וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מ.ס. אשדוד עלתה לפסגה עם 1:3 על הפועל עפולה

ניצחון רביעי ברציפות לחבורה של אייל לחמן, שעקפה את הפועל פתח תקוה מפני שהבקיעה יותר שערים. ניצחון בכורה להפועל נצרת עילית - 1:2 על רמת השרון. 0:1 לבית"ר תל אביב רמלה על הפועל ירושלים

שחקן מ.ס אשדוד, אור אינברום. מגד גוזני
אשדוד בדרך הנכונה. אור אינברום/מגד גוזני

המחזור השישי בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני) עם עלייתה של מ.ס. אשדוד לפסגה, בזכות ניצחון 1:3 על הפועל עפולה. בתחתית, שתי האחרונות השיגו ניצחונות: הפועל נצרת עילית רשמה ניצחון בכורה, 1:2 על רמת השרון, ובית"ר תל אביב רמלה הורידה למקום הלפני אחרון את הפועל ירושלים בזכות 0:1 בטדי.

מ.ס. אשדוד - הפועל עפולה 1:3

ניצחון רביעי ברציפות ליורדת מליגת העל, שבסיום המחזור השישי מוצאת עצמה במקום בו רבים מאמינים כי תסיים את העונה - המקום הראשון. הפועל עפולה, שבנתה סגל במטרה להיאבק על העלייה, נותרה ללא ניצחון מאז מחזור הפתיחה ועם שש נקודות בלבד, כשגם צירופו של עידן ויצמן לא עזר לה. הבלם עידן מקדש העלה את מ.ס. אשדוד ליתרון בדקה החמישית, אור אינברום הצעיר כבש את השני בדקה ה-32 וגם שער מצמק של מתיאס מרטין מהנקודה הלבנה בדקה ה-53 לא מנע מהמארחת את הניצחון, אותו קיבע הקפטן מיכאל סירושטן חמש דקות לסיום.

הפועל ירושלים - בית"ר תל אביב רמלה 1:0

ניצחון שני ברציפות לרמלאים, ושוב יונתן כהן חתום על שלוש הנקודות. הכישרון הצעיר שמושאל ממכבי תל אביב, מצא את הרשת בטדי כבר בדקה השלישית ומנע מבית"ר תל אביב רמלה לסגת שוב למקום האחרון. הפועל ירושלים נותרה עם ניצחון בודד ורק שלושה שערי זכות, והיא במקום הלפני אחרון.

הפועל נצרת עילית - הפועל ניר רמת השרון 1:2

ברכות לקבוצה של עופר טלקר, שאמנם עדיין מארחת בעילוט ולא במגרשה הקבוע באצטדיון גרין, אבל לפחות עכשיו יש לה ניצחון ראשון. אחרי נקודה אחת בחמישה מחזורים, וויליאם אווסו (64) ומוטי מלכה (72) העניקו לנצרת עילית עוד שלוש נקודות. דניאל הבר צימק בדקה ה-86, אבל רמת השרון ספגה הפסד שני העונה, שקטע ארבע תוצאות תיקו רצופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully