וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים פותחת עונה ביורוקאפ מול ניז'ני, פרנקו: "לא פשוט"

13.10.2015 / 21:44

האלופה תתמודד מול הרוסים (רביעי, 20:30) במטרה לפתוח את המפעל בצורה חיובית ולקטוע רצף של עשרה הפסדים רצופים ברוסיה. המאמן: "רוצים לנצח בכל משחק", גפני: "נבוא למשחק חדים"

one

לאחר הניצחון על מכבי אשדוד במשחק הפתיחה בליגת העל, תפתח מחר (רביעי, 20:30) הפועל ירושלים את היורוקאפ, כשתתמודד בחוץ מול ניז'ני נובגורוד הרוסית. הקבוצה, שהגיע אמש לרוסיה, זוכה לאבטחה קפדנית מאוד בשל המצב הרגיש בארץ. האלופה תשחק ללא ברייסי רייט שכזכור, יצא לארה"ב וישוב ביום חמישי.

המאמן דני פרנקו אמר לקראת המשחק: "אני שמח שידענו לפתוח את העונה הסדירה עם ניצחון, זה היה חשוב לנו. תוך כדי המשחק למדנו לא מעט על עצמנו. אנחנו מכירים את היריבה ואנחנו רוצים לנצח בכל משחק, אם זה בזירה האירופית או הישראלית, זו הגישה והמטרה שלנו במשחק הזה. מצפה לנו מאבק לא פשוט, אבל אנחנו נכונים למאבק הזה".

הגארד יותם הלפרין הוסיף: "המטרה הראשית שלנו העונה היא לשפר את התוצאות מהעונה שעברה, לא יהיה קל כי הבית שלנו קשה, יש קבוצות ששיחקו ביורוליג, אבל גם לנו יש מטרות ונעשה הכל בכדי להשיג אותן".

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. ניב אהרונסון
"רוצים לנצח בכל משחק". הלפרין/ניב אהרונסון

טוני גפני אמר: "זה משחק ראשון העונה ביורוקאפ וכולנו רוצים לפתוח אותו טוב, זכינו באליפות ונבוא הכי חדים ובצורה הכי טובה שאפשר למשחק".

היריבה, ניז'ני נובגורוד, שבשורותיה שיחק גל מקל במשך כמה חודשים בעונה שעברה, איבדה את שחקן המפתח שלה, טיילור רוצ'סטי, שעבר למכבי תל אביב ושינתה את פניה. שחקנים בולטים נוספים הם הפורוורד ויקטור רוד, והגארד האמריקאי אריק מיינור.

מאמן הקבוצה הרוסית: אינאראס בגאטסקיס התייחס למשחק: "הפועל ירושלים היא קבוצה מאוד מנוסה, עם שחקנים מהטופ האירופאי, זה יכול להיות יתרון אך גם חיסרון. המפתח במשחק הזה תהיה הגנה".

כתבנו אהרל'ה ויסברג מוסיף: ירושלים סוחבת על גבה עשרה הפסדים רצופים ברוסיה. הניצחון האחרון שלה במשחק רשמי במדינה הזו הושג לפני 16 שנים, כשגברה על סראטוב 56:79 במסגרת גביע ספורטה ב-29 בספטמבר 1999.

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully