וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול חתם במכבי שעריים: "היו הצעות, לא רציתי לשחק נגד הפועל"

11.10.2015 / 14:26

הקשר הוותיק וקפטן האדומים לשעבר הצטרף לקבוצה המסקרנת של ארז בנודיס בליגה א' לשלוש שנים, בסיומן יהפוך למנג'ר: "הלכתי עם הלב, שמח לחזור ולשחק עם סלים, עוד ניפגש בהפועל"

one

קפטן הפועל תל אביב לשעבר, שי אבוטבול, חתם היום (ראשון) לשלוש שנים במכבי שעריים מליגה א', כאשר בסוף החוזה שלו אמור לפרוש ולהפוך למנג'ר המקצועי של המועדון. אבוטבול יצטרף לחברו סלים טועמה, שהצטרף לקבוצה כבר בקיץ.

כזכור, לאחר מספר חודשים של משא ומתן בינו לבין הפועל תל אביב, הודיעו הצדדים על סיום ההתקשרות ביניהם לפני כחודש. לקשר אף עברו מחשבות על פרישה, אך היום הודיע על מעבר לקבוצה של אלדד פרי.

שחקן הפועל תל אביב שי אבוטבול. ברני ארדוב
לא רצה לשחק נגד האקסית. אבוטבול/ברני ארדוב

אבוטבול כתב היום בעמוד הפייסבוק שלו לאחר החתימה: "שמח לספר לכולם על ההחלטה שעשיתי שנשקלה בכובד ראש. תמיד הלכתי עם הלב שלי וגם היום אני ממשיך ללכת אחריו, היו לי מספר הצעות ולהרבה אמרתי לא מהרבה סיבות, הסיבה הגדולה מכולם היא שלעולם לא חשבתי לשחק נגד הפועל עם קבוצה אחרת, זה פשוט לא אני.

"שמח לחתום במכבי שעריים כי אני חושב שאני יכול לעזור לקבוצה ולמועדון לעלות ליגה ואני שמח יותר שיחד איתי ישחק סלים טועמה, כמובן שיש לנו מטרה משותפת, ואני מודה לכולם על ההתעניינות ועל התמיכה, בע"ה עוד ניפגש בעתיד במועדון הפועל תל אביב".

בעלי קבוצת מכבי שעריים ד"ר אלדד פרי בירך על ההחתמה ואמר: "אני שמח שהפרוייקט שאנחנו בונים בשעריים מצליח למשוך אליו שחקנים בכירים בכדורגל הישראלי. ההחתמה של שי אבוטבול היא חלק מהמהלך ארוך הטווח להפוך את מכבי שעריים לקבוצה לגיטימית בליגת העל בעתיד. נמשיך לתת לצוות המקצועי ולשחקנים את כל התנאים כדי לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו".

מאמן הקבוצה ארז בנודיס הוסיף: "זה לא דבר של מה בכך ששחקן ברמתו של שי אבוטבול מסכים להגיע לליגה א', וזה מעיד על האמון שלו בדרך שנסללת בשעריים. אני בטוח ששחקן עם יכולת מקצועית מוכחת וניסיון רב יתרום רבות לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully