וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תעבוד עם אונואקו על העונשין, פארמר: "לא חושב על עצמי"

11.10.2015 / 8:20

הצהובים רוצים לשדרג את היכולות של הסנטר, שרשם איירבול מהקו בניצחון מול קרית גת. פארמר לא מוטרד מהתפוקה הדלה, רנדל דווקא מודאג: "הגנתית לא עשינו מה שצריך". אמבקווה צפוי להיות כשיר לצסק"א. חברת וואווי הצטרפה כנותנת חסות

one

מכבי תל אביב פתחה אמש (שבת) את עונת 2015/16 בליגת העל עם ניצחון, כשגברה על העולה החדשה קרית גת בתוצאה 65:89. למרות הניצחון המאמן גיא גודס העיר בחדר ההלבשה על מספר טעויות בריבאונד ובהגנה והזהיר כי זה לא יספיק למשחק מול הקרוב מול צסק"א מוסקבה ביורוליג.

טרבור אמבקווה, שנפצע בעינו, יעבור היום בדיקה אצל מומחה עיניים, אך צפוי להיות כשיר למשחק החוץ מול צסק"א מוסקבה. בקבוצה יעבדו על חיזוק שרירי הרגל של ארינזה אונואקו, ששיחק אתמול וכמו כן יעבדו עימו על שיפור זריקות העונשין.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא מרוצה. גודס/קובי אליהו

גיא גודס אמר על המשחק: "היו לנו דקות טובות מאוד שלחצנו על הכדור, עשינו סלים קלים, אך גם היו דקות שלא היינו מרוכזים וספגנו סלים שלא היינו אמורים לקבל, יש לנו עוד הרבה דברים להמשיך לעבוד ולתקן. אמבקווה יעבור בדיקות עיניים ויראה אם הוא יכול לחזור לשחק, ונתחיל להתכונן למשחק מול צסק"א. יש לנו סגל מאוד רחב, וירידות תוך כדי המשחק כי אני מנסה להריץ הרכבים. צסק"א? זו כבר ליגה אחרת. אמרתי לבחורים שאולי הגיע הזמן לעשות איזו הפתעה שם, אך כדי לנצח במוסקבה אתה צריך להיות במשחק שיא שלך, וצריך שהם לא יהיו במיטבם, אסור לך לעשות טעויות, זה משחק ברמה הכי גבוהה שיש".

בריאל רנדל, שהציג יכולת טובה, סיכם: "אני מנסה לעזור ככל שניתן, היה חשוב לנו להציג משחק ראשון טוב שיכול להשפיע גם על המשך העונה, בכל משחק מישהו אחר יכול לבלוט במשחק, היום זה היה אני פעם אחרת זה יהיה מישהו אחר. אני שמח שסיימנו עם ניצחון. היו לנו רגעים טובים במשחק, אבל הגנתית לא עשינו מה שאנחנו צריכים לעשות".

ג'ורדן פארמר הוסיף: "זה היה המשחק הראשון של העונה בליגה וטוב שסיימנו אותו עם ניצחון, הקבוצה משתפרת ממשחק למשחק. עכשיו נתכונן למשחק היורוליג הבא מול צסקא, זו התמודדות גדולה. אנחנו מתרגשים להגיע ויהיה מבחן רציני עבורנו לראות איפה אנחנו עומדים. אני לא חושב על עצמי אלא שנצליח לעשות את העבודה שלנו וננצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יספיק מול צסק"א? פניני/קובי אליהו

ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי (Huawei), יצרנית מכשירי הסלולר מספר 3 בעולם אחרי אפל וסמסונג, בחרה להעניק חסות של כמיליון שקלים למכבי תל אביב בעונה הקרובה.

במסגרת החסות, הלוגו של וואווי יופיע על מכנסי שחקני הקבוצה. בנוסף, השחקנים יקבלו סמארטפונים ושעונים חכמים של חברת וואווי לשימושם הפרטי. וואווי מעניקה חסויות רבות ברחבי העולם לקבוצות ספורט, ביניהן מילאן, ארסנל, אייאקס, אתלטיקו מדריד ועוד.

אלי דריקס, מנכ"ל מכבי תל אביב: "אנו שמחים מאוד להכניס את וואווי למשפחת מכבי. זהו מותג סיני ענק, שהחדירה שלו לישראל מרשימה ומוצלחת מאוד. אנו גאים לפרוץ גבולות, ושיתוף פעולה עם יצרנית הסלולר השלישית בגודלה בעולם הוא חשוב ביותר עבורנו ובהחלט מהווה יעד אסטרטגי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully