וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר עיני: "רגע האמת הוא לא הצד החזק שלנו"

9.10.2015 / 11:27

רגע לפני המשחק מול קפריסין, עופר עיני מסביר לוואלה ספורט מדוע אפשר לצאת מחייכים מהקמפיין. שחקנים: "באנו לווילס עם הראש ביורו והתרסקנו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל תערוך היום את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול קפריסין מחר (שבת, 21:45, ערוץ 1) באצטדיון טדי, כשביממה האחרונה מנסה אלי גוטמן להחדיר לשחקנים שלו את האמונה שאפשר לנצח ובמקביל מזהיר אותם מהנבחרת היריבה. אתמול, אחרי שהשחקנים יצאו מאסיפה שערך בה הדגיש את המהירות בחלק הקדמי של היריבה וכן את העובדה שמדובר ב"נבחרת חזקה ועיקשת, שעשתה צרות לבלגיה", חלק מהשחקנים כבר נשמעו אחרת וטענו כי גוטמן הצליח לגרום להם לשינוי התפיסה לגבי המשחק הזה. בצד המקצועי, בירם כיאל חולה ונמצא בספק לאימון הערב, דור פרץ נמצא בכוננות ויחליף אותו בהרכב אם ייאלץ להחמיץ את המשחק.

"באנו למשחק הבית מול ווילס בגישה שאנחנו עם רגל וחצי ביורו והתרסקנו. מישהו זוכר איך זלזלו בהם לפני המשחק בבוסניה?", אמר אחד מהם לאחר האסיפה. "הפעם צריך להיות מרוכזים מהרגע הראשון. זאת לא ווילס, אבל נבחרת שקשה לזלזל בה. אי אפשר לשלוח כל כך הרבה אוהדים מאוכזבים הביתה".

עופר עיני יו"ר ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
חושש מ"רגע האמת". עופר עיני/קובי אליהו

"אין ספק שהכדורגל הישראלי מוצא עצמו שוב במה שנהוג לכנות 'רגע האמת'. אני יודע היטב שההיסטוריה מלמדת שזה לא הצד הכי חזק שלנו, אבל יש לי תחושה שהנבחרת הנוכחית בשלה ויכולה לשנות את זה", אמר הבוקר יו"ר ההתאחדות עופר עיני לוואלה ספורט. "צריך גם לזכור שייתכן כי רגע האמת יהיה בכלל מול בלגיה ואחר כך במשחקי הפלייאוף, כך שאין טעם להפריז בהגדרות מחייבות. אני יודע רק, שיחד עם קהל שדוחף, איצטדיון מלא והרבה תקווה, יש סיכוי לא רע בכלל שכולנו נצא מחייכים בסוף הקמפיין הזה".

אלי גוטמן עדיין לא סגור לגבי ה-11 שלו, ויקבל את ההחלטה רק לקראת האימון המסכם. בעמדת המגן השמאלי גוטמן מעדיף את עומרי בן הרוש, אבל העובדה שתרגל לאורך כל האימון אתמול את אופיר דוידזאדה עשויה להוביל להפתעה. מונס דאבור תורגל בחוד לאורך כל השבוע, וכאן השחקנים מאמינים שגוטמן לא יפתיע. שאר ההרכב שתורגל ידוע – אופיר מרציאנו, אלי דסה, טל בן חיים, איתן טיבי, ניר ביטון, גילי ורמוט, טל בן חיים וערן זהבי. שחקני הנבחרת דיברו אתמול לא מעט על המצב הביטחוני בארץ. "נתרכז במשחק וניתן למשטרה לעשות את העבודה", אמרו אתמול.

בהתאחדות לכדורגל הבהירו כי גובה המענקים אותה יקבלו השחקנים, 200 אלף שקל בממוצע לפי מפתח שייקבע, יחולקו רק במידה שהנבחרת תגיע ליורו, ולא למשחקי הפלייאוף. "הדחה בשלב הבא לא תכניס סכומים שאפשר לחלק לשחקנים, וכידוע, אין כאן תקציב עודף, בלשון המעטה כמובן", אמרו. מיד לאחר המשחק תעשה הנבחרת את דרכה למלון. ביום ראשון היא תקיים אימון קל בבית וגן ואחר הצהריים תמריא לבריסל, שם ייערך המשחק באיצטדיון המלך בודואן, הממוקם בצפון מזרחה של העיר ומכיל כ-50 אלף מקומות ישיבה. בנבחרת עדיין לא יודעים כמה אוהדים יגיעו למשחק, בגלל שלא ברור האם היא תבטיח את ההעפלה כבר במוצאי שבת. קהילה יהודית מקומית רחבה אמורה להגיע למשחק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי עם רועי קהת. יוסי ציפקיס
גורלם ברגליהם. זהבי וקהת באימון הנבחרת/יוסי ציפקיס

במשטרה ממשיכים להגביר את האבטחה סביב טדי. ההערכה היא שכמעט אלף שוטרים וסדרנים ישמרו על הסדר בשטח האיצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully