וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאמבוס חריסטודולו: "מצפה לנו מפגש מול יריבה איכותית בהרבה מישראל"

מאמן נבחרת קפריסין הנמיך ציפיות לקראת המשחק הקריטי מול בוסניה בבית. דז'קו: "רוצים להחזיר להם על ההפסד בסיבוב הראשון, הגורל שלנו בידיים שלנו" (ג', 21:45, ספורט 1 ו-HD)

מאמן נבחרת קפריסין, פאמבוס חריסטודולו. מגד גוזני
מצפה למשחק קשה. חריסטודולו/מגד גוזני

קפריסין הצליחה לנצח 1:2 את ישראל בשבת האחרונה וקבעה כי המשחק מחר (שלישי) בבית מול בוסניה עדיין יהיה משמעותי מאוד עבור שתי הנבחרות בבית ב' של מוקדמות יורו 2016. הקפריסאים זקוקים לניצחון ולהפסד או תיקו של ישראל בבלגיה על מנת לסיים במקום השלישי ולהבטיח השתתפות בפלייאוף. מנגד, ניצחון של בוסניה יעלה אותה בוודאות מהמקום השלישי לפלייאוף, כשגם תיקו עשוי להספיק לה במידה שישראל לא תנצח בבלגיה.

אדין דז'קו שחקן נבחרת בוסניה (אמצע) עם שחקני הנבחרת. רויטרס
דז'קו ושחקני בוסניה חוגגים, יחגגו שוב?/רויטרס

בלם מכבי חיפה לשעבר אדין צוצאליץ' נכנס כמחליף ב-0:2 של בוסניה בשבת ונפצע. מי שיחליף אותו בסגל הוא מארין אנצ'יץ'. הצוות הרפואי של בוסניה עדיין מנסה להכשיר את אדין דז'קו למשחק הקריטי והמאמן מחמד באז'דארביץ' אמר: "הגורל שלנו בידיים שלנו. אם ננצח, נסיים במקום השלישי. יש לנו עוצמה בסגל ואמונה, אבל זה יהיה קשה, כי קפריסין רוצה את אותו הדבר בדיוק". אדין דז'קו אמר: "לא הייתי מוכן לשחק במשחק הקודם, אבל אני שמח שהקבוצה עשתה עבודה נהדרת. אני חושב שהכול הלך טוב בשבילנו, במיוחד לאור העובדה שקפריסין ניצחה בישראל. הגורל שלנו בידיים שלנו, אנחנו צריכים להחזיר על ההפסד לקפריסין בזניצה בסיבוב הראשון".

מנגד, מאמן קפריסין פאמבוס חריסטודולו אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו מפגש מול נבחרת הרבה יותר איכותית ומנוסה מישראל. נעשה את הטוב ביותר שלנו ואני מקווה שננצח".

משחק נוסף בבית ב'
ויילס - אנדורה (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully