וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס מרוצים: "התזמון והתנועה של קובי נראים מצוינים"

בלוס אנג'לס נהנו לראות את הכוכב שלהם משחיל ארבע שלשות ו-21 נקודות ב-19 דקות בניצחון המוחץ על מכבי חיפה: "הוא הרבה יותר זורם עכשיו ואומר שהוא מרגיש טוב", סיכם ביירון סקוט. בלאט מרוצה מסשה קאון

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידיאו: מסע"ת קליבלנד לפתיחת העונה

מכבי חיפה ספגה הלילה (בין ראשון לשני) את הפסדה השני במסגרת מסע משחקי ההכנה שלה בארצות הברית מול קבוצות ה-NBA. אם נגד ממפיס, הירוקים עוד הצליחו להתמודד בצורה מכובדת, הרי שהפעם, בסטייפלס סנטר מול לוס אנג'לס לייקרס, הם חטפו 126:83, 43 הפרש כואב.

כמובן שאיש באולם לא ממש התעניין ביריבה מישראל, אלא בעיקר בקובי בריאנט, שעובד על הקאמבק שלו ונראה מצוין עם ארבע שלשות משישה ניסיונות ו-21 נקודות ב-19 דקות על הפרקט. "אנחנו מנסים לשמור את קובי בתוך קשת השלוש, אבל בימים שהוא קולע ככה, כמובן שיש לו את היכולת לצאת מחוץ לקשת ולזרוק", אמר המאמן ביירון סקוט, הוא נראה יותר ויותר טוב, התזמון שלו בזריקה נראה מצוין, התנועה נראית מצוין והוא פשוט הרבה יותר זורם עכשיו. הוא אומר שהוא מרגיש טוב, אז לפחות כרגע נמשיך במסלול הזה".

קובי עצמו סיכם: "אני מצפה מהקבוצה כולה להשתפר. יש לנו עוד המון עבודה לעשות כמובן. הקבוצה הזו כל כך צעירה ויש לנו הרבה מה ללמוד".

קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס, מול עוז בלייזר, חנן קולמן, מכבי חיפה. AP
יריבת אימון נוחה. קובי מול חיפה/AP

* בגולדן סטייט עדיין מחכים לחזרתו של המאמן סטיב קר, שעזב את הקבוצה על מנת להחלים מניתוח שעבר בגבו. כעת התפרסם כי קר סובל מדליפת נוזלים בעמוד השדרה ולא ברור מתי הוא יוכל לחבור בחזרה לקבוצה. "זה קרה לי בניתוח הראשון מבין אלה שעברתי", סיפר קר לתקשורת, "זה מאוד נדיר, אבל קורה לפעמים בהליכים כאלה. איבדתי נוזלים בעמוד השדרה ולקח זמן להבין מה קרה. היו לי הרבה כאבי ראש וסימפטומים אחרים".

* דיוויד בלאט מרוצה מתפקודו של סשה קאון, שחוזר לשחק תחת שרביטו אחרי ששיתף עמו פעולה בעבר בנבחרת רוסיה. בלאט התייחס לסנטר לאחר האימון אמש ואמר: "הוא ילד עם הבנת משחק גבוהה. אין לו יותר מדי התאמות לעשות ב-NBA, כי סגנון המשחק שלו מאוד פשוט. הדבר היחיד שיהיה לו קשה יותר זה לסיים מתחת לסלים מול שחקנים גדולים וארוכים יותר. יש כאלה גם באירופה, אבל לא כמו ב-NBA. סשה הוא לגמרי שחקן NBA. הוא יכול לשחק בליגה ומסוגל לעזור לנו בדברים שאנחנו זקוקים לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully