וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאטה מרטינו: "פציעות הן חלק מהמשחק, לא נשתמש בהן כתירוץ"

אחרי ההפסד המפתיע לאקוודור, תנסה ארגנטינה לאסוף נקודות ראשונות במוקדמות מונדיאל 2018 בדרום אמריקה כשתפגוש את פראגוואי (03:00, ספורט 1 ו-HD). קראנביטר עשוי לפתוח. ברזיל מול ונצואלה (04:00, ספורט 2), וויליאן: "תמיד יש עלינו לחץ". לוקאס לימה עשוי לפתוח

עריכת וידאו: מרום שפיצר

המחזור הראשון במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018 בדרום אמריקה היה מפתיע למדי; שתי הנבחרות החזקות ביבשת - ארגנטינה וברזיל - פתחו את הקמפיין עם הפסדים, בעוד שמחזיקת הקופה אמריקה הטרייה, צ'ילה, וכן קולומביה, אקוודור, פראגוואי ואורוגוואי, פתחו את דרכן עם ניצחונות. בלילה שבין שלישי לרביעי ייערך המחזור השני, במהלכו ייערך המפגש ה-100 בין ארגנטינה ופראגוואי ואילו ברזיל תארח את ונצואלה. צ'ילה תצא לפרו, אורוגוואי תארח את קולומביה.

מאמן נבחרת ברזיל, דונגה, עם שחקניו. AP
מחפשים נקודות ראשונות. דונגה עם שחקני ברזיל/AP

פראגוואי - ארגנטינה (03:00, ספורט 1 ו-HD)

אחרי ההפסד הביתי המפתיע 2:0 לאקוודור, ארגנטינה מחפשת נקודות ראשונות בקמפיין, עדיין ללא ליאונל מסי וסרחיו אגוארו הפצועים. האלביסלסטה יפגשו בפעם ה-100 את פראגוואי, שחזרה מוונצואלה עם נקודה יקרה במחזור הראשון. "קרלוס טבס לא יכול למלא את התפקיד של ליאונל מסי, מכיוון שמסי הוא מספר שבע, תפקיד שטבס לא יכול למלא", אמר טאטה מרטינו. "קרלוס לא יכול לשחק בכנפיים, זה לא מתאים לו. יש המון שחקנים פצועים, זה נכון, אך לא נשתמש בזה כתירוץ. זה כדורגל וזה המצב". בארגנטינה מדווחים שמרטינו עשוי לפתוח עם מתיאס קראנביטר הצעיר על חשבונו של לוקאס ביגליה הפצוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי, סרחיו אגוארו. Natacha Pisarenko, AP
ייעדרו. ליאונל מסי וסרחיו אגוארו/AP, Natacha Pisarenko

ברזיל - ונצואלה (04:00, ספורט 2)

גם נבחרת ברזיל פתחה את מוקדמות המונדיאל עם הפסד. הסלסאו, שחסרים את ניימאר, ספגו 2:0 מזוכת הקופה אמריקה, צ'ילה, ויקוו להשיג נקודות ראשונות במשחק הביתי הראשון שלהם בקמפיין, מול ונצואלה, שהפסידה גם היא במשחק הפתיחה. "אנחנו נבחרת ברזיל, תמיד יש עלינו לחץ", אמר וויליאן. "אנחנו מחויבים להבקיע שערים, וכולנו יודעים זאת". "ברור שאנחנו מתגעגעים לניימאר", הוסיף מרסלו. "אני לא חושב שיש איזה מחסום פסיכולוגי שמפריע לנו עוד מהמונדיאל, ובטוח שנדע לאסוף את הנקודות היכן שצריך". "בשביל להעפיל למונדיאל, נצטרך לנצח את הנבחרות החזקות ביבשת", אמר מנגד, בלם ונצואלה אנדרס טונייס, ששיחק בעבר בבית"ר ירושלים. הקשר הנהדר, לוקאס לימה מסנטוס, צפוי לעלות בהרכב על חשבונו של אליאש.

שחקני נבחרת ברזיל, קאקה, הולק. AP
יקבל הזדמנות? קאקה עם הולק/AP

אורוגוואי - קולומביה (02:00, ספורט 2)

בניגוד לברזיל וארגנטינה, אורוגוואי וקולומביה דווקא ניצחו במחזור הראשון של המוקדמות. הסלסטה גברו 0:2 על בוליביה בחוץ ואילו הקפטרוס גברו באותה תוצאה על פרו. אורוגוואי, עדיין ללא לואיס סוארס המורחק, הפסידה בפעם האחרונה שבה הנבחרות נפגשו והפסד נוסף שלה יקנה לקולומביה שני ניצחונות רצופים במפגשים בין השתיים - לראשונה מאז עשתה זאת אורוגוואי ב-2009.

דייגו גודין, שחקן נבחרת אורוגוואי. AP
ימשיך לחגוג? דייגו גודין/AP

פרו - צ'ילה (05:15, ספורט 1 ו-HD)

הנבחרת הלוהטת של דרום אמריקה, צ'ילה, שזכתה בקופה אמריקה האחרון וקטפה תואר ראשון בתולדות המדינה ניצחה את ברזיל במחזור הקודם והמשיכה להרשים. אלכסיס סאנצ'ס וארתורו וידאל, מכוכבי הנבחרת, ירצו להמשיך במומנטום גם מול פרו, שתחפש נקודות ראשונות.

משחק נוסף:
אקוודור - בוליביה (00:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully