וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

86:95 למכבי ראשון לציון על אילת, ניצחונות להפועל תל אביב ולחולון

הקבוצה של שרון דרוקר הציגה משחק גדול מול סגנית האלופה ופתחה את הליגה ברגל ימין. 18 נק' לרייט ולמונרו. האדומים רשמו 66:82 בנס ציונה (צפו בתקציר), 20 לכריס אוונס. 93:94 להפועל חולון על בני הרצליה אחרי הארכה, ג'רמיס סמית' קלע 21

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל תל אביב

המחזור הראשון בליגת העל הסתיים הערב (שני). מכבי ראשון לציון פגשה את סגנית האלופה, הפועל אילת ושלחה מסר לליגה עם 86:95 גדול. הפועל תל אביב חגגה עם 66:82 על עירוני נס ציונה ולאחר טרום עונה לא טוב, נכנסה לליגה בסערה. הפועל חולון השיגה ניצחון ליגה ראשון בביתה החדש עם 93:94 מותח אחרי הארכה על בני הרצליה.

שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד מול שחקן עירוני נס ציונה דיימון סימפסון. ברני ארדוב
מברוק. לימונד/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון - הפועל אילת 86:95

הקבוצה של שרון דרוקר פתחה נהדרת את העונה עם 86:95 גדול על סגנית האלופה הפועל אילת. הכתומים שלחו מסר לליגה עם ניצחון גדול על הקבוצה העקשנית של אריק שיבק.

כריס רייט ודריל מונרו סחפו את ראשל"צ לפתיחה טובה, אך קאליף ווייאט, עם כמה סלים חשובים, שמר את הדרומיים צמוד בתמונה. הנדנדה נמשכה דקות ארוכות, עד שהמארחת, בראשות רייט ומארק ליונס, פתחו מבערים והצליחו, בעזרת כמה מהלכים יפים מאוד, לרדת למחצית ביתרון שמונה נקודות.

אחרי מחצית ראשונה מאופקת, שון דאוסון הצליח לקלוע כמה נקודות חשובות ובעזרת אבי בן שימול וכריס רייט, הצליחו לשמור על היתרון הקטן שלהם גם ברבע השלישי. המארחת המשיכה בחגיגה שלה גם ברבע הרביעי כשחמישה שחקנים שלה קלעו בדאבל פיגרס. האילתים לא באמת איימו על המארחת וההפרש הדו ספרתי נשמר לאורך כל הרבע הרביעי.

קלעו למכבי ראשון לציון: כריס רייט 18, דריל מונרו 18, 13 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-6 חטיפות, מארק ליונס 16 ו-6 אסיסטים, גולן גוט 16 (3 מ-3 ל-2, 3 מ-5 ל-3), שון דאוסון 13, אבי בן שימול 7, טוני יאנגר 4, ניצן חנוכי 3. עידן זלמנסון ודרק באיירס שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל אילת: קווין פאלמר 20 (4 מ-11 ל-3), קאליף וואייט 19 ו-6 אסיסטים, עמית שמחון 18 (4 מ-4 ל-2, 3 מ-5 ל-3), אלישי כדיר 11, 5 חטיפות ו-4 איבודים, אפיק ניסים 8 (1 מ-4 מהשדה), 8 אסיסטים ו-5 איבודים, סי ג'יי לסלי 6, אלאדו אמינו 4. שלומי הרוש שותף ולא קלע.

עוד באותו נושא

צפו בתקציר המשחק

לכתבה המלאה
שחקן מכבי ראשון לציון כריס רייט. אודליה מטרי, מכבי ראשל"צ, מערכת וואלה! NEWS
משחק מצוין שלו. כריס רייט/מערכת וואלה! NEWS, אודליה מטרי, מכבי ראשל"צ

הפועל חולון - בני הרצליה 93:94

החולונים השיגו ניצחון ראשון באולם החדש, לא לפני הארכה ומשחק צמוד ומרתק מול החבורה של מיקי גורקה. הקבוצה של אלעד חסין שמה את ההפסד להפועל רמת גן בגביע מאחוריה ופתחה את הליגה עם תוצאה טובה שתיתן לה מומנטום להמשך.

החולונים פתחו את המשחק בטירוף כשאייל שולמן, דודו שמריז ומייק מוסר מובילים את הקבוצה של אלעד חסין ליתרון מבטיח. ג'יימס סינגלטון קלע 10 נקודות ברבע והשאיר לבדו את האורחת בתמונה. ג'רמיס סמית' נכנס גם הוא בצורה טובה לעניינים והוביל את המארחת ליתרון מבטיח, אך האורחת נשארה קרובה.

דקות טובות של שולמן וסמית' החזירו את היתרון לחולון, שגם מייק מוסר תרם 2 שלשות חשובות. אל סינגלטון, ששיחק לבד רוב המחצית הראשונה, הצטרפו דרו קרופורד וסטיבן דניס, שהצליחו להשאיר את המארחת במרחק סביר בתום הרבע השלישי. המשחק הצמוד המשיך גם ברבע הרביעי כשאף קבוצה לא הצליחה לברוח והיתרון עבר מצד לצד. קלייבורן מצד אחד וקרופורד מצד שני לא וויתרו. הרצליה הובילה ב-4 הפרש בדקה האחרונה, אך חולון צימקה, אלון ספיר קלע 2 מהעונשין בשניות הסיום ושלח את המשחק להארכה. המשחק הצמוד המשיך גם בהארכה כששתי הקבוצות טעו לא מעט. דני רובין עמד על העונשין עם שנייה על השעון במצב של 91:94 לחולון. הגארד הצעיר של הרצליה ניסה להחטיא את הזריקה השנייה, אך קלע וסתם את הגולל על הקבוצה של מיקי גורקה.

קלעו להפועל חולון: ג'רמיס סמית' 21 (11 מ-12 מהעונשין), וויל קלייבורן 17, 9 ריבאונדים ו-5 איבודים, מייק מוזר 13 ו-9 ריבאונדים, אייזק רוזפלט 12, אייל שולמן ודודו שמריז 11 כ"א, אלון ספיר 5, גוני יזרעאלי 4 (1 מ-12 מהשדה) ו-8 אסיסטים.

קלעו לבני הרצליה: דרו קרופורד 18 ו-5 איבודים, ג'יימס סינגלטון 16, אבירם זליקוביץ' 15, מורן רוט 10 (3 מ-11) ו-11 אסיסטים, סטיבן דניס 8, אמאדי אנג'אי 6 ו-8 ריבאונדים, ג'מאר סמואלס 5,תום מעיין 3, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, כארם משעור 2. יונתן סיבוני שותף ולא קלע.

שחקני הפועל חולון חוגגים. מגד גוזני
ניצחון מתוק. חולוניה חוגגת/מגד גוזני

עירוני נס ציונה - הפועל תל אביב 82:66

האדומים פתחו את העונה עם ניצחון גדול בנס ציונה. לאחר שלושה רבעים צמודים, הקבוצה של עודד קטש פתחה מבערים ובעזרת כריס אוונס, שקלע 20 נקודות, השיגה ניצחון במחזור הפתיחה. קטש בהחלט יכול להיות מעודד מהיכולת של חניכיו, לנדב זילברשטיין יש הרבה עבודה.

המשחק נפתח בצורה שקולה עם נקודות מצד לצד, כשכריס אוונס עשה את רוב הנזק מהצד של האדומים וטל דן עשה את הנקודות בצד של המארחת. הפועל תל אביב פתחה את הרבע השני בטירוף עם מטווח של אוונס, מתן נאור וג'ף אלן, ועלתה ליתרון דו ספרתי, אך דיימון סימפסון נכנס לעניינים, העלה את המארחת ליתרון, אך האדומים השוו לקראת סיום המחצית וירדו לחדרי ההלבשה בשוויון.

הפועל פתחה יתרון קטן בעזרת דקות טובות של רוברט רות'בארט וגיל אמיתי, שעזרו לרביב לימונד. יובל נעימי ופקוואן אדווין שמרו על נס ציונה קרובה ולא איפשרה לחבורה של עודד קטש לברוח. ברבע הרביעי הגיעה הבריחה הגדולה של האדומים. אוונס, אלן ולימונד חגגו על המארחת עם אלי הופים, שלשות וסלים גדולים שפתחו יתרון דו ספרתי. נס ציונה הלכה לאיבוד, קרסה בדקות האחרונות וספגה הפסד לא נעים בפתיחת העונה.

קלעו להפועל תל אביב: כריס אוונס 20 ו-7 ריבאונדים, ג'ף אלן 18 (1 מ-6 מהעונשין) ו-18 ריבאונדים (8 בהתקפה), רביב לימונד 15 (4 מ-12 מהשדה), 5 אסיסטים ו-4 איבודים, רוברט רות'בארט 12 ו-7 ריבאונדים, גיל אמיתי 10, טיילור באטל 4 ו-7 אסיסטים, מתן נאור 3. ווילי ג'אדג' (19 דקות) ותמיר בלאט (2 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו לעירוני נס ציונה: דיימון סימפסון 17 ו-10 ריבאונדים, פקוואן אדווין 11, טל דן 9, רוסקו סמית' 9 ו-9 ריבאונדים, קמרון ג'ונס 7. יחזקאל סקוורר וטל קרפלס שותפו ולא קלעו.

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש. ברני ארדוב
יכול להיות מעודד. קטש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully