וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בחולון, חסין: "יצאנו מפוקוס, בית יוסף עשה דברים מדהימים"

9.10.2015 / 9:53

הקבוצה הסגולה הודחה בסיבוב הראשון של גביע המדינה על ידי העולה החדשה ללאומית. שחקן בקבוצה: "נהיה חייבים להחזיר לקהל". כריס רייט צפוי להיעדר נגד הרצליה, אכזבה מג'רמיס סמית'

מאמן הפועל חולון אלעד חסין. מגד גוזני
אכזבה. חסין/מגד גוזני

הפועל חולון הפכה אמש (חמישי) לקבוצה היחידה מליגת העל שלא תהיה בשמינית גמר גביע המדינה לאחר שהפסידה 84:82 בחוץ להפועל רמת גן/גבעתיים מהליגה הלאומית. הקבוצה של אלעד חסין לא הצליחה ליצור פער משמעותי לאורך כל המשחק ורדפה אחרי היריבה שלה בשלבים מכריעים, כשלמרות ניסיון קאמבק על הבאזר, מודחת חולון בצורה די מדהימה כבר בסיבוב הראשון של הגביע. בסיום המשחק באו אוהדי חולון בטענות לשחקנים ולמאמן, והיחיד שקיבל תשואות הוא הגארד דודו שמריז שהחטיא את השלשה שיכלה לנצח לחולון את המשחק על הבאזר, ונראה ממוטט בסיום. "נהיה חייבים להחזיר לקהל הזה", אמר אחד משחקני הקבוצה במהלך הלילה, "זה ערב שיכול לקחת אותנו למקומות לא טובים, וחובת ההוכחה עלינו".

"משחק מהסוג הזה הוא משחק של מומנטום, ואיך שהתחלנו נתנו לרמת גן ביטחון, וכשאין עליך לחץ הסל נראה כמו שער, וראית את הקליעות הגדולות שהם עשו", סיכם המאמן אלעד חסין, "זה נכון שאנחנו עדיפים, כמו כל קבוצה מליגת העל נגד קבוצה מהלאומית, אבל המשחקים האלה לא קשורים לתקציב, גובה וגודל, זה קשור למי שרוצה יותר. אני לא אומר שלא רצינו, אבל בשלב מסוים במשחק יצאנו מפוקוס וביטחון והם קיבלו המון ביטחון. היו שריקות שלא אהבתי, אבל אני לא בא בטענות לשופטים, אלא רק אלינו. חששנו מהמשחק הזה ודיברנו על יועד בית יוסף המון, מסוג המשחקים שיועד התחיל טוב וכל כדור נכנס לו, ומגיע לו ורמת גן/גבעתיים המון קרדיט, אנחנו שיחקנו פחות טוב, צריכים לאסוף את עצמנו כי הליגה מתחילה".

שחקן הפועל רמת גן יועד בית יוסף. מגד גוזני
בלתי ניתן לעצירה. בית יוסף/מגד גוזני

חסין דיבר על בית יוסף, שאמר אמש כי העונה שלו בחולון הייתה השנה העצובה בחיים שלו, לאחר שקלע 36 נקודות מדהימות, "יועד היה אצלנו בסיטואציה קצת בעייתית. ישבתי איתו לפני שבא אלינו בקניון גבעתיים, ואמרתי לו שהוא בא בסיטואציה שהוא לא רגיל אליה. הוא רגיל וטוב כשהכל עליו, וראינו אותו היום, אבל אצלנו בקבוצה היה את שלומי, ג'ורדן טיילור וגוני, ידענו למה יועד מסוגל. אמרתי שעם כל הכבוד לזרים זה משחק של יועד בית יוסף. הטיפול שלנו בפיק אנד רול מולו היה שונה מכל השאר, אבל הוא נתן משחק יוצא מן הכלל. אני לא מכיר הרבה שחקנים בליגת העל שיכולים לעשות משחק כזה, כשהקבוצה עליו הביטחון שלו אחר, הוא עשה דברים טובים".

בקבוצה יפתחו את העונה ביום שני במשחק ביתי באולם החדש נגד בני הרצליה, ככל הנראה ללא הגארד כריס רייט שנעדר גם אמש בגלל קרע בשריר. בקבוצה מאוכזבים מהיכולת של ג'רמיס סמית', ושוקלים להחליפו, אך עד שלא יימצא מחליף ראוי, השחקן לא ישוחרר, "האולם החדש לא מביא נקודות או קליעות משלוש או סלים מתחת לסל, אלא השחקנים. זה מתקן מדהים ואני מזמין את כולם, אבל בסופו של דבר אנחנו קבוצה חדשה לגמרי, עברנו הכנה קשה, הסיפור עם בן רייס, איבדנו את כריס רייט לשבועיים, מוסר היה פצוע, לא פשוט. המעבר הזה הוא לא פשוט", התייחס לפתיחת הליגה חסין, "אבל זה הכל לפני המשחק, אנחנו צריכים לבוא למשחק, אגרסיביים, נחושים, לעשות את הדברים טוב יותר, להתחיל את המשחק טוב יותר, התחלנו את המשחק לא טוב היום וזה פגע בנו. אני מאמין לשחקנים שיש לנו ואני בטוח שככל שיעבור הזה נראה טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully