וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים פותחת עונה, פרנקו: "רוצים להיאבק על כל היעדים"

10.10.2015 / 19:31

מאמן האלופה סימן מטרות לקראת משחק הבכורה של העונה נגד מכבי אשדוד (ראשון, 21:05, ערוץ 1). ברייסי רייט ייעדר במדי האדומים. צביקה שרף: "מתרגש לפתוח את העונה"

ניב אהרונסון

המחזור הראשון של עונת 2015/16 בליגת העל בכדורסל יימשך ביום ראשון במשחק בו תארח הפועל ירושלים את מכבי אשדוד (21:05, ערוץ 1). שתי הקבוצות נפגשו 12 פעמים עד עתה בליגה הסדירה והמאזן עומד על 6:6. אשדוד ניצחה את המשחק האחרון בעונה שעברה, אך הפסידה את שלושת המשחקים שלפני כן. במשחק היחיד בין הקבוצות שנערך במחזור הראשון הצליחה אשדוד לנצח במלחה 80:83. בשש העונות האחרונות מאזנה של ירושלים במחזור הפתיחה עומד על 3:3, ואילו מאזנה של אשדוד מאז שעלתה לליגת העל במחזור הראשון עומד על 3:2 לרעתה.

הפועל ירושלים, אלופת המדינה, פותחת את העונה ה-50 בתולדותיה בליגת העל, לאחר שבמשחקי ההכנה היא לא שכנעה עם חמישה הפסדים וניצחון בודד. הקבוצה שחררה בשבוע שעבר את יינסי גייטס בהשאלה לליגה הסינית, ותופיע למשחק הראשון ללא ברייסי רייט שהמריא לארה"ב מסיבות אישיות. דונטה סמית', טוני גפני, ג'וש דאנקן, אי ג'יי רולנד, בר טימור, יותם הלפרין וליאור אליהו, ינסו להימנע מבעיות נגד הקבוצה הדרומית. כ-6,500 אדומים רכשו מנוי למשחקי הקבוצה, וההערכה היא שמרביתם יגיעו למשחק. יום לאחר מכן תצא ירושלים לרוסיה לקראת משחק הפתיחה ביורוקאפ נגד ניז'ני נובגורוד.

"ערב פתיחת עונה, כמובן שמתרגשים, הדריכות באוויר, מצפים למשחק הראשון בליגה ובכלל לפתיחת העונה", אמר המאמן דני פרנקו, "אנחנו חוזרים לאולם ולאווירה שאנחנו מכירים כל כך טוב. אנחנו מצפים לעונה שמציבה בפנינו הרבה מאוד אתגרים ורוצים להיאבק בכל הכוחות שיש לנו על כל היעדים שיש בפנינו, לתת את המיטב שאנחנו יכולים, ואפילו יותר מזה, כדי להצליח".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. יותם רונן
"הדריכות באוויר". פרנקו/יותם רונן

מכבי אשדוד או בשמה המלא מכבי אשדוד/באר טוביה, שמה לעצמה למטרה לחזור העונה לחלק העליון של הטבלה לאחר שלוש שנים בהן נאבקה כנגד הירידה. צביקה שרף, שהיה אחראי למסע ההיחלצות המרשים בעונה שעברה קיבץ חבורה מוכשרת מאוד בעיר הנמל, וינסה לרשום עונה מוצלחת, כשהוא פותח עונה בליגת העל לאחר 15 שנים שלא עשה זאת.

אשדוד מסתמכת על שלושה קלעים בולטים העונה - אייזיאה סוואן, דיאנטה גארט וצ'ארלס תומאס שממשיך לעונה שנייה. הזר הרביעי הוא הסנטר מיקל גלדנס, שנחשב לאתלט נהדר. בגזרה הישראלית, אשדוד תצטרך לקבל נקודות מיהונתן שולדבראנד שהגיע מהפועל תל אביב, כשאליו יחברו ג'רמיין הול הותיק, המתאזרח ווילי וורקמן והצעירים המוכשרים אור סולומון, נועם לייש ונאור שרון. יהוא אורלנד פצוע.

"אני מאוד מתרגש ושמח לפתוח את העונה, ועוד במשחק נגד האלופה, שאנו מאוד מכבדים ומעריכים אותה", אמר שרף לקראת המשחק. יהונתן שולדבראנד הוסיף: "ברכות על פתיחת הליגה, מהפן האישי שלי עונה חדשה, קבוצה חדשה, שיהיה בהצלחה לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully