וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס צ'וברביץ': "תמיד יש אקסטרה מוטיבציה לשחק נגד השחקנים האלה"

11.10.2015 / 19:10

סנטר מכבי חיפה מתרגש לקראת המשחק נגד לוס אנג'לס לייקרס (04:30, 5+ לייב). רמי הדר: "נצטרך להיזהר יותר עם הכדור". מטה וורלד פיס: "העולם נהיה קטן יותר ויש הרבה שחקנים טובים"

AP

מכבי חיפה תפגוש הלילה (בין ראשון לשני) את לוס אנג'לס לייקרס (04:30, שידור ישיר ב-5+ לייב) למשחק הראווה השני שלהם במסע המשחקים בארצות הברית. הירוקים מגיעים למשחק לאחר המשחק המצוין שהציגו נגד ממפיס גריזליס בחמישי בלילה, אז כפו משחק צמוד על אחת הקבוצות הטובות במערב, בדרך להפסד מכובד 97:84. בחיפה ימשיכו לשחק עם דיז'ון תומפסון, שהוא אחד משלושה שחקנים שנמצאים בסגל של רמי הדר למסע המשחקים ולא מחזיקים בחוזה לעונה הבאה, לאחר שהרשים מאוד נגד ממפיס עם 18 נקודות, וייתכן כי יוחתם על הארכת חוזה ויגיע בשלב מאוחר יותר לישראל.

מאמן מכבי חיפה רמי הדר. שוקה כהן
"נצטרך להיזהר יותר עם הכדור". רמי הדר מול ממפיס/שוקה כהן

"אני חושב שנצטרך להיזהר יותר עם הכדור, כי יעשו עלינו יותר לחץ ונצטרך להימנע מאיבודים", אמר המאמן רמי הדר לקראת המשחק, "בצד ההגנתי יש לנו סגנון ברור, ננסה ללחוץ על הכדור ולנצל את האיבודים שלהם לנקודות בהתקפות מעבר". אלכס צ'וברביץ', שהפתיע מאוד נגד ממפיס עם 14 נקודות, הוסיף: "נכון שהיה לי משחק טוב נגד ממפיס, אבל אני אבוא אותו דבר נגד הלייקרס, לתת הכי טוב שאני יכול. בלי קשר, תמיד יש אקסטרה מוטיביציה לשחק טוב נגד השחקנים האלה, ברמה הכי גבוהה ואתה רוצה להוכיח שאתה יכול".

בצד של הלייקרס, שתרשום את משחק ההכנה הרביעי שלה לקראת העונה, נותנים כבוד לירוקים. "מכבי תנסה מן הסתם לנצח וזה נפלא בשבילם. זה די מגניב בשבילם להגיע לאמריקה ולשחק נגד קבוצת NBA, מול השחקנים הטובים בעולם. אבל העולם נהיה קטן יותר ויש הרבה שחקנים טובים, אבל ה-NBA זו ליגת הכדורסל הטובה בעולם", אמר מטה וורלד פיס. המאמן ביירון סקוט הוסיף: "נגיע למשחק כמו לכל משחק קדם עונה, זה הרביעי שלנו. אני עדיין מנסה לבחון את השחקנים, לתת לצעירים קצת דקות וניסיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully