וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם כץ: "לא נוכל לשחזר את ה-0:30 מהשנה שעברה"

11.10.2015 / 18:51

מאמן הפועל מטה אשר/עכו נשמע ריאלי במסיבת העיתונאים לקראת תחילת ליגת העל בכדורעף. אוסוקין: "בטוח שתהיה ליגה מעניינת העונה". חן הימלפרב, מאמן קבוצת הנשים של כפר סבא: "מקווה שהקהל יגיע וימלא את האולמות"

נעם כץ מאמן הפועל מטה אשר עכו, יניב נוימן מנכ"ל איגוד הכדורעף, אריה לוקר יושב ראש איגוד הכדורעף, חן הימרפרב מאמן הפועל כפר סבא, גלית דבש, קפטנית הפועל כפר סבא. מגד גוזני
מתחילים להתרגש. מסיבת העיתונאים, היום/מגד גוזני

העונה החדשה בליגת העל בכדורעף ממשמשת ובאה והיום (ראשון) נערכה מסיבת העיתונאים המסורתית בכפר המכביה, שכלל חשיפה של תהליך המיתוג מחדש שהושלם לקראת העונה. בנוסף נערכה הגרלת גביע המדינה. באירוע נכחו מנהלים, מאמנים וקפטנים של קבוצות ליגת העל בנשים ובגברים, ובראשם מאמן האלופה ומחזיקת הגביע הפועל מטה אשר/עכו, נעם כץ והקפטן אלכס אוסוקין. גם חן הימלפרב, מאמן דאבליסטית הנשים הפועל כפר סבא והקפטנית גלית דבש התייצבו למעמד. בנוסף, הוענקו צלחות האליפות לנציגי ליגות המשנה.

נעם כץ מאמן הפועל מטה אשר עכו. מגד גוזני
נשאר ריאלי. נעם כץ/מגד גוזני

מאמן הפועל מטה אשר/עכו, נעם כץ: "אנחנו מברכים על הגדלת הליגה לעשר קבוצות. כך נוכל להפיץ את הענף למקומות נוספים בארץ ולהגדיל את כמות הקבוצות. עד לפני כמה שבועות היה נדמה שהליגה תהיה בבעיה כי לנו ולמכבי תל אביב היו בעיות. אני שמח שעברנו את הבעיות והקבוצות התחזקו ומחכה לנו ליגה מעניינת. לגבינו, לא נוכל לשחזר את העונה שעברה עם מאזן 0:30, אבל עדיין מחכה לנו עונה מעניינת. צר לי שאנחנו לא נופיע באירופה וכולי תקווה שביום מן הימים נוכל לשחק על בסיס קבוע באירופה". הקפטן אלכס אוסוקין הוסיף: "אני מאחל בהצלחה לכל הקבוצות. אני בטוח שתהיה ליגה מעניינת העונה. ניפגש במגרשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אלכס אוסוקין קפטן הפועל מטה אשר עכו. מגד גוזני
ניפגש במגרשים". אוסוקין/מגד גוזני

חן הימלפרב, מאמן קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא: "ליגת העל לנשים תיפתח ביום שישי, יש קבוצות שהתחזקו כמו מכבי חיפה ועירוני קריית אתא ותהיה ליגה מעניינת. אני מקווה מאוד שקהל יגיע וימלא את האולמות. אני מאחל בהצלחה לקבוצות". הקפטנית גלית דבש הוסיפה: "הולכת להיות ליגה מעניינת. יש הרבה קבוצות שהתחזקו ואנחנו רוצות כמובן לשחזר את העונה הקודמת ונתמודד על כל התארים".

חן הימלפרב מאמן הפועל כפר סבא, גלית דבש קפטנית הפועל כפר סבא. מגד גוזני
ינסו לשחזר את ההצלחה של השנה שעברה. הימלפרב ודבש/מגד גוזני

יושב ראש איגוד הכדורעף, אריה לוקר, אמר: "במסגרת איגוד הכדורעף פועלות 97 קבוצות בוגרות ובסך הכל 202 קבוצות יחד עם קבוצות הנערים והנוער. בנוסף לאלה ישנן 250 קבוצות במועדונים הבית ספריים. אין מספיק תמיכה לקבוצות מהטוטו ומהמערכת המוניציפלית בישראל. אני קורא לראשי העיריות להקים קבוצות כדורעף נוספות ואת הרווחים של פעילויות אלה יוכלו ראשי הערים לראות בהמשך. אני שמח שהצלחנו להגדיל העונה את ליגת העל לגברים לעשר קבוצות ולצערי לא הצלחנו להגדיל גם את כמות הקבוצות בליגת העל לנשים שישחקו בה שמונה קבוצות, אך מחכה לנו עונה מאוד מעניינת ומאתגרת. נבחרת ישראל תתאמן באופן קבוע בימי רביעי מתוך כוונה לבנות עתודה לנבחרת כדי שתייצג בכבוד את מדינת ישראל".

אריה לוקר יושב ראש איגוד הכדורעף. מגד גוזני
"מחכה לנו עונה מאוד מעניינת ומאתגרת". אריה לוקר/מגד גוזני

מנכ"ל האיגוד, יניב נוימן: "הכנסנו השנה מערכת ניהול ממוחשבת ובגיבוי ההנהלה הפכנו לאיגוד הספורט הראשון בישראל שמפעיל מערכת מסוג זה. נכון להיום אנחנו האיגוד השלישי בגודלו עם למעלה מ-5,000 שחקניות ושחקנים. אני קורא לקבוצות לעזור להגדלת כמות הצופים באולמות העונה".

יניב נוימן מנכ"ל איגוד הכדורעף. מגד גוזני
"קורא לקבוצות לעזור להגדלת כמות הצופים באולמות העונה". נוימן/מגד גוזני

ליגת העל לגברים תיפתח בשבוע הבא ובמשחק המרכזי תארח האלופה ומחזיקת הגביע הפועל מטה אשר/עכו את הפועל כפר סבא (חמישי). יומיים לפני כן יערכו יתר משחקי המחזור כשמכבי תל אביב תפגוש את הפועל ירושלים, מכבי הוד השרון את מנשה/חדרה/עמק חפר, מכבי חיפה את ק.ק תל אביב ואליצור הוד השרון תארח את אליצור כרמיאל.

אנשי ענף הכדורעף. מגד גוזני
ויש גם תמונה קבוצתית/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully