וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסמיר בגוביץ': "נהיה חייבים להתנהג באגרסיביות מול גארת' בייל"

שוערה של בוסניה מוכן לעימות מול כוכב ויילס הערב (שבת, 21:45): "אם ניתן לו שטח, הוא יגרום לנו כל נזק אפשרי". באיטליה משוכנעים שאדין דז'קו יפתח בהרכב וטוענים כי עבר מבחן כשירות

אדין דז'קו שחקן נבחרת בוסניה. רויטרס
כולם מחכים לראות האם יעלה בהרכב. דז'קו/רויטרס

האם אדין דז'קו כשיר ויעלה היום (שבת, 21:45) בהרכב נבחרת בוסניה למשחק הקריטי נגד ויילס או לא, זו השאלה שמעסיקה רבים ולפחות בינתיים אין עליה תשובה מוחלטת. אתמול דווח שהכוכב של נבחרת בוסניה התאמן בנפרד מחבריו ושיתופו עדיין מוטל בספק, כשהחלוץ אמור לעבור מבחן כשירות שלאחריו יידע אם יוכל לשחק ובכל מקרה בבוסניה מעריכים כי יהיה כשיר. ברשת "סקיי" אגב טענו כי השחקן כבר עבר את מבחן הכשירות ויפתח בהרכב. גם הכוכב בצד השני, גארת' בייל, צפוי להיות כשיר ולפתוח בהרכב של כריס קולמן.

כידוע, ויילס יודעת שהיא זקוקה לנקודה אחת בלבד כדי להעפיל ליורו, אך במקביל היא זוכרת שבמחזור האחרון היא מארחת את אנדורה, כך שמקומה פחות או יותר מובטח. למרות הכול, הוולשים ישמחו לסיים את סיפור המוקדמות כבר הערב, מה שיעזור לחבורה של אלי גוטמן שרוצה להבטיח מקום בהצלבה. בוסניה מצידה מחוץ לתמונת שני המקומות הראשונים שמבטיחים העפלה אוטומטית, אבל הם עדיין נאבקים על המקום השלישי עם ישראל וניצחון שלהם הערב יטרוף את הקלפים בעניין הזה.

אסמיר בגוביץ' שוער נבחרת בוסניה. GettyImages
מכיר היטב את היכולות של בייל. אסמיר בגוביץ'/GettyImages

"אני זוכר עד כמה בייל טוב מכיוון ששיחקתי נגדו באנגליה", אומר שוערה של בוסניה, אסמיר בגוביץ'. "אנחנו צריכים לתת את הכול הערב. אנחנו צריכים להיות חיוביים, לשחק חכם ולהתנהג באגרסיביות מול בייל. זה משהו שלא צריך אפילו לדבר עליו. זה לא אומר שצריך לנהוג ברשעות, אבל חייבים להיות אגרסיביים נגד שחקן כמוהו. אם ניתן לו שטח להתנהל, הוא יגרום לך כל נזק אפשרי. אנחנו צריכים למנוע את זה עד כמה שאפשר. לזה אני מתכוון מבחינת האגרסיביות. אנחנו לא נבחרת מגעילה, אבל אנחנו צריכים לשחק על פי החוזקות שלנו ולתת לו כמה שפחות זמן עם הכדור כדי להפעיל את הקסם שלו".

המאמן מחמד בזדרביץ' הודה כי הוא לא יודע אם הכוכב שלו אדין דז'קו יהיה כשיר למשחק, ואמר בעניין: "נעשה את כל המאמצים כדי שהוא יהיה איתנו. הוא התאמן ונראה אם הוא מוכן לשחק. כולנו יודעים מה החשיבות של דזקו, כאדם וכמובן ככדורגלן טוב, אבל נצטרך לראות. אנחנו מדברים על שאר הנבחרת ונצטרך להיות מוכנים למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully