וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל עלה לחצי גמר טורניר בייג'ינג, ואוורינקה ניצח בטוקיו

השור הספרדי הפסיד במערכה הראשונה, אך ניצח את ג'ק סוק האמריקאי 6:3, 4:6, 3:6 ויפגוש בשלב הבא את פאביו פוניני. השוויצרי גבר על אוסטין קרייצ'ק ויפגוש את ז'יל מולר בחצי הגמר

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. GettyImages
קשה אבל מתוק. נדאל הבוקר/GettyImages

רפאל נדאל ממשיך להתאושש והבוקר (שישי) השור הספרדי הפך לטניסאי הראשון שמעפיל לחצי הגמר של טורניר בייג'ינג בסין אחרי ניצחון 6:3, 4:6, 3:6 קשה על ג'ק סוק במשחק שארך קצת יותר משעתיים.

הספרדי, שהעפיל לראשונה לחצי גמר של טורניר על משטח קשה ב-11 הטורנירים האחרונים, התקשה מול האמריקאי המדורג 30 בעולם והשיג 10 ווינרים פחות משל יריבו, אבל היה יותר עקבי מיריבו, ביצע פחות טעויות בלתי מחוייבות והצליח להתגבר על ההפסד במערכה הראשונה. נדאל יפגוש בחצי הגמר את פאביו פוניני האיטלקי, שגבר במשחק רבע הגמר השני על פאבלו קוובאס האורוגוואי 1:6, 6:2, 3:6.

בטורניר טוקיו, סטן ואוורינקה, השוויצרי המדורג 4 בעולם וראשון בטורניר, עלה לחצי הגמר אחרי ניצחון על אוסטין קרייצ'ק האמריקאי 3:6, 4:6 במשחק שארך 59 דקות. ואוורינקה, שרשם הופעה שלישית ברבע הגמר של הטורניר, שמר בקלות על ההגשות שלו, השיג שבירה במשחקון השישי וניצח את המערכה הראשונה תוך 28 דקות בלבד. קרייצ'ק הרים את הרמה שלו במערכה השנייה, אבל ואוורינקה הצליח לשבור ל-2:3 בדרך לניצחון במערכה ובמשחק כולו.

ואוורינקה יפגוש בחצי הגמר את ז'יל מולר הטניסאי מלוכסמבורג שניצח ברבע הגמר השני את ז'יל מולר בשתי מערכות, 3:6, 4:6. השניים נפגשו כבר פעמיים השנה, כאשר השוויצרי ניצח בשני המפגשים שנערכו בצ'נאי ורוטרדאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully