וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: לוין ופרויליך מדורגים רק במקום ה-28

12.10.2015 / 17:42

אליפות העולם ב-470: פתיחה לא טובה לצמד הישראלי שסיים במקומות 12, 9 ו-14 את שלושת השיוטים הראשונים בתחרות בחיפה. הצמד האוסטרלי מוליך. נויה ברעם ורימון שושן מדורגות במקום ה-15

דן פרויליך שייט מפרשיות 470 ישראלי. דרור פיקלני
פתיחה לא טובה. דן פרויליך/דרור פיקלני

אליפות העולם בשייט בדגם 470 יצאה היום (שני) לדרך בחוף השקט בחיפה, אבל לפחות על פי היום הראשון נראה שהיא לא ממש מבשרת טובות לצוותים הישראלים שנאבקים על מקום בריו. צמד הגברים הבכיר, אייל לוין ודן פרויליך, שרק בשבוע שעבר זכה באליפות ישראל, מדורג אחרי שלושה שיוטים במקום ה-28. הצמד משדות ים סיים במקומות 12, 9 ו-14 בשלושת השיוטים הראשונים.

מי שמוליכים את התחרות הם הצמד האוסטרלי מתיו בלצ'ר ו-וויל ריאן שסיימו את שלושת השיוטים הראשונים במקום הראשון ומקדימים את הבריטים לוק פיישנס ואליוט וויליס. הצמד השבדי אנתון דלברג ופרדריק ברגשטרום אותו מדריך גידי קליגר נמצא כרגע במקום הרביעי. גל כהן ואייל המבורגר שסיימו במקומות 18, 18 ו-18 את שלושת השיוטים היום מדורגים במקום ה-39.

אצל הנשים, נויה ברעם ורימון שושן, שמתאמנות תחת הדרכתה של לינור (בייבי) קליגר מדורגות במקום ה-15 כשאת שני השיוטים שנערכו היום הן סיימו במקומות 26 ו-10. השתיים נמצאות בשוויון נקודות עם גיל כהן ודניל ממן המדורגות מקום אחד אחריהן (18 ו-18 בשני השיוטים היום). צוף זמט וסתיו ברוקמן במקום ה-34 (38 ו-29). את התחרות מוליכות הפולניות אגניישקה שריפולק ואירמינה גלישצ'ינסקה.
כידוע, התחרות מחלקת מקומות לריו, שישה לגברים ושלושה לנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully