וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו: הולנד ניצחה, אבל התרחקה מאוד מהפלייאוף, איטליה עלתה

האורנג' ניצחו 1:2 בקזחסטן, אבל 0:2 של טורקיה בצ'כיה קבע שהנבחרת של פתיח טרים זקוקה לתיקו מול איסלנד במחזור הנעילה כדי לסיים שלישית. איטליה ניצחה 1:3 באזרבייג'אן

סטפן אל שעראווי שחקן נבחרת איטליה חוגג. GettyImages
האזורי ביורו. סטפן אל שעראווי/GettyImages

המחזור התשיעי והלפני אחרון במוקדמות יורו 2016 ננעל הערב (שבת) עם המשחקים של בתים א', ב' ו-ח'. הולנד התרחקה מאוד מהיורו למרות שניצחה 1:2 בקזחסטן. זאת בשל העובדה שטורקיה ניצחה 0:2 בצ'כיה וזקוקה לתיקו במחזור האחרון מול איסלנד בבית כדי לסיים במקום השלישי. פרט לכך, איטליה עלתה ליורו עם 1:3 באזרבייג'אן. נורבגיה וקרואטיה ייאבקו על המקום השני בבית ח' במחזור האחרון לאחר שקרואטיה הביסה את בולגריה 0:3, בעוד נורבגיה ניצחה 0:2 את מלטה החלשה.

הנבחרות שהבטיחו כבר את מקומן ביורו 2016 הן: איטליה, שוויץ, ספרד, אנגליה, צפון אירלנד, פורטוגל, אוסטריה, איסלנד, וויילס, בלגיה, צ'כיה וצרפת המארחת.

קזחסטן - הולנד 2:1

דני בלינד השיג ניצחון ראשון כמאמן נבחרת הולנד, אבל גם כך הסיכוי של נבחרת האורנג' לסיים במקום השלישי הפך לנמוך מאוד. הולנד אמנם עשתה את שלה עם 1:2 בקזחסטן, אבל היא צריכה לנצח את צ'כיה במחזור הסיום ולקוות שטורקיה תפסיד בבית לאיסלנד, שכבר הבטיחה את עלייתה ליורו. לכן, הולנד הגדולה, שסיימה את גביע העולם האחרון במקום השלישי, תגיע למחזור האחרון של מוקדמות היורו כשהיא לא תלויה רק בעצמה.

אחרי שני הפסדים כואבים בהתכנסות הקודמת, הולנד הציגה בהופעות בכורה המגן קני טטה והחלוץ אנוואר אל גאזי, צמד הצעירים של אייאקס, וכן את הבלם וירג'יל ואן דייק מסאות'המפטון. אל גאזי היה זה שבישל לג'ורג'יניו ויינאלדום בדקה ה-33, כשהקפטן ווסלי סניידר השלים בדקה ה-50 על הדשא הסינתטי באסטנה. הולנד עדיין בחיים, אחרי משחק אליו הייתה אמורה לעלות עם שוער אחד (יספר סילסן), פתחה ברגע האחרון עם השני (טים קרול) וסיימה עם השלישי (ירון זוט) שגם ספג בתוספת. רובין ואן פרסי נכנס כמחליף להופעה ה-100.

דקה 33: גול! אחרי החמצות של דפאי, ויינאלדום פרץ את הסכר. הילד אל גאזי השאיר לקשר ניוקאסל, שמ-18 מטרים בעט כדור חד ושטוח אל הרשת. 0:1 להולנד.

דקה 50: גול! התקפה יפה של הולנד מצד שמאל הסתיימה עם כדור עומק של הונטלאר לקפטן סניידר, שירה בשמאל חזק אל הרשת. 0:2 להולנד.

דקה 81: קרול, שהוקפץ להרכב ממש לפני המשחק בגלל הפציעה של סילסן, נפצע גם הוא ופינה מקום לשוער השלישי זוט.

דקה 90+5: גול! ברגע האחרון של תוספת הזמן, זוט ספג מרגלי קואט, אחרי שחיז'ניצ'נקו הוריד בראש. קזחסטן הפסידה רק 2:1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני נבחרת הולנד חוגגים. רויטרס
ההכרעה ביום שלישי. שחקני נבחרת הולנד חוגגים/רויטרס

צ'כיה - טורקיה 2:0

הנבחרת של פתיח טרים עשתה צעד משמעותי מאוד לקראת הבטחת המקום השלישי בבית א'. טורקיה עשתה את שלה עם 0:2 בחוץ מול צ'כיה, שכבר עלתה ליורו 2016. סלצ'וק אינאן כבש את הראשון בפנדל בדקה ה-62 והקאן צ'לאנוילו מבאייר לברקוזן קבע את תוצאת המשחק עם שער בדקה ה-80. טורקיה עכשיו עם 15 נקודות, שתי נקודות יותר מהולנד הרביעית, והיא תארח את איסלנד במחזור האחרון. גם תיקו יספיק לטורקים כדי להבטיח את המקום השלישי, בעוד הולנד צריכה לנצח את צ'כיה בבית ולקוות שטורקיה תפסיד בבית לאיסלנד.

דקה 62: גול! פיליפ נובאק הכשיל את סרדאר עזיז ברחבה. סלצ'וק אינאן בעט את הפנדל מדויק וקבע 0:1 חשוב מאוד לטורקיה.

דקה 80: גול! ארדה טוראן הקפיץ כדור ענק להקאן צ'לאנוילו, שנותר לבד מול ואצליק ובעט פנימה את ה-0:2 של טורקיה.

איסלנד - לטביה 2:2
לאיסלנד: קולביין סיגתורסון (5), גילפי סיגורדסון (27). ללטביה: אלכסנדרס צאונה (49), ואלריס שבאלה (68)

ג'נק טוסון שחקן נבחרת טורקיה מול תומאש ואצליק שוער נבחרת צ'כיה. AP
נעצר אצל המחליף של צ'ך. ג'נק טוסון מול תומאש ואצליק/AP

אזרבייג'אן - איטליה 3:1

סגנית אלופת אירופה הבטיחה השתתפות שישית ברציפות ביורו, לאחר שהאריכה את השיא שלה ל-49 משחקים ללא הפסד במוקדמות היורו. לראשונה בעידן אנטוניו קונטה, איטליה כבשה יותר משני שערים במשחק אחד, כשההחלטה של המאמן לפתוח עם גרציאנו פלה, אדר (שער בדקה ה-11 מאסיסט גדול של מרקו וראטי) וסטפן אל שעראווי (43) יחד בהתקפה השתלמה. מתאו דרמיאן השלים עם שער בכורה בדקה ה-65, כשהאזרים הסתפקו בשוויון זמני של דמיטרי נזארוב (31) ונותרו עם ניצחון אחד.

דקה 11: גול! אסיסט גדול של וראטי, שממחצית המגרש השאיר את אדר לבדו מול השוער. המתאזרח לא נכשל וקבע 0:1 לאיטליה.

דקה 31: גול! מה קרה להגנה האיטלקית? קייליני הרחיק רע, בונוצ'י פספס את הכדור עם הראש ונזארוב אמר תודה והכניע את בופון, שספג לראשונה זה 290 דקות. אזרבייג'אן איזנה ל-1:1.

דקה 43: גול! פרגון יפה בהתקפת האזורי. קנדרבה קיבל כדור בצד ימין של הרחבה ומול השוער העדיף למסור לאל שעראווי, שבקלילות גלגל אל הרשת החשופה. 1:2 לאיטליה.

דקה 62: כמעט השני של אדר. חלוצה של סמפדוריה הקפיץ מעל השוער וכבר רץ לחגוג, אבל הקפטן סדיגוב הציל ממש מקו השער.

דקה 65: גול! שער בכורה לדרמיאן במדי האזורי. המגן הימני של מנצ'סטר יונייטד חטף כדור ואז הניף את רגל ימין כדי לבעוט פנימה מ-20 מטרים, כשהשוער לא זז. 1:3 לאיטליה.

דקה 88: כרטיס אדום! חוסיינוב תפס את ג'ובינקו המחליף, שהיה לבדו בדרך אל השער, וכמובן הורחק מיד. האזרים יסיימו עם 10 שחקנים.

מרקו וראטי שחקן נבחרת איטליה לפני דמיטרי נזארוב שחקן נבחרת אזרבייג'אן. רויטרס
בישול א-לה פירלו. מרקו וראטי/רויטרס
הקאן צ'לחנוילו שחקן נבחרת טורקיה. רויטרס
צ'לאנוילו חוגג/רויטרס

קרואטיה - בולגריה 0:3

הנבחרת של אנטה צ'אצ'יץ' עשתה את שלה בצורה מרשימה מאוד עם 0:3 קליל מאוד בבית על בולגריה ושיפרה משמעותית את הסיכויים שלה לעלות מהמקום השני ליורו. קרואטיה תצא למשחק חוץ מול מלטה במחזור הסיום, בעוד נורבגיה תצא למשחק חוץ קשה מאוד מול איטליה. במידה שקרואטיה תנצח במלטה, מה שככל הנראה יקרה, הנורבגים יהיו חייבים לנצח באיטליה, כשגם תיקו לא יספיק להם.

דקה 2: גול! פתיחה מצוינת של המארחים, כשמודריץ' שלח כדור עומק חכם לעבר פרישיץ' וזה הקדים את השומר שלו ומצא את הפרצה בין רגליו של השוער. 0:1 לקרואטיה.

דקה 42: גול! ניקולה קאליניץ' השאיר עם העקב כדור נהדר לאיבן ראקיטיץ', שבעט בנגיעה אחת פנימה מ-12 מטר, 0:2 לקרואטיה.

דקה 81: גול! איבן פרישיץ' בישל לניקולה קאליניץ', שבעט פנימה את ה-0:3.

דקה 89: כרטיס אדום! דויה צ'ופ ספג כרטיס אדום ישיר אחרי עבירה על שטראהיל פופוב והורחק.

שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים. רויטרס
פתחו בסערה. שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים/רויטרס

נורבגיה - מלטה 0:2

ניצחון שלישי ברציפות לנורבגים (כולם ללא ספיגה) והם יגיעו למחזור הסיום באיטליה מהמקום השני בבית ח'. אלכסנדר טטיי (19) ואלכסנדר סודרלונד (52) קיבלו מתנות מהגנת מלטה וכבשו מקרוב. מעידה של קרואטיה בבית בהמשך, תבטיח לנורבגיה עלייה ליורו עוד לפני המחזור האחרון ביום שלישי.

דקה 19: גול! הקרן הרביעית הולידה שער יתרון מוזר. טטיי נבלם בניסיון הראשון, אבל הכדור החוזר פגע בו ונכנס פנימה. 0:1 לנורבגיה.

דקה 52: גול! הנריקסן סובב את השומר שלו בצד שמאל והעביר רוחב, השוער אנדרו הוג שמט וסודרלונד דחק מקרוב פנימה. 0:2 לנורבגיה.

שחקני נבחרת נורבגיה, אלכסנדר טטיי, פר קיליאן שיילברד. GettyImages
יגיעו למחזור האחרון מהמקום השני. אלכסנדר טטיי עם פר סיליאן סקיילברד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully