וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: המשטרה תורה על ביטול המשחקים המעורבים בשל המצב

בשל המצב הבטחוני, המחוז הצפוני של המשטרה יקיים הערכת מצב ויחליט האם לאשר משחקים בין קבוצות יהודיות לערביות באזור הצפון. במנהלת חוששים שההחלטה תתפשט גם למחוזות מרכז ודרום

גל הפיגועים שפוקד את המדינה משפיע באופן טבעי גם על ליגות הכדורגל בו משחקות קבוצות יהודיות וערביות והיום (שלישי) המטה הארצי של המשטרה יקיים הערכת מצב לגבי קיום משחקי כדורגל במחזור הקרוב בין קבוצות יהודיות לקבוצות ערביות. במשטרה עדיין לא קיבלו החלטה בנושא, אך צפויים להודיע על ביטול המשחקים המעורבים.

נכון למחזור הקרוב, ליגת העל והליגה הלאומית לא תושפענה מההחלטה משום שבני סכנין, הקבוצה היחידה מהמגזר בליגת העל, תתארח אצל הפועל תל אביב ובליגה הלאומית גם אחי נצרת תשחק בחוץ מול הפועל ניר רמת השרון.

במנהלת הליגה ובהתאחדות קיימת דריכות באשר לאפשרות שהמשטרה תודיע כי גם במחוזות אחרים (מרכז ודרום) לא יוכלו להתקיים משחקים בין קבוצות יהודיות לערביות. נכון לעכשיו ההנחיה שהגיעה למנהלת הליגה היא רק באשר למחוז הצפוני של המשטרה. גורם במנהלת אמר לוואלה! ספורט: "ההנחיות שטובות לשעה מסויימת לא יכולות להשתנות בשעה שאחריה, הכל דינמי ואנחנו נערכים לכל הודעה של המשטרה".

"כרגע מאחר שמדובר על איסור של קיום משחקים במחוז הצפון אין מעורבות של שתי הליגות הבכירות, אבל במידה שהמחוזות האחרים של המשטרה יישרו קו עם מחוז צפון, נצטרך להיערך בהתאם גם בליגת העל וגם בליגה הלאומית. כולנו מקווים שהדברים ישתנו לטובה".

שחקן בני סכנין, שלומי אזולאי. קובי אליהו
המשחק שלהם בחוץ ייערך כרגיל. שחקני סכנין/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully