וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שומעים רק את הקיצוניים משני הצדדים. צריך לשאול איך הגענו למצב הזה"

13.10.2015 / 20:05

יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס, אמנם לקח חלק בהפגנת הענק שהתקיימה בעיר, אך מבהיר: "לא ניתן להשתמש בנו ככלי פוליטי. המצב משפיע לרעה על כולם". על הדיון שיתקיים מחר בביה"ד: "מנענו בגופנו אירועים. על מה מגיע לנו עונש?"

one

על רקע הפגנת הענק שהתקיימה הערב (שלישי) בסכנין בנוגע לכאוס הבטחוני בארץ, בבני סכנין מקווים שהדברים לא ישפיעו על הקבוצה. חלק מחברי ההנהלה אמנם נכחו בהפגנה, אך במועדון מבהירים שגם מי שנכח, הגיע כדי שתהיה נציגות לקולות המתונים שקוראים להפסיק עם ההסתה משני הצדדים.

"האירועים לא משפיעים על הקבוצה", טען יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס, בשיחה מיוחדת ובלב פתוח עם וואלה! ספורט על המצב במדינה, "התקיים היום אימון בבוקר והכל ימשיך כרגיל. ראיתי גם את ההפגנה וגם שם לא נרשמו אירועים אלימים. אנחנו כמועדון לא ניתן שישתמשו בנו ככלי בעניינים הללו ולא ניתן שיכניסו את הספורט לפולטיקה באמצעותנו. אנחנו נעשה הכל כדי להמשיך בספורט".

אבו יונס דיבר גם על הקיצוניות ששוררת במדינה: "הקולות השפויים לא נשמעים. לא שומעים את המתונים, אלא רק את הקיצוניים שמסיתים ואני מדבר על שני הצדדים. כולם חייבים להפסיק את ההסתה ולא לתת במה לקיצוניים שמסיתים. אנחנו צריכים לשאול את עצמנו איך הגענו למצב הזה שהמתונים לא נשמעים".

מאמן בני סכנין, אלי כהן, עם היו"ר מוחמד אבו יונס. אדריאן הרבשטיין
האימון התקיים כרגיל. צילום:/אדריאן הרבשטיין

יו"ר סכנין, התייחס למצב העסקים בערים הערביות: "ברור שכולם נפגעים מזה. אין ספק שהמצב משפיע לרעה על כולם ואני מקווה שזה יפסיק. האמת שכל הדיבורים של שני הצדדים לא תורמים והאמת אולי גם ההפגנה הזו לא תורמת לעסקים שנפגעים. צריך להרגיע את הרוחות".

על המשחקים בין הקבוצות המעורבות שעומדים בפני סכנת ביטול אמר אבו יונס: "עד כה אף אחד לא דיבר איתנו. אני יודע שבמשטרה עושים הערכות מצב סופיות לקראת סוף שבוע ולא ביום שלישי. אני לא יודע להגיד את האמת אם יש כרגע אוויר לכדורגל, אבל נהיה חכמים יותר בימים הקרובים ואז יוחלט מה לעשות. אנחנו רוצים להתעסק רק בכדורגל".

בנוסף למצב המדיני, אבו יונס דיבר גם על הדיון בבית הדין להתאחדות שיתקיים מחר נגד סכנין בגין האירועים במפגש מול בית"ר ירושלים: "כל פרשן וכל אחד שיש לו אתר או טור באינטנרט או ברדיו רוצה להשיג רייטינג וצועק שסכנין צריכה לקבל עונש כבד? על מה אנחנו צריכים לקבל עונש כבד? המשחק מול בית"ר הוא גם ככה נפיץ והוא הגיע בעת שהמתיחות במדינה גדולה ביותר. עשינו הכל ואפילו עמדנו בגופנו כדי למנוע אירועים ובסופו של דבר מישהו זרק כוס פלסטיק ואנחנו צריכים להיענש. שילמנו הרבה מאוד כסף כדי שהאירוע יהיה מאובטח ועשינו הכל אז על מה מגיע לנו עונש כבד? יש לי הרבה מה להגיד ואני מתכוון להגיד את זה בדיון מחר".

בנוגע לצד המקצועי אמר אבו יונס: "בימים הקרובים נקבל החלטה סופית אם לצרף את הילאל מוסא או להביא את פביניו אלבס, כשנכון לעכשיו ניראה שיש סיכויים גבוהים שנביא את הברזילאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully