וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שובו של הג'דיי": ז'וזה מוריניו מלהיב את הרשתות החברתיות

מאמן צ'לסי הגיע לקייב לצפות במשחק מוקדמות היורו בין אוקראינה לספרד. ברשתות החברתיות התעניינו פחות בסיבה ויותר בהופעה הלא שגרתית של הפורטוגלי. אבל מה הוא באמת עשה שם?

one

בווידאו: ההפסד האחרון של צ'לסי לסאות'המפטון

תאהבו אותו, לא תאהבו אותו, ז'וזה מוריניו תמיד מבטיח בידור. אמש (שני) מאמן צ'לסי הגיע לקייב למשחק בין אוקראינה לספרד במוקדמות יורו 2016 וסיפק הופעה לא שגרתית. מה הפורטוגלי עשה בבירת אוקראינה? לגולשים ברשתות החברתיות לא ממש היה אכפת.

בכל מקרה, מוריניו לא התייצב באולימפסקי בקייב בשביל לתת הצהרה אופנתית. הוא בוודאי שמח לראות את ססאר אספיליקואטה וססק פברגאס בפעולה, אבל באוקראינה טוענים שהוא עקב אחרי כמה שחקנים של הנבחרת המקומית. בראש ובראשונה אנדריי ירמולנקו שמוזכר כמועמד לצ'לסי, אבל לא רק הוא. אלופת אנגליה תפגוש בשבוע הבא את דינמו קייב למשחק במסגרת ליגת האלופות ומוריניו רצה להתרשם מהנציגים הרבים של דינמו בנבחרת.

בינתיים בצ'לסי מקווים לשים מאחור את פתיחת העונה הגרועה ולהתאושש במהירות, אבל התקשורת עסוקה במה יקרה אם לא. אם מוריניו יעזוב - עכשיו או בסוף העונה - דייגו סימאונה יהפוך למטרה של רומן אברמוביץ'. הפורטוגלי עצמו הוזכר בימים האחרונים כמי שעשוי להתמנות למאמן פ.ס.ז' בעתיד הלא רחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully