וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצב נותן את אותותיו: "דה לוקאס ורואדה מתחילים לשאול שאלות"

12.10.2015 / 18:10

שני הספרדים של בית"ר ירושלים מקבלים טלפונים רבים ממשפחותיהם, אך לא מתכוונים לבצע צעד דרסטי בשלב הזה. גורם: "הם חזקים ורוצים להישאר". בקבוצה לא שוכחים את הניצחון על בני סכנין: "אוהדים של קבוצות אחרות פוגשים אותנו ברחוב ואומרים תודה רבה"

one

המצב המתוח במדינה נותן את אותותיו כאשר בימים האחרונים שני הזרים הספרדים של בית"ר ירושלים, פאבלו דה לוקאס וחסוס רואדה, החלו לשאול שאלות בנוגע למצב ומתי יסתיים. השניים זוכים לטלפונים לחוצים מהמשפחות בספרד אך עד עתה מנסים להרגיע את את כולם ואינם מתכוונים לעשות צעד דרסטי. בבית"ר מדברים עם השחקנים ומסבירים להם את הסיטואציה. גורם במועדון אמר כי "כל המדינה בלחץ מהמצב, מסבירים להם שדברים יסתדרו והם בסך הכול חזקים ורוצים להישאר. מה יהיה אם המצב יימשך? אולי לא יהיה כאן כדורגל אם זה יימשך".

בבית"ר הוסיפו: "הם לא מבינים בדיוק מה הולך כאן, מתפלאים למה אנשים דוקרים ככה משומקום ובלי סיבה. מנסים להסביר אבל לא באמת מבינים. זה טבעי, לנו הישראלים זה מפחיד אז ברור שגם להם יהיו חששות אבל בסך הכול הם חזקים. הם גם שואלים למה זה בעיקר בירושלים ואם יגורו בתל אביב יהיה בטוח יותר. אפשר להבין אותם".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
מצב רוח חיובי. בית"ר/ברני ארדוב

הקבוצה חזרה להתאמן לאחר שלושה ימי חופש להם זכו השחקנים. בבית"ר חשו לפני ובמהלך המשחק בדוחא כי עומס האימונים השפיע על חלק מהשחקנים ולכן יעברו השבוע לאימונים קצרים וממוקדים יותר. מי שהיו זקוקים לחופשה יותר מכולם היו חסוס רואדה, אלעד גבאי וניקיטה רוקאביציה שנכנסו לקצב ללא הכנה מסודרת ועם כושר לקוי.

בבית"ר נהנו בימים האחרונים מלא מעט מחמאות ותגובות אוהדות ברחוב בעקבות המשחק בדוחא, בעיקר לאור האווירה הפוליטית שהייתה בסכנין. שחקנים סיפרו כי "אומרים לנו ברחוב תודה רבה, גם כאלה שלא אוהדים בית"ר. סוג של שמחה עם כל הדגלי ישראל מול פלסטין והמתיחות סביב המשחק. שימחנו הרבה מאוד אנשים שהרגישו שזה מעבר לכדורגל בימים כאלה. זאת ההרגשה הכי טובה שיכולה להיות".

בצד המקצועי דן איינבינדר צפוי לאט לאט להיכנס לרוטציה ולהתמודד על מקום בקישור מול קלאודמיר, פאבלו דה לוקאס ולירוי צעירי. איינבינדר שיחק כמחצית במשחק האימון בנתניה ועדיין מוריד חלודה אך בצוות המקצועי מאוד מרוצים מהשחקן ולא מן הנמנע שיהיה בתמונת ההרכב לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע. בכל מקרה הקשר יהיה בסגל.

עוד באותו נושא

בית המשפט ביטל את העונש לאוהד בית"ר ירושלים על אירועי שרלרואה

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ'. יוסי ציפקיס
מחכה לאיינבינדר. דראפיץ'/יוסי ציפקיס

בדו"ח המשחק מדוחא התברר כי קלאודמיר פריירה ולירוי צעירי רצו מעל 11 ק"מ, הכי הרבה בקבוצה, כאשר גם עומר אצילי רץ יותר מ-10.5 ק"מ. בבית"ר היו מרוצים מההשקעה אך פחות מהעובדה כי הקבוצה הייתה חשופה ומבינים כי יש עוד הרבה עבודה לקראת המשחקים נגד באר שבע ומכבי תל אביב. "הכל עניין של חוסר ביטחון וקצת כושר גופני של שחקנים שלא עשו הכנה, נשפר את הכל ונהיה טובים יותר", אמרו בבית"ר.

בבית"ר מעריכים כי לפחות 4,000 אוהדי הפועל באר שבע יגיעו לטדי ומשוכנעים שדווקא בגלל האווירה הלא טובה שיש לאחרונה במדינה והאירועים הקשים, לקהל יהיה יותר רצון להגיע לטדי ולא לשנות סדר יום בשל המצב. אחד מנותני החסות של הקבוצה עשוי לספק עשרת אלפים דגלי ישראל שיחולקו ביציע.

עדכון ראשון: 12:45.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully