וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושת החשודים בתקיפת אוהד הפועל תל אביב שוחררו למעצר בית

9.10.2015 / 13:42

אבסורד: ניב מנור הורחק בנוסף לשלושה חודשים ממשחקי הפועל ת"א, עו"ד כרמלי: "התנהלות המשטרה הייתה מביכה". אסי בסאנו ויואב נחשון ישהו במעצר בית של 3 ימים. יניב חסיד שוחרר לפני הדיון

קובי אליהו
עצורים אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
שוחררו להארכת מעצר. האוהדים בדיון/קובי אליהו

שלושה מתוך ארבעת אוהדי בית"ר ירושלים החשודים בפרשת תקיפת אוהד הפועל תל אביב הגיעו היום (שישי) לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת המעצר ושוחררו למעצר בית. מי שלא הגיע לדיון הוא יניב חסיד. זאת לאחר שהמשטרה בדקה את האליבי שלו, הזמינה את ארוסתו הבוקר לחקירה ולאחר מכן החליטה שלא לבקש דיון בהארכת מעצרו ושחררה אותו. ניב מנור, אחד החשודים שהגיעו לדיון נענש בנוסף בהרחקה לשלושה חודשים ממשחקי הפועל תל אביב. משמעות העונש הזה היא שאין מניעה שמנור יגיע כעת למשחקי בית"ר ירושלים. בנוגע לאסי בסאנו ויואב נחשון, שופטת בית משפט השלום החליטה לשחררם למעצר בית של שלושה ימים וכך תשלום ערבות של 2,500 שקל.

יש לציין כי במהלך הדיון הייתה מבוכה רבה לנוכח לאור השאלות של עורך דינו של יניב מנור עדי כרמלי ולנוכח העובדה שהמשטרה לא הצליחה להביא ראיות חדשות. עדי כרמלי עורך דינו של יניב מנור אמר לאחר הדיון: "אני מברך על החלטת בית המשפט. אני שמח שבית המשפט קיבל את טענותיי, שלפיהם, דברי עדת הראייה מהווים "ראיה מזכה" המנקה את מרשי מכל חשד. צר לי שהתנהלות המשטרה בתיק הזה הייתה חובבנית עד כדי שפגעה בזכויות של חפים מפשע. אני שמח שידעתי לנהל את המלחמה עבור הלקוח שלי בצורה הכי טובה".

שי טובים, עורך דינו של יניב חסיד, אמר לאחר שחרורו של מרשו: "זה משהו שהיה צריך לקרות כבר ביום רביעי. מרשי כלל לא היה באירוע. כבר ביום רביעי נדרשה המשטרה לבדוק את האליבי וגם הבוקר לא עשתה זאת. יש הוכחות מאוד ברורות איפה הוא היה בזמן האירוע, צילומים וראיות. אם הם היו בודקים את זה הוא היה משוחרר כבר שלשום. הוא בן אדם ללא עבר פלילי, שמו הוכפש ונגרם לו נזק. אנחנו שוקלים תביעת נזיקים בעקבות האירועים הללו".

עורך הדין עדי כרמלי. יוסי ציפקיס
עדי כרמלי, עורך דינו של ניב מנור/יוסי ציפקיס

מהלך הדיון

13:36 - החלטת השופטת בנוגע לאסי בסאנו ויואב נחשון: "החשד נגד החשודים לא התחזק ואין ראיות חדשות. לקחתי בהחלטה של נחשון והעובדה ששתק בחקירה ואת עברו הפלילי של בסאנו. בהיעדר התפתחויות אני סבורה כי יש לשחררם בתנאים מגבילים".

13:20 - ניב מנור הורחק ממשחקי הפועל תל אביב למשך שלושה חודשים.

13:14 - החלטת השופטת: "היה על המשטרה לעבות את החקירה ולהביא ראיות בנוגע לחלקו של החשוד. הוא לא זוהה על ידי עדת ראייה ואף נמסר כי המבצע קירח כשהחשוד כלל לא קירח. בנסיבות אלה אני סבורה כי יש להיעתר לבקשת סניגור החשוד ולשחררו ממעצר. ניתן לקדם את החקירה גם שהחשוד משוחרר בתנאים שיבטיחו לא לפגוע בהמשך חקירה. ערבות עצמית בסך 5,000 ש"ח ומעצר בית עד יום שני בבית אימו".

13:05 - עדי כרמלי עורך דינו של ניב מנור מציע שמרשו יקבל בינתיים מעצר בית של כמה ימים. החוקר דורש שירחיקו אותו מאיזור בלומפילד.

12:50 - עורך הדין כרמלי המייצג את מנור: "האם זה נכון שעדת המפתח היחידה אמרה במסדר הזיהוי כי התוקף קירח?"

12:49 - חוקר המשטרה: "לא נעשו פעולות ספציפיות בנוגע לחשודים, נעשו פעולות כלליות בנוגע לאירוע. ביום ראשון נקבל תשובות לגבי חלק מהבדיקות שביצענו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully