וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל: "ב-DNA שלנו לנצח כל משחק, רואים בעצמנו קבוצה גדולה"

11.10.2015 / 15:15

האלופה תפגוש את מכבי אשדוד (ראשון, 21:05, ערוץ 1) ותתחיל במסע להגנה על התואר. המנכ"ל: "ההפסד בגביע ווינר מאוד איכזב אותנו, המטרה היא להגיע למצב שאנו מתמודדים על כל התארים. ברייסי רייט ייעדר

ניב אהרונסון

לאחר שהשגיה אליפות היסטורית וראשונה בתולדותיה בעונה שעברה, הפועל ירושלים תפתח הערב (21:05, ערוץ 1) את העונה כשתארח את מכבי אשדוד בארנה, בניסיון לרשום ניצחון ולצאת לדרך ברגל ימין.

מי שלא יעמוד לרשותו של המאמן דני פרנקו הוא ברייסי רייט, שטס לארה"ב מסיבות אישיות. כפי שפורסם בוואלה ספורט, גורמים בירושלים חוששים כי מכך "שרייט לא יציג מוטיבציה מלאה", כהגדרתם, כשאת היעדרותו מהאימונים האחרונים הסבירו בכך שהשחקן התלונן על כאבים בגבו.

בשיחה עם וואלה ספורט, מנכ"ל האלופה גיא הראל התייחס למטרות של הקבוצה בעונה שאחרי ההישג הנהדר: "המטרה של הפועל ירושלים העונה בזירה המקומית היא להגיע לעמדה ממנה אנחנו מתמודדים על כל תואר, ומשם לנסות לעשות את העבודה בצורה הכי טובה. ביורוקאפ המטרה היא קודם כל לעבור את הבית הראשון ומשם ניקח את זה הלאה".

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ניב אהרונסון
פותח עונה. דני פרנקו/ניב אהרונסון

לשאלה האם התחזקה מהעונה שעברה השיב הראל: "אני מאוד מקווה שהקבוצה התחזקה, אנחנו עם הפנים קדימה כל הזמן, כל ההכנות והדיבורים של לפני העונה חסרי משמעות על המגרש, הפסדנו את התואר הראשון האפשרי בגביע ווינר, שמאוד אכזב אותנו. לא הופענו כמו שצריך, אנחנו צריכים להביא את היכולות והכישרון לידי ביטוי במשחקים".

"חשוב לנצח כל משחק כי זה ה-DNA שלנו. לחץ? יש משמעויות לשחק בקבוצה גדולה ואנחנו בהחלט רואים בנו כקבוצה גדולה, כזו שרוצה לזכות בתארים. הייתי רוצה שזה יתורגם לרעב ווינריות של השחקנים שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully