וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד ג'פרסון: "דיוויד בלאט קורע מצחוק, יש לו אישיות מצוינת"

הרכש של קליבלנד התראיין בארצות הברית והחמיא לבוס החדש: "יש מאמנים עם חרא של אישיות. בלאט יצעק עליך ואחרי שתי דקות יגיד משהו שיגרום לכולם לצחוק. זה שילוב נדיר במאמנים כיום"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

אחד השחקנים החדשים שהצטרפו בקיץ לקליבלנד הוא ריצ'רד ג'פרסון, שהחליף קבוצה פחות או יותר כל קיץ בשנים האחרונות וכעת, בגיל 35, מחפש טבעת אליפות ראשונה בקריירה.

בראיון שנערך עם הסמול פורוורד הוותיק ב-ESPN, נשאל מה הרושם הראשוני שלו מדיוויד בלאט והשיב: "הוא קורע מצחוק. מאוד מצחיק. מאוד מצחיק. מאוד מצחיק. זה הרושם הראשוני. זה טוב. המאמנים הכי טובים שחוויתי היו קשוחים, אבל היתה להם גם אישיות שגורמת לך לצחוק.

"יש מאמנים שמגיעים ומכירים רק מספרים וכדורסל, אבל האישיות שלהם היא חרא. ואז יש מאמנים שהם חבר'ה מצוינים ואתה מת עליהם והיית מזמין אותם לארוחת ערב, אבל לא היית רוצה שיאמנו את הקבוצה של הילד שלך. לבלאט יש אישיות מצוינת, הוא מצחיק. הוא יצעק עליך, ואז אחרי שתי דקות יגיד משהו שיגרום לך לכל הקבוצה לצחוק. זה שילוב נדיר במאמנים כיום".

ג'פרסון, שהעמיד אשתקד ממוצעים של 5.8 נקודות ו-2.5 ריבאונדים במדי דאלאס, אמור היה להישאר בשורות המאבריקס אך ברגע האחרון בחר לחתום בקליבלנד. על ההחלטה הזו אמר: "דאלאס שחררה את טייסון צ'נדלר ומונטה אליס, אז החלטתי שאני לא הולך לחתום שם מחדש אלא אם תהיה שם קבוצה. אז אמרו לי שהם החתימו את דיאנדרה ג'ורדן ו-ווסלי מת'יוס, ופחות או יותר באותה נקודה סיכמתי עקרונית. אחרי שבוע העניינים החלו להשתנות. אני איש של המילה שלי, חיכיתי לראות מה יקרה. אני חושב שקיובן שמח שאני לא נוטש לסן אנטוניו או יוסטון או גולדן סטייט, אלא למזרח".

קדם עונה: קליבלנד הפצועה והחסרה ספגה הפסד שלישי

דיוויד בלאט מתעקש: "יש פה תחושת ביטחון, אני לא ממציא"

שחקן קליבלנד קאבלירס ריצ'רד ג'פרסון. AP
מלא מחמאות לבלאט. ג'פרסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully