וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: "10 מ-10 זה מאוד מספק, אנחנו צריכים להרגיש גאים"

מאמן נבחרת אנגליה חגג קמפיין מושלם: "כל מי שהיה חלק מהנבחרת הזו תרם". דה חאה מצטנע אחרי ההצגה: "כולם היו מצוינים". סלוצקי חוגג: "הצלחנו להתגבר על ההתרגשות"

שחקני נבחרת אנגליה רוס בארקלי, אלכס אוקסלייד צ'מברליין. רויטרס
מושלמים. בארקלי ואוקסלייד צ'מברליין חוגגים/רויטרס

נבחרת אנגליה הבטיחה את השתתפותה ביורו 2016 כבר לפני זמן מה, ובכל זאת, התעקשה לסיים אמש (שני) קמפיין מושלם כשהביסה את ליטא 0:3. החבורה של רוי הודג'סון עומדת על 10 מ-10 בקמפיין המוקדמות, כולל מאזן שערים אדיר של 3:31.

המאמן המאושר רוי הודג'סון סיכם ואמר: "זה הישג, אני גאה מאוד בשחקנים. שיחקנו מצוין, בעיקר במחצית הראשונה, והעובדה שניצחנו 10 מ-10 מאוד מספקת, אנחנו צריכים להרגיש גאים. השתמשנו בשחקנים רבים במוקדמות בשל פציעות, וכל מי שהיה חלק מהנבחרת הזו תרם. השחקנים ששיחקו היום שיפרו את הסיכויים שלהם לבוא איתנו לצרפת".

"תכנית המשחק מהיום הראשון היתה לנצח את כל עשרת המשחקים, וזה מה שעשינו", אמר פיל ג'אגיילקה, שפתח אמש כקפטן. "יש לנו שחקנים צעירים מוכשרים ואנחנו מקווים שנצליח לטפח אותם ולעשות משהו מיוחד".

אלכס אוקסלייד צ'מברליין, שמצא את הרשת אמש, הוסיף: "המגרש היה קשה, אבל עשינו מה שהיינו צריכים לעשות. אנחנו מאוד נרגשים להיות בצרפת, יש לנו אמונה בסגל הזה".

אגב, עם סיום המשחק הודיע במסיבת העיתונאים מאמן נבחרת ליטא איגוריס פנקרטייבס על התפטרותו. הליטאים סיימו את הקמפיין במקום החמישי עם עשר נקודות.

מאמן נבחרת אנגליה, רוי הודג'סון. GettyImages
כאב ראש חיובי לקראת היורו בצרפת. הודג'סון/GettyImages

גם לספרד המשחק מול אוקראינה אמש היה חסר משמעות, וגם היא עשתה את שלה עם 0:1, על אף הרכב חסר. ההרכב החסר הזה הקפיץ לשער את דויד דה חאה, שסיפק הצגה בלתי רגילה ואותת לויסנטה דל בוסקה שמוטב לקחת אותו בחשבון לאליפות אירופה בקיץ הבא בצרפת. אגב, הלה רוחה לא ספגו במשחק רשמי (כלומר, לא במשחק ידידות) כבר 723 דקות.

"אני תמיד מנסה לעשות את הטוב ביותר שלי", אמר דויד דה חאה בסיום. "שיחקתי טוב וזה היה ניצחון חשוב עבורנו, אנחנו תמיד רוצים לנצח. כל הנבחרת עשתה עבודה מצוינת, ידענו שיהיה קשה מול אוקראינה, באצטדיון קשה. ידענו ששיתוף הפעולה בין טיאגו אלקנטרה ואיסקו טוב, הם צעירים ואני מקווה שיהיו כאן עוד הרבה זמן".

המאמן המנצח ויסנטה דל בוסקה אמר על ההרכב החסר שלו: "יש לנו הרבה פתרונות, וזה מוסיף לנו עוד מחשבה לקראת היורו. דה חאה היה טוב מאוד, וכך גם טיאגו. יש לי חומר טוב, שחקנים טובים, וזה מקל עלי את העבודה כמאמן".

עוד באותו נושא

מוקדמות יורו: ספרד שלחה את אוקראינה לפלייאוף, אנגליה מושלמת

לכתבה המלאה
שוער נבחרת ספרד דויד דה חאה מציל מול שחקן נבחרת אוקראינה רוסלן רוטאן. רויטרס
"אני תמיד מנסה לעשות את הטוב ביותר שלי". דה חאה/רויטרס

גם נבחרת רוסיה עשתה את המוטל עליה, וכל הקרדיט מגיע למאמן לאוניד סלוצקי, שרשם ניצחון רביעי בארבעה משחקים מאז החליף את פאביו קאפלו - הפעם 0:2 על מונטנגרו, ששלח את הרוסים ליורו מהמקום השני בבית ז'.

"אני שמח מאוד שעמדנו במשימה", אמר לאוניד סלוצקי. "הצעד האחרון היה הקשה ביותר, הצלחנו להתגבר על ההתרגשות ולא נחנו לרגע. אני רוצה להודות לשחקנים ולאוהדים, ומקווה שהנבחרת הזו תמשיך לשמח את כל המדינה גם בעתיד". על עתידו בנבחרת הלאומית אמר: "החלטנו לא לדבר על זה, אדבר עם ההתאחדות בעתיד".

שבדיה, שקיוותה לניצחון מונטנגרי, תסתפק במקום השלישי שמוביל למשחקי הפלייאוף. זלאטן איברהימוביץ', שכבש ב-0:2 על מולדובה, אמר בסיום: "נעשה הכל כדי לעלות ליורו. מצפים לנו שני משחקי גמר אישית, הרגשתי טוב, הרגשתי רענן".

סלובקיה עשתה היסטוריה כשניצחה את לוקסמבורג 2:4 והעפילה לראשונה בתולדותיה ליורו. מאמנה, יאן קוז'אק, אמר בסיום: "התכוננו טוב מאוד למשחק, והמחצית הראשונה שלנו היתה מדהימה. זו חגיגה גדולה והיסטורית לכדורגל הסלובקי. מגיע לנו לעלות ליורו, ועשינו את זה עם משחק מצוין. קשה לי לתאר את האושר שאני מרגיש".

לאוניד סלוצקי מאמן נבחרת רוסיה. AP
עוד לא מדבר על העתיד. סלוצקי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully