וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל עשוי לפתוח בהרכב, גוטמן: "נשים את הלב על כר הדשא"

9.10.2015 / 16:00

קשר ברייטון מתאושש ממחלה, דור פרץ נמצא בהיכון. המאמן לקראת קפריסין (שבת, 21:45, ערוץ 1): "אנחנו מוכנים, נבוא בטירוף". בן חיים: "משוכנע שהקהל ימלא את טדי". מאמן קפריסין חריסטודולו: "אין שחקן אחד שאנחנו מתמקדים בו"

מחזור 9מחצית10/10/2015
נבחרת ישראל
    0:0
      קפריסין
      יוסי ציפקיס

      נבחרת ישראל הולכת ומשלימה את הכנותיה לקראת המשחק החשוב מול קפריסין במחזור הלפני אחרון של מוקדמות יורו 2016 (שבת, 21:45, ערוץ 1). ניצחון יקרב מאוד את אלי גוטמן ושחקניו אל עבר המקום השלישי המוביל לשלב הפלייאוף, בעוד הפסד עלול לחרוץ את גורל הנבחרת.

      גוטמן כבר תרגל את ה-11 שלו ונראה כי הוא עשוי לערוך שינוי אחד לכל היותר ברגע האחרון. בירם כיאל סבל מחום גבוה ודור פרץ נמצא בהיכון לפתוח בהרכב, אך נראה כי קשרה של ברייטון התאושש ויקבל את הקרדיט. בעמדת המגן השמאלי גוטמן תרגל היום שוב את עומרי בן הרוש, והוא צפוי לפתוח בהרכב. אתמול תרגל את אופיר דוידזאדה לראשונה מאז תחילת השבוע.

      הסטטיסטיקה הולכת עם ישראל, שניצחה את ארבעת מפגשיה האחרונים עם מי שכונתה "הכבשה השחורה" של נבחרת ישראל, ואת כל שמונת משחקי הבית שלה עם השכנה. במפגש הקודם בין הנבחרות ניצחה ישראל 1:2 משער של טל בן חיים.

      מונס דאבור/יוסי ציפקיס

      אלי גוטמן התייחס בפתיחת מסיבת העיתונאים להעפלה ההיסטורית של צפון אירלנד: "בואו נפרגן לצפון אירלנד שעלו ליורו, עשינו תוצאות יפות מולם ואמן שגם אנחנו נחגוג. כולם פה רוצים לעלות ליורו, כולם רוצים לשמוח. אנחנו מדינה שזקוקה לרגעי שמחה".

      "אני מבקש מכולם לא לדאוג, ההרכב יהיה סגור. הדבר החשוב ביותר מבחינת השחקנים הוא לדעת את האסטרטגיה. הדברים מאוד ברורים. משחק הלחץ ברור, משחק ההתקפה מוגדר וברור. יש שחקנים טובים וחומר אנושי מעולה. הם משרים עלי ביטחון, יש שקט וביחד בנבחרת. זה מרגש אותי להיות עם השחקנים הללו יום יום".

      "אני לא יודע מה יהיה, ואני לא יודע איך אגיב. הגבתי בחיי לרגעים של שמחה וצער, אני מרגיש שבחיים אני במצב איזון בנוגע לכדורגל. לוקח את הכדורגל בפרופורציות. נשארתי פרפקציוניסט מבחינת ההכנה למשחקים, אך בנוגע לרגע - אני משתדל לא להתרגש יותר מדי".

      על העובדה שיש בסגל שמונה שחקנים של מכבי תל אביב: "כשאני מאמן שחקנים, אני לא מסתכל מאיזו קבוצה הם. הגיוני שלוקחים את השחקנים הטובים ביותר. פעם זה היה המצב עם מכבי חיפה וכשאני הייתי בהפועל חיפה, היו שישה שחקנים בנבחרת. כשגילי ורמוט ואלי דסה משחקים כל שבוע באגף ימין, הגיוני שיש תיאום ולא צריך לעבוד עליו יותר מדי".

      "צריך למצוא את האיזון, לתקוף עם מספיק שחקנים. אנחנו יודעים לתקוף, אבל צריך גם לדעת לשמור עליהם מאחור. צריך להתחיל את משחק הלחץ מקדימה".

      "היו לנו ארבע אסיפות וידאו ואנחנו מתכוננים ויורדים לפרטים הקטנים ביותר שזה כולל הכל. גם מבחינה טקטית וגם מבחינת מצבים נייחים. אני מרגיש שזה הזמן שלנו להיות ביחד. זו המדינה שלנו והנבחרת שלנו. אין לנו נבחרת אחרת. אני מאמין שהאצטדיון יהיה מלא מחר, דווקא להגיע לאצטדיון כדי לבוא ולתמוך בנבחרת. להביא את הדגלים מיום העצמאות ולתת אווירה של חג. לא לעזוב את הנבחרת עד שהשופט שורק לסיום. אני מבטיח שנבוא בטירוף. יש לנו אסטרטגיה מוכנה והשחקנים מוכנים. נשים את הלב על כר הדשא בטדי. אני חושב שגם ראש הממשלה יהיה פה".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

      בשיתוף פיטרו
      אלי גוטמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
      מסע"ת אחרונה לפני קפריסין. גוטמן/יוסי ציפקיס

      טל בן חיים קפטן הנבחרת התיייחס לשחקנים של מכבי תל אביב: "יש הרבה שחקנים טובים בנבחרת, המאמן טוב. כשאתה משחק עם השחקנים מדי שבוע, אז החיבור יותר טוב, אבל אין לי בעיה לשחק עם כל שחקן, בהתאם למה שהמאמן מחליט. על ההופעות שלו: "מספר ההופעות שולי, אני מגיע כדי לשחק וכדי לשמח מדינה שלמה. כולם יביאו אקסטרה כדי לנצח".

      בן חיים הוסיף: "אני משוכנע שהקהל יגיע וימלא את טדי. קפריסין עשתה לנו חיים לא קלים בחוץ וכמובן שאנחנו לא אוהבים להפסיד ולאכזב את כולם. גם באימון אנחנו לא אוהבים להפסיד. אנחנו משחקים נגד נבחרת קשה. לא יהיה קל, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו וחושבים שאם נגיע למשחק כמו לאימון, התוצאה תהיה לטובתנו".

      ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל מול אנטוניס יורגאלידיס שוער נבחרת קפריסין. AP
      שלוש נקודות נוספות? זהבי מול יורגאלידיס במפגש הקודם/AP

      גם לקפריסין מדובר במשחק על כל הקופה: יריבת ישראל מחר עדיין לא איבדה סיכוי לסיים במקום השלישי המוביל לפלייאוף, ואם תנצח גוטמן ואת בוסניה במחזור הסיום (בצירוף איבוד נקודות של ישראל מול בלגיה), היא זו שתעפיל לשלב הבא. הקפריסאים שפתחו היטב את הקמפיים עם ניצחון ענק על בוסניה מדורגים ערב המחזור במקום החמישי, עם 9 נקודות משמונה משחקים, והם מגיעים להתמודדות אחרי שני הפסדים רצופים, שניהן בתוצאה 1:0 - לוויילס ולבלגיה.

      מאמן נבחרת קפריסין פאמבוס חריסטודלו. יוסי ציפקיס
      מאמן קפריסין חריסטודולו/יוסי ציפקיס

      המאמן פאמבוס חריסטודלו אמר: "זה משחק קשה, כל המשחקים קשים עבורנו. ניתן הכל כפי שעשינו עד עכשיו, למרות שלא היה קל. אנו מאחלים שיהיה משחק טוב, ומי שיחייך בסוף הוא זה שהמזל יהיה לצדו.

      "אין שחקן אחד שאנחנו מתמקדים בו, כל הקבוצה חזקה, ולא סתם היא הגיעה לאן שהגיעה. אנחנו מעריכים מאוד את נבחרת ישראל. ניתן הכל במשחק, יש לנו נבחרת חזקה ואני מאמין בה. מי שיחייך מחר הוא זה שינצח. אלי גוטמן מכיר טוב את הנבחרת שלנו, אבל זה לא משנה. כל המשחקים קצת קשים בתקופה האחרונה".

      מגן קפריסין, מריוס אנטוניאדס, אמר: "הגענו לכאן ואנו יודעים טוב מאוד מול מי אנחנו משחקים, נשחק מול איצטדיון מלא אבל זה לא מרתיע אותנו, ניתן את הכל, אנו מקווים שיהיה לנו יותר מזל מאשר במשחקים הקודמים".

      (עדכון ראשון: 15:59, 9.10)

      שחקני נבחרת קפריסין באימון. יוסי ציפקיס
      גם לקפריסאים יש על מה לשחק/יוסי ציפקיס
      שחקני נבחרת קפריסין באימון. יוסי ציפקיס
      אווירה טובה אצל היריבה/יוסי ציפקיס

      הרכבי הקבוצות

      שופט: ז'ורז'ה סוזה (פורטוגל)
      אצטדיון: טדי
      קהל: 25300

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully