וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוויון מלא: הקאבס ניצחו בסנט לואיס, הדודג'רס גברו על המטס

11.10.2015 / 8:13

שיקגו השיגה את ניצחון החוץ שלה, עם אינינג שני בן חמש ריצות ו-3:6 בסיום ותחזור הביתה עם 1:1 בסדרה. צ'ייס אטלי שבר את רגלו של רובן טחאדה בגלישה פרועה לבסיס השני במהלך שהוביל את לוס אנג'לס ל-2:5 על ניו יורק

הקטור רונדון כריס בריאנט שיקגו קאבס. Jeff Roberson, AP
ועכשיו, תור ארייטה. הקטור רונדון וכריס בריאנט מרוצים/AP, Jeff Roberson

שני משחקים התקיימו הלילה (בין שבת לראשון) בפלייאוף ה-MLB ושניהם הביאו את הסדרות למצב של 1:1, כאשר הקאבס ניצחו בסנט לואיס והדודג'רס התאוששו מול המטס, במשחק סוער.

סנט לואיס - שיקגו קאבס 6:3 (1:1 בסדרה)

הקרדינלס קיוו לשמור שוב על הביתיות והיו בכיוון בפתיחה, אחרי הומראן של מאט קרפנטר כבר באינינג הראשון. אלא שהקאבס התנפלו מאותו רגע על חיימה גרסיה, ניצלו שגיאות בהגנת המארחים ושמו חמש ריצות באינינג השני, כדי לברוח קדימה ולא להביט שוב לאחור. סנט לואיס עוד צימקה עם צמד סולו הומראנים באינינג החמישי, אבל לא יותר מזה והסדרה עוברת כעת לשיקגו, שם ג'ייק ארייטה יגיש במשחק 3.

לוס אנג'לס דודג'רס - ניו יורק מטס 2:5 (1:1 בסדרה)

אחרי שקלייטון קרשאו הפסיד, הדודג'רס פנו למגיש הכוכב השני שלהם, זאק גריינקי והוא סיפק את הסחורה עם שבעה ושמונה שהתעלו על השישה ושליש ותשע הכשות שרשם נואה סינדרגארד. המטס דווקא פתחו טוב ועם שני הומראנים עלו ל-0:2 באינינג השני. הדודג'רס צימקו ברביעי ואז הגיע רגע המפתח במשחק. עם שחקנים בבסיס הראשון והשלישי ואאוט אחד, האווי קנדריק חבט לכדור שעשוי היה להפוך לדאבל פליי. צ'ייס אטלי דהר לכיוון הבסיס השני, גלש בפרעות ופגע ברובן טחאדה, ששבר את רגלו בשל המהלך. טחאדה לא הצליח כמובן לזרוק לבסיס הראשון ולהשלים את הדאבל פליי, הדודג'רס הכניסו ריצה ובהמשך האינינג, עוד שלוש וניצחו. המשחק השלישי ייערך מחר בלילה בניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully