וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: ניצחון דרמטי לפילדלפיה, שיקגו הרשימה מול מינסוטה

פילי רשמה ניצחון שני משלושה משחקים עם סל ניצחון של טי ג'יי מקונל ב-95:97 על ברוקלין, הבולס רשמו ניצחון 105:114 על מיניסוטה בקנדה, 10 נקודות לכספי ב-90:94 של סקרמנטו על פורטלנד

מיילס פלאמלי, מילווקי באקס, מול מרכוס נוריס, דטרויט פיסטונס. AP
זהירות על הרגליים. מיילס פלאמלי מול דטרויט/AP

עוד 17 יום בלבד נותרו עד לפתיחת עונת ה-NBA, והקבוצות ממשיכות להתנסות זו מול זו במשחקי קדם העונה. הלילה (בין שבת לראשון) נערכו ארבעה משחקים. פילדלפיה שמרה על אחוזי הצלחה טובים למדי עם ניצחון 95:97 על ברוקלין, סקרמנטו גברה על פורטלנד 90:94, וגם שיקגו ודטרויט רשמו ניצחונות משלהן.

כל תוצאות הלילה:

פילדלפיה - ברוקלין 95:97
סקרמנטו - פורטלנד 90:94
מינסוטה - שיקגו 114:105
מילווקי - דטרויט 117:88

טי ג'יי מקונל, פילדלפיה סיקסרס. AP
הדרמה של הערב. מקונל קולע את סל הניצחון/AP

פילדלפיה - ברוקלין 95:97

אם משחקי טרום העונה הם אינדיקציה למשהו, הרי שהסיקסרס נראים כמו קבוצה שלשם שינוי לא תלך לעונת טנקינג. זהו הניצחון השני משלושה משחקים של פילי, והפעם הוא בא עם סיומת מתוקה במיוחד שכלל סל ניצחון של טי ג'יי מקונל 6.5 שניות לסיום במשחק שנערך באולבני, ניו יורק. הרוקי שהפך לגיבור הערב סיים עם שבע נקודות ושישה אסיסטים שסייעו לרוברט קובינטון (23 נקודות) וג'ורדן מקריי (17). ג'ארט ג'ק (20) סיים כקלע הבולט של הנטס, שירדו למאזן 2:1 בהכנה.

סקרמנטו - פורטלנד 90:94

הקינגס נראים לא רע בכלל בטרום העונה, וסופרים ניצחון שלישי מארבעה משחקים, הפעם ללא רודי גיי שלהט במשחקים הראשונים. בהיעדרו של הפורוורד המצטיין עומרי כספי קיבל יותר דקות (16) וסיפק משחק ראשון העונה עם ספרות כפולות בטור הנקודות (10, 4 מ-11 מהשדה) לצד ארבעה ריבאונדים ושני אסיסטים. דארן קוליסון ניפק 18, דמרקוס קאזינס תרם 16 ו-7 ריבאונדים, וזה הספיק כדי לנצח את הבלייזרס נטולי דמיאן לילארד, למרות תצוגה מצוינת של סי ג'יי מקולום (30 נקודות).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סי ג'יי מקולום, פורטלנד בלייזרס. AP
עוד הפסד. קראב/AP

מילווקי - דטרויט 117:88

מרכוס נוריס מתחיל להרגיש בנוח בנפרד מאחיו התאום. הלילה הוא סיפק במחצית הראשונה 17 מתוך 21 הנקודות שלו, עזר לפיסטונס לפתוח פער גדול ולרשום ניצחון ראשון בטרום עונה. גרג מונרו שלט מתחת לסלים מול האקסית עם 18 ו-8 ריבאונדים ב-25 דקות בלבד, אך למרות זאת לבאקס נותרו ללא תשובות (או ניצחונות בטרום עונה). גם ארסן איליאסובה שיחק מול קבוצתו לשעבר, אך בניגוד למונרו, לא בלט וסיים עם 5 בלבד.

מינסוטה - שיקגו 114:105

למרות ההפסד של מינסוטה, האטרקציה הגדולה של הערב הייתה אנדרו וויגינס, שקיבל תשואות רמות מ-15 אלף צופים בני ארצו במשחק במאניטובה, קנדה. אחרי שהסטנדינג אוביישן נגמר, איטוואן מור התפנה לפרק את ההגנה החלשה של הזאבים, והוביל את השוורים לניצחון די קל למרות תצוגה פושרת של הכוכבים (5 לג'ימי באטלר, 8 לפאו גאסול וניקולה מירוטיץ'). טיוס ג'ונס סיפק 18 ו-9 ריבאונדים למפסידה, בעוד שהרוקי המסקרן קארל אנתוני טאונס סיים עם דאבל-דאבל (13 נקודות, 10 ריבאונדים).

עומרי כספי, סקרמנטו קינגס. AP
סימן חיובי. כספי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully