וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-118: מקסיקו זכתה באליפות הקונקאקף אחרי 2:3 על ארה"ב

פול אגילר שלח וולה יפהפה לפינה והעניק למקסיקנים ניצחון מתוק על היריבה המרה בקליפורניה ושלח אותם לגביע הקונפדרציות ברוסיה 2017. קלינסמן: "כואב, כבר התכוננו לפנדלים". צפו בשערים

AP

פול אגילר כבש שער יפהפה בוולה ממש בסיום ההארכה, והעניק הלילה (ראשון) למקסיקו ניצחון 2:3 דרמטי על נבחרת ארה"ב בגמר אליפות הקונקאקף (אליפות מרכז אמריקה וצפונה). בסיומו של משחק טעון ואיכותי, רווי במצבים באצטדיון הרוז בול בפסדינה קליפורניה לעיני 93 אלף צופים נלהבים, אגילר שלח בעיטה יפהפייה לפינה הרחוקה שתי דקות לסיום תוספת הזמן ושלח את המקסיקנים לגביע הקונפדרציות שייערך ברוסיה ב-2017.

פול אגילר, שחקני נבחרת מקסיקו, חוגגים. AP
חגיגה בלוס אנג'לס. אגילר, איפשהו למטה/AP

חאבייר הרננדס כבש אחרי 10 דקות למקסיקו בסיומו של מבצע מצוין, אבל ג'ף קמרון השווה אחרי 6 דקות בנגיחה מכדור חופשי. מקסיקו השתלטה על המשחק, שנגרר להארכה, ואחרי 96 דקות אוריבה פראלטה כבש מקרוב והקפיץ את אוהדי "אל טרי" באצטדיון. בוב ווד, שנכנס כחילוף מאוחר של יורגן קלינסמן, עוד השווה ל-2:2 נפלא, אבל אז אגילר שלח את הבעיטה המצוינת שלו בסיום כדי לקבוע 2:3 נהדר.

"כל הפסד הוא כואב, ובמיוחד כשיש כל כך הרבה על הפרק", אמר יורגן קלינסמן בסיום, "היה משחק מאוד מאוד פתוח עד לסיום, אתה כבר מתכונן לפנדלים, ואז מגיעה הבעיטה הזאת, ועם זה אתה נשאר". מקסיקו לעומת זאת, חגגה ניצחון ראשון על אדמת ארה"ב מאז גמר הגולד קאפ ב-2011. "אני מאושר", אמר מאמן מקסיקו ריצ'רד פרטי, "היינו ראויים לניצחון הזה, לשער הזה, הגיע לנו".

עוד באותו נושא

עוברים את הגבול: על היריבות הצומחת בין ארצות הברית למקסיקו

לכתבה המלאה
בובי ווד, נבחרת ארצות הברית בכדורגל. AP
שוויון דרמטי, רק זמני. ווד/AP
מקסיקו חוגגת זכייה בגולד קאפ, גביע קונקאקף. AP
קמפאונס, קמפאונס, אולה אולה אולה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully