וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה ליבר: "עד היום אני חושב שצריך להרוס את בניין האיגוד ולהקימו מחדש"

סיעת עוז ערכה מסיבת עיתונאים בה התייחס היו"ר להרחקתו מאיגוד הכדורסל: "ההעמדה הזו לדין צריכה להטריד כל אחד. הגיע הזמן שמשרד הספורט יתערב"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מרום שפיצר

סיעת עוז ערכה היום (שני) מסיבת עיתונאים בסינמטק תל אביב, בה בין יתר התייחסה להשעייתו של היו"ר צביקה ליבר מאיגוד הכדורסל. ליבר הושעה לארבעה חודשים בעקבות ראיון שנתן לעיתון "גלובס" מוקדם יותר הקיץ, באשמת "ביזוי מוסדות או בעלי תפקידים". בנוסף קנס בית הדין את ליבר בסכום של 7,500 שקלים, וגזר עליו קנס על תנאי של 50 אלף שקלים על כל עבירה דומה בשנתיים הקרובות.

צביקה ליבר, סיעת עז. קובי אליהו
צביקה ליבר/קובי אליהו

"מחמם את הלב לראות שכל חברי הסיעה פה תומכים. אני חושב שבכל מקום חשוך יש לפעמים גם נקודות אור, אבל נראה שהן הולכות ומתמעטות. בדו"חות של ביקורת הפנים יש דו"חות קשים מאוד והראיון שלי לעומתם הוא חלבי מאוד. אם לומר את האמת, אני חרד מהתביעה הזו. אני קורא למשרד הספורט ולשרה, הגיע הזמן שתתערבו. אני שואל, האם לחברי הנהלה באיגוד ספורט אסור להתבטא? אני חוזר ואומר, גם כיום אני חושב שצריך להרוס את הבניין ולהקים אותו מחדש. אף אחד לא יסתום לי את הפה. ההעמדה הזו לדין צריכה להטריד כל אחד".

צביקה שרף, שהוא חבר בסיעה, הוסיף: "זו סיעה שמייצגת 25 אחוז מחברי האיגוד ובאופן שיטתי בשנתיים האחרונות מתנכלים לחבריה. שאול אייזנברג הורחק, עוד חברים הורחקו אבל מתחת לראדר לפני כחודש הועמד לדין חבר הסיעה צביקה ליבר בצורה חסרת תקדים שלא ראויה ולא נכונה, במטרה לפגוע בסיעה כדי שלא תוכל לרוץ לבחירות ולהפחיד את חבריה שלא יתבטאו נגד האיגוד. זו חברה דמוקרטית וחופש הדיבור הוא אחד מעקרונות היסוד שלה. לא ניתן שינסו לסתום את פינו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
צביקה ליבר, צביקה שרף, אורנה אוסטפלד, סיעת עוז. קובי אליהו
שרף, ליבר ואוסטפלד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully