וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 14 אינינגים: טקסס ניצחה בטורונטו ועלתה ל-0:2 בסדרה

10.10.2015 / 0:40

הריינג'רס בדרך ל-ALCS אחרי 4:6 דרמטי בקנדה, שהושג בזכות שני סינגלים באקסטרה אינינגים ולאחר החלטת שיפוט גבולית. ניצחונות גם לקנזס סיטי, סנט לואיס וניו יורק מטס (במשחק ענק של ג'ייקוב דה גרום)

רוגנד אודור אלביס אנדרוס טקסס ריינג'רס. GettyImages
הריינג'רס מתקרבים להפתעה. אודור ואנדרוס חוגגים/GettyImages

פלייאוף 2015 ממשיך לייצר סיפורים גדולים והלילה (בין שישי לשבת), שוב הייתה זו טקסס שגנבה את ההצגה. הריינג'רס הגיעו למשחק השני בטורונטו, אחרי שכבר לקחו את הראשון וניצחו ב-14 אינינגים משוגעים את הבלו ג'ייז 4:6 כדי לעלות ליתרון 0:2 מבטיח מאוד בסדרה. הם יחזרו לארלינגטון בידיעה שניצחון אחד ישלח אותם ל-ALCS. טורונטו הלחוצה הגיעה למשחק עם הגב אל הקיר ונקלעה לצרות כבר באינינג הראשון, כשטקסס עלתה ל-0:2 מהיר, לפני שג'וש דונלדסון צימק בהומראן בתחתית האינינג.

באינינג הבא, טקסס שמה עוד ריצה, אך טורונטו איזנה עם שתיים משלה ועלתה ליתרון באינינג החמישי. מייק נאפולי השווה עם סינגל בשמיני והמשחק הלך לאקסטרה אינינגים. באינינג ה-14, רוגנד אודור, גיבור המשחק הראשון, הגיע לבסיס השני וספק נפסל. השופטים נתנו לו להישאר והוא הגיע הביתה אחרי סינגל של האנסר אלברטו, לפני שדלינו דה שילדס הכניס ריצה נוספת וסגר עניין.

ג'ייקוב דה גרום ניו יורק מטס. Lenny Ignelzi, AP
הצגה אדירה בלוס אנג'לס. דה גרום/AP, Lenny Ignelzi

קנזס סיטי - יוסטון 4:5 (1:1 בסדרה)

האסטרוס היו קרובים לעלות ל-0:2 כאשר התנפלו מהרגע הראשון על הרויאלס וברחו ל-1:4 בתחילת האינינג השלישי. קולבי ראסמוס המשיך לככב, עם הומראן שלישי בפוסטסיזן הזה, אבל הבולפן של יוסטון פגע בה שוב. באינינג השישי המארחים השוו עם צמד ריצות ובשביעי, בן זובריסט הכניס את יונל אסקובר לריצה המכריעה.

סנט לואיס - שיקגו קאבס 0:4 (0:1 לקרדינלס בסדרה)

ג'ון לאקי וג'ון לסטר שמו בצד לרגע את החברות שלהם מימי בוסטון והתעמתו במשחק הראשון בסדרה. לאקי היה נהדר עם שבעה ושליש, חמש הכשות ואפס ריצות חובה, בעוד לסטר אומנם זרק תשעה משחקני סנט לואיס, אך גם אפשר שלוש ריצות ונחל את ההפסד. הקרדינלס שמו ריצה אחת באינינג הראשון והוסיפו עוד שני הומראנים בשמיני כדי להכריע את המשחק והם ינסו לעלות ל-0:2 הלילה, במשחק השני.

לוס אנג'לס דודג'רס - ניו יורק מטס 3:1 (0:1 למטס בסדרה)

החבורה מניו יורק ממשיכה ליהנות מהחיים. הקרב בין שניים מהמגישים הטובים בליגה סיפק את הסחורה, כאשר ג'ייקוב דה גרום (שבעה אינינגים, 13 סטרייקאאוטים, אפס ריצות חובה) גבר על קלייטון קרשאו (שישה ושני שליש, 11 סטרייקאאוטים, שלוש ריצות חובה, הפסד חמישי ברציפות בפלייאוף). השניים גם נכנסו לספרי ההיסטוריה, כאשר בפעם השנייה בלבד אי פעם והראשונה מאז 1944, שני מגישים מסיימים משחק פלייאוף עם ספרות כפולות בטור הסטרייקאאוטים. קרשאו נכנס להומראן של דניאל מרפי באינינג הרביעי וסינגל של דייויד רייט בשביעי, כאשר אדריאן גונזאלס מצליח רק לצמק באינינג הבא. המשחק השני ייערך הלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully