דה גרום בקרב על כל הקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully