וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "בניגוד לעונה שעברה, קיבלנו החלטות טובות בסיום"

מאמן הפועל תל אביב מעודד מניצני השינוי שזיהה בקבוצתו בניצחון על נס ציונה. מארק ליונס על ניצחון ראשון לציון על אילת: "אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה טובה, והיה חשוב לנו לפתוח כמו שצריך את העונה"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל תל אביב על נס ציונה

מחזור הפתיחה בליגת העל עוד לא הסתיים, אבל אפשר לסמן כבר כמה יעדים שהושגו: ניצחון חוץ ראשון - להפועל תל אביב בנס ציונה, הארכה ראשונה – שבה גברה הפועל חולון על בני הרצליה, ובמה שכבר מתחיל להפוך למסורת - פתיחה מרשימה למכבי ראשון לציון (86:95 על הפועל אילת).

כמו בשלוש העונות הקודמות, גם הערב (שני) החלו הכתומים מעיר היין את הליגה ברגל ימין, והמשיכו להפגין יכולת טובה כפי שעשו בגביע ווינר. גולן גוט קבע שיא קריירה של 16 נקודות, וסגנית האלופה לא מצאה מענה לדריל מונרו, שערך בכורה חלומית בישראל עם 18 נקודות, 13 ריבאונדים, חמישה אסיסטים ושש חטיפות.

"אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה טובה, והיה חשוב לנו לפתוח כמו שצריך את העונה", אמר רכז ראשון לציון, מארק ליונס, והתייחס גם להגנה הנרפית של היריבה: "אילת, מטבעה, היא קבוצה התקפית, לא אגרסיבית מדי, כך שלא הופתעתי".

יריבתה הבאה של ראשון לציון היא הפועל תל אביב, וגם היא יכולה לסמן וי על מחזור הפתיחה -דווקא אחרי קיץ לא פשוט והכנה לא מרשימה בעליל.

המאמן עודד קטש, כך נראה, עדיין סוחב טראומות מאשתקד, שהסתיימה עם אפס אחוזי הצלחה לקבוצתו במשחקים צמודים, ונהנה בעיקר מהריצה של שחקניו ברבע האחרון, שנפתח ביתרון זעום של 53:57 והסתיים בבליץ.

"בדקות האחרונות, בניגוד לעונה שעברה, השחקנים הביאו אנרגיות וקיבלו החלטות טובות", אמר המאמן המנצח. "היה משחק של ריצות, הובלנו ב-11 הפרש ונס ציונה חזרה פעמיים".

הפועל תל אביב תצטרך לקבל החלטה משמעותית בנוגע לקו הקדמי שלה. ג'ף אלן, מחליפו הזמני של ג'ון וויליאמסון הפצוע, להט עם דאבל-דאבל אימתני של 18 נקודות ו-18 ריבאונדים, בעוד וולי ג'אדג' עדיין רחוק מלהתחבר לקבוצה וסיים ללא סל ב-19 דקות. וויליאמסון עשוי לשחק כבר בשבוע הבא.

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש. ברני ארדוב
זה מתחיל להתחבר. קטש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully