וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ הוצג בליברפול: "אתם יכולים לקרוא לי 'הנורמלי'"

המאמן הגרמני היה מבודח כהרגלו במסע"ת הראשונה בקבוצתו החדשה: "אל תקראו לי המיוחד". על התפקיד החדש: "אני בר מזל, יש פה אווירה הכי טובה בעולם". צפו במסר המשעשע שלו לאוהדים

עריכה: מרום שפיצר

יורגן קלופ הפך אתמול (חמישי) למאמנה של ליברפול. המאמן הגרמני נחת במרסיסייד וחתם על החוזה במייטי רדז, אותם הוא ינסה לשקם אחרי שנה וחצי חלשות. קלופ יחליף על הקווים באנפילד את ברנדן רוג'רס, שפוטר אחרי קצת יותר משלוש עונות במועדון.

באנגליה מדווח כי קלופ זכה לחוזה לשלוש שנים. ליברפול כרגע במקום העשירי בטבלה, עם שלושה ניצחונות בלבד אחרי שמונה מחזורים. משחקו הראשון של קלופ על הקווים צפוי להיות ב-17 באוקטובר, בווייט הארט ליין, מול טוטנהאם. ביקורו הראשון באנפילד יהיה חמישה ימים לאחר מכן, כשליברפול תארח את קאזאן במסגרת הליגה האירופית.

המסר הראשון של קלופ לאוהדים

היום הוצג המאמן במסיבת עיתונאים ראשונה שערך במועדון וסיפק כהרגלו כמה ציטוטים מעניינים. "ליברפול זה לא מועדון רגיל, זה מועדון מיוחד", אמר המאמן, "התפקיד הזה הוא התחנה הבאה המושלמת עבורי. השחקנים צריכים לחשוב שהם מסוגלים לענות על הציפיות של האוהדים, אנחנו צריכים להאמין ולא להיות ספקניים. אף אחד לא מסופק כרגע. אנחנו רוצים לראות רוח לחימה קבוצתית".

קלופ נשאל האם הובטח לו שיוחתמו שחקנים במועדון ואמר: "זו שאלה משוגעת. זה לא עמד על הפרק אפילו ל-10 שניות. אם נמצא שחקנים מתאימים, ננסה להחתים אותם. אני לא גאון, אני צריך את העזרה של האנשים מסביבי. אני אוהב את הסיפורים וההיסטוריה של המועדון וכמובן שאנפילד הוא אחד המקומות הטובים בעולם הכדורגל. כשהגעתי לכאן בפעם הראשונה (כמאמן דורטמונד) תהיתי איך זה יהיה לאמן כאן. אני בר מזל. אנחנו צריכים לשחק כדורגל מלא באמוציות, באנפילד יש את האווירה הכי טובה בעולם".

קלופ נשאל האם הוא "המיוחד" וענה: "אני לא רוצה לתאר את עצמי, אני בחור נורמלי לגמרי. אני "הנורמלי". הייתי גם שחקן מאוד ממוצע". על השאלה איך העביר את הזמן הפנוי, ענה: "אני בן 48. שיחקני הרבה טניס בחודשים האחרונים. צפיתי בהרבה כדורגל ברחבי העולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
מחוייך כהרגלו. קלופ/רויטרס

"אני מרגיש נהדר. אתמול היה יום קצת משוגע. זה ללא ספק אחד הרגעים הכי טובים בחיי, זה מרגיש כמו חלום", אמר הבוקר בראיון לאתר הרשמי. "לאמן בליברפול זאת העבודה הכי מעניינת שיש בכדורגל העולמי. אני מת על כדורגל כמו שליברפול משחקת, היא תמיד אינטנסיבית ויצרית. תמיד חשבתי שהכדורגל האנגלי יתאים לי וליברפול הייתה בעדיפות ראשונה. אני נרגיש. אני רוצה כבר להרגיש את השחקנים, להריח את אנפילד. כשבאתי לכאן עם דורטמונד לפני שנה התרגשית בגלל ההיסטוריה של המועדון. זה המקום הכי מיוחד שיש. אני רוצה שנבדר את הקהל. לעשות את החיים שלהם לטובים יותר. הכדורגל פחות חשוב. בכדורגל אנחנו לא מצילים חיים, העבודה שלנו היא לגרום לאנשים לשכוח מהחיים שלהם למשך 90 דקות".

קלופ הוסיף: "אף פעם לא הייתי מהאנשים שבוחרים בדרך הקלה. אם קוראים עיתונים אפשר לחשוב שהמצב שלנו קטסטרופה, אבל אנחנו רחוקים רק שש נקודות מהמקום הראשון בפרמיירליג. צריך לחשוב מה נרצה לשנות. קודם כל אצטרך לדבר עם השחקנים כדי למצוא איתם שפה משותפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully