וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברו מוראטה בחוץ לחודש, שחקני ספרד גינו את הבוז לפיקה

בספרד חגגו עלייה ליורו, אבל התאכזבו מהפציעה של החלוץ והמשיכו לעסוק בפרשת פיקה. הבלם עצמו: "לא אמרתי שום דבר נגד הנבחרת והמדינה". וגם: באנגליה מתלהבים מהבישול של בארקלי

ג'רארד פיקה שחקן נבחרת ספרד, מימין. Denis Doyle, GettyImages
השחקנים מגבים אותו. פיקה/GettyImages, Denis Doyle

נבחרת ספרד אמנם חגגה אתמול (שישי) עלייה ליורו 2016 אחרי שהביסה 0:4 את לוקסמבורג, אבל נראה שמה שבאמת מטריד את הספרדים הן הפציעות של אלברו מוראטה ודויד סילבה.

חלוצה של יובנטוס ייעדר לפחות כחודש מהמגרשים בגלל פגיעה בעצם השוקית. לאחר המשחק התברר כי סילבה סובל מפציעה קרסול ויחמיץ בוודאות את המשחק נגד אוקראינה ביום שני שינעל את הקמפיין עבור אלופת אירופה. סילבה נפצע אחרי שתוקל על ידי לארס קרוג גרסון ומיד הוחלף. מי שיחליף את סילבה במשחק הקרוב הוא חואן מאטה. במשחק עצמו סנטי קאסורלה כבש צמד, כמו גם פאקו אלקאסר המחליף.

ספרד עלתה ליורו, שוויץ התעללה עם שביעייה

שחקן נבחרת ספרד אלברו מוראטה. רויטרס
מוראטה מורד על אלונקה/רויטרס

"דויד סילבה יחמיץ את המשחק נגד אוקראינה בשל פציעה בקרסול הימני שלו", כך נמסר בהודעת ההתאחדות. "הצוות הרפואי נמצא בקשר עם מנצ'סטר סיטי שקיבלה את הדיווחים הרלוונטיים ואת הבדיקה שבוצעה לשחקן". באשר למוראטה שנפצע ברגלו הימנית אחרי שעלה לנגיחה מתברר כי גם הוא ייעדר מהמשחק נגד אוקראינה והוא אמור לעבור בדיקות נוספות כדי לאמוד את חומרת הפציעה.

לאחר המשחק ניסו השחקנים להתמקד בכל זאת בכדורגל, ומארק ברטרה בעיקר החמיא למאמן שלו: "נכון לעכשיו אין שום מאמן טוב יותר ממנו שיכול להיות כאן. הביטחון שדל בוסקה נותן בי עוזר לי להתקדם יותר ויותר". מי שזכה שוב לקריאות בוז מהקהל שלו הוא ג'רארד פיקה, אבל ברטרה אמר על כך : "בסופו של יום הנבחרת ניצחה משחקים. המשחק הלך טוב. צריך לטפל במקרים הללו באופן נפרד".

מי שהיה קצת יותר נחרץ בדברים שלו הוא סנטי קאסורלה, שהודה: "זה מרגיש לא בנוח. אנחנו לא מסתכלים על זה ומנסים להתמקד במשחק. לג'רארד יש אישיות חזקה מאוד ואני מקווה שזה לא יחזור על עצמו". אלקאסר אמר על כך: "הסיטואציה עם פיקה לא טובה. פיקה חזק והוא מנסה לשנות את השריקות עם מחיאות כפיים".

וזה מה שהיה לפיקה להגיד אחרי המשחק: "אני רוצה לפתור את העניין הזה עם השריקות, אבל זה תלוי באוהדים. אני רוצה לתת את כל כולי. השגנו את המטרה שלנו להעפיל. אני חושב שהדינמיקה משתנה. השריקות נגדי חזקות יותר מהגינויים. אני חושב שהסברתי את עצמי אלף פעם. אף אחד לא יכול להטיל ספק במחויבות שלי ובי. אני משחק בנבחרת הלאומית מאז שאני בן 16. אנשים יכולים ללכת לארכיונים ולראות מה אמרתי בתקשורת מאז שאני ילד. לא ימצאו שם שום דבר רע או תגובות שנתתי נגד הנבחרת או המדינה שאנשים יכולים להתאכזב מכך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רוס בארקלי, נבחרת אנגליה. GettyImages
"הייתי צריך לעבוד איתו על קבלת החלטות". רוס בארקלי/GettyImages

ומה קורה באנגליה? שם כבר ציינו לא מכבר את ההעפלה ליורו ונבחרת שלושת האריות של רוי הודג'סון שמרה אתמול על מאזן מושלם גם אחרי המחזור התשיעי אחרי 0:2 על אסטוניה. היא עלתה למשחק ללא ויין רוני ודני אינגס הפצעים, ותיאו וולקוט וראחים סטרלינג עשו את העבודה.

באנגליה בעיקר גאים ממהלך השער של וולקוט שכלל לא פחות מ-17 מסירות עד לבישול של רוס בארקלי שסיפק כדור עומק ענק. ערב המשחק ספג הודג'סון ביקורת על כך שהוא החליט להציב את בארקלי בן ה-21 בהרכב, וכעת המאמן האנגלי משיב: "זה לא קורה בדרך כלל שאני בוחר את האיש של המשחק. בארקלי הוא לא היחיד שראוי לזכות לאזכור, אבל אני מרוצה ממנו. הוא הראה למה הוא מסוגל. אנחנו צריכים להשתמש בו כפי שעשינו היום כאחד משלושת הקשרים. הוא מתאים בצורה מושלמת לזה וככל שהוא ייחשף יותרלעמדות האלה הוא יתקדם".

הודג'סון המשיך ופירט: "הייתי צריך לעבוד איתו כמו כל מנג'ר על קבלת ההחלטות כשהוא עושה את הפעולות שלו ולשחק יותר פשוט. זו העבודה של המאמן לוודא ששחקן עם כל כך הרבה יכולות בוחר את הרגעים שלו. אני לא חושב שאי פעם הואשמתי בכך שאני לא מאמין בו. הוא עובד על זה במשך שנה ואני בטוח שרוברטו (מרטינס, מאמנו באברטון) נותן לו את אותן הנחיות. הוא לומד בכך שהוא משחק ברמות הכי גבוהות".

(עדכון ראשון: 9:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully