וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה - ישראל: דור פרץ ושרן ייני בקישור, תומר חמד בהתקפה

קשר מכבי תל אביב צפוי לערוך בכורה במקום ניר ביטון המוצהב, גם ייני וחמד יצטרפו על חשבון ורמוט ודאבור. גוטמן לא מרים דגל לבן לפני בלגיה (ג', 21:45, ערוץ 1): "האמונה שלי חזקה"

מחזור 10מחצית13/10/2015
בלגיה
    0
      נבחרת ישראל
      צילום: איציק יצחקי, עריכה: שניר דבוש

      נבחרת ישראל תיפרד מחר בערב (שלישי, 21:45, ערוץ 1) ממוקדמות היורו לאחר המשחק מול בלגיה, ככל הנראה ללא הכרטיס לשלב הפלייאוף, זאת בעקבות ההפסד המביך לנבחרת קפריסין בשבת. הבלגים כבר הבטיחו את השתתפותם בשלב הגמר של אליפות אירופה, ויפגשו את ישראל במשחק לפרוטוקול בלבד, אך למרות זאת המאמן מארק וילמוטס יעלה עם הרכב חזק מאוד שכן ניצחון יציב את הבלגים לראשונה בפסגת הדירוג העולמי של פיפ"א.

      אלי גוטמן תרגל באימון את דור פרץ ושרן ייני לצד בירם כיאל בקישור האחורי, כשקשרה הצעיר של מכבי תל אביב צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים. אוראל דגני יחליף כמגן ימני את אלי דסה הפצוע, בעוד תומר חמד יתפוס את מקומו של מונס דאבור בהתקפה. בעקבות המעבר לשלישיית אמצע, גם גילי ורמוט יירד ככל הנראה אל הספסל.

      מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן. איציק יצחקי
      עדיין מאמין. אלי גוטמן/איציק יצחקי

      "בתוך תוכי יש לי אמונה חזקה ואמיתית", אמר אלי גוטמן. "שוחחתי עם השחקנים שלי, ואני מאמין שנראה נבחרת ישראל חזקה. זה יהיה מצחיק לצאת בכותרות, כי אנחנו משחקים נגד הנבחרת הטובה בעולם מבחינתי. אנחנו נערכים בהתאם. ברור שאנחנו צריכים לשחק חכם, כי אנחנו יודעים מי תעמוד מולנו. אני רוצה לראות נבחרת מסודרת ומאורגנת, שיודעת מה היא רוצה מעצמה. כשייגמר הקמפיין, אדבר על עתידי המקצועי".

      המאמן הוסיף: "יש מנהיגים בנבחרת, אחד מהם יושב פה לידי, ומחר הם מקבלים משנה תוקף. טל, ערן זהבי, שרן ייני, בירם כיאל, תומר חמד. כולם מנוסים, חזקים וטוביםאמונה מייצרת רצון ואין שחקן בנבחר שאין בו אמונה".

      טל בן חיים הבלם: "האחריות היא עלינו השחקנים. למדנו את בלגיה, את הנקודות החלשות שלה והתכוננו למצבים נייחים. רצינו לשמח את המדינה מול קפריסין ולצערי לא הצלחנו. אין שחקן שעלה על כר הדשא ולא רצה לנצח. בכדורגל, יש ימים שדברים לא מתחברים. חבל שזה קרה לנו, וחבל שזה קורה יותר מדי. עם כל הצער אנחנו צריכים להתקדם, כי יש לנו משחק מול אחת הנבחרות החזקות בעולם. לכולנו יש הרגשה לא טובה".

      מאמן נבחרת בלגיה מארק וילמוטס עם ניקולא לומבארטס. איציק יצחקי
      אווירה מבודחת. ניקולא לומברטס לצד מאמנו מארק וילמוטס/איציק יצחקי

      ברור שזה מרגש שנוכל להיות במקום הראשון בדירוג פיפ"א", אמר ניקולא לומברטס מהעבר השני. "נעשה הכול כדי לעשות היסטוריה ולהעפיל למקום הראשון. כולנו מוכנים ולוקחים את המשחק בשיא הרצינות. שמעתי שרק שבע נבחרות היו במקום הראשון ואנחנו יכולים להיות השמינית, זה נפלא. אוכל לספר על כך לנכדיי, שיום אחד הייתי במקום הראשון בעולם". הבלם נשאל האם הוא מכיר שחקנים ישראלים: "האמת שלא כל כך; אני לא רואה הרבה כדורגל. אני מכיר את רמי גרשון שמשחק בגנט, אבל הוא פצוע".

      מיד לאחר מכן העביר לו וילמוטס מתחת לשולחן את דף ההרכבים וזה נזכר: "כן גם ורמוט. הוא היה בגנט. גם זהבי. נראה לי אחד השחקנים הטובים שלכם, אבל אני מבטיח שאם תשאלו את הישראלים, הם לא ידעו גם לנקוב בשם שלי. אולי אחרי מחר".

      וילמוטס הוסיף: "בשבילי לחגוג זה לקחת שלוש נקודות. דין המשחק הראשון כדין המשחק האחרון. הסגל רחב וכל שחקן שיעלה לשחק ירצה להצליח. בלגיה חייבת לנצח במשחק הזה. אני לא אשנה דבר, אשחק עם כל השחקנים הטובים שלנו, לישראל יש אמנם סיכוי קטן, אבל נשחק כדי לנצח. זהבי יכול לעשות לנו בעיות, הוא שחקן מאוד טכני. ישראל נבחרת יצירתית, ואם זהבי ימצא את עצמו לבד אנחנו נהיה בבעיה. אני הכי חושש ממנו".

      ההפתעה בהכנות של הנבחרת הבלגית הגיעה מכיוון הקפטן וינסנט קומפני, שיפתח במשחק למרות התנגדותה הנחרצת של קבוצתו מנצ'סטר סיטי, שסבלה לא מעט מפגרת הנבחרות הנוכחית (פציעות של סרחיו אגוארו, דויד סילבה ואלכסנדר קולארוב). פרט לכך, וילמוטס יבצע עוד שלושה שינויים כשניקולא לומברטס, מרואן פלאיני ורומלו לוקאקו ישובו להרכב.

      שחקני נבחרת בלגיה כבר מתכננים את החגיגות

      הרכבי הקבוצות

      שופט: טאסוס סידירופולוס (יוון)
      אצטדיון: המלך בודואן, בריסל

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully