וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעות נמשכות: יוסטון ניצחה בקנזס סיטי, טקסס בטורונטו

9.10.2015 / 8:07

שתי הטקסאניות פתחו את ה-ALCS עם ניצחונות חוץ. האסטרוס רשמו 2:5 בקאופמן סטדיום בעזרת הומראנים של קולבי ראסמוס וג'ורג' ספרינגר, הריינג'רס חגגו בקנדה עם משחק מצוין של רוגנד אודור

קרלוס קוריאה חוזה אלטובה יוסטון אסטרוס חוגגים. Orlin Wagner, AP
קוריאה ואלטובה חוגגים ניצחון חוץ שני ברציפות/AP, Orlin Wagner

ארבעה משחקים נערכו עד כה בפלייאוף 2015 של ה-MLB ובכולם, קבוצת החוץ היא זו שניצחה. הלילה (בין חמישי לשישי), היו אלה שתי הטקסאניות, טקסס בטורונטו ויוסטון בקנזס סיטי שחגגו. הערב, החל מ-19:45, ייערכו משחקים בכל אחת מהסדרות.

טורונטו - טקסס 5:3 (0:1 לריינג'רס בסדרה)

הבלו ג'ייז הגיעו לפלייאוף במומנטום מצוין, אך שכחו שדייויד פרייס מפסיד בפוסטסיזן. המגיש הפך לראשון אי פעם שמפסיד בשישה משחקי פלייאוף ברציפות, כאשר לא היו לו תשובות לרוגנד אודור הצעיר, שהכניס שלוש ריצות כולל הומראן מפתח באינינג החמישי. בכל פעם שהקנדים התקרבו, טקסס שוב ברחה וכעת הבלו ג'ייז ינסו לחזור לעניינים.

קנזס סיטי - יוסטון 5:2 (0:1 לאסטרוס בסדרה)

יוסטון המשיכה את היכולת המשובחת מניצחון החוץ על היאנקיז בווילד קארד עם W בקאופמן סטדיום, כאשר הפעם היה זה קולין מקיו שסיפק עבורה את הפתיחה המוצלחת. מנגד, יורדאנו ונטורה שרד רק שני אינינגים, נקלע לפיגור של 3:0 והוחלף. קולבי ראסמוס וג'ורג' ספרינגר סיפקו הומראנים ליוסטון, בעוד צמד של קנדריס מוראלס לא מספיק לרויאלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully